Қолдану. (8мин)
4 –Аялдама
. Жеке, жұптық жұмыс.
«Тақырыптық теннис» әдісі арқылы оқушыларға жеке-жеке тест
тапсырмаларын беремін, шығарып болған соң көрші сыныптасымен
алмастырып орындайды да бір-бірінің есептерін осы әдіс арқылы
тексереді.
Талдау. (15мин) 5
-Аялдама. Оқулықпен жұмыс. «Жұлдызды
сәт» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасайды. Әр оқушыға қажет болған
жағдайда бағыт беру, көмектесу. № 193, 194, 195 есептерді
орындау
Бағалау
критерийі:
-
Квадрат теңдеуге келтіре
алады;
-
Квадрат теңдеудің қасиетін
пайдаланып түбірін таба алады;
-
Дискриминантты есептей
алады.
Дискриптор:
-
Квадрат теңдеуге
келтіреді;
-
Квадрат теңдеудің қасиетін
пайдаланып түбірін шешеді;
-
Дискриминантты
есептейді,
Сергіту (мен
қандаймын)
1ден 10-ға дейінгі сандарды
бір мезгілде екі қолымен жазу керек: мәселен, оң қолымен де, сол
қолымен де “ 1” санын, одан кейін “ 2” санын және әрі қарай
жалғастырамыз. Жазу барысында қалай жазылғандығына (әдемі, нашар)
назар аудармау керек. Содан кейін олар жазғандарының ішінен жазылуы
бір-біріне ұқсас бір сандар жұбын таңдауы
керек.
Адамның жеке басының
қасиеттерін сипаттайтын келесідей тізімді
көрелік:
Егер “1” сандары ұқсас келсе,
-өзімшіл
-“2” сандары
- іскер
адамдар
-“3”
сандары- әрқашан да бітімге келе
білетін адамдар
-“4”
сандары- қиыншылықты жеңе білетін
адамдар
-“5” сандары
-ақылды
-“6” сандары
-өз ортасында
беделді
-“7” сандары
-жан жақты
дамыған
-“8” сандары
-жалқау
-“9” сандары
- сенім артуға
болады
Жинақтау. 6-
Аялдама.
Топтық жұмыс
(постер).
«Серіктес
сағат»
әдісі бойынша топтар
тапсырманы орындап, постерге түсіреді.
І-топ. Квадрат теңдеу
туралы не түсіндім?
ІІ-топ. Биквадрат теңдеуді
қалай шешеміз?
ІІІ-топ. Биквадрат теңдеуді
қалай квадрат теңдеуге келтіреміз? Мысал арқылы
түсіндір.
Сыни тұрғыдан ойлай алатын
дарындылар таланттылар, көшбасшылар анықталады және негізгі
мәселелерге көңіл бөлуге үйренеді. Әр топ мүшесінің пікірі құнды
екенін және ынтымақтастық атмосферасын
құрады.
Тапсырмаларды
талдайды,қателерін анықтайды,бір-бірін (геометриялық фигуралар)
дөңгелекшелермен бағалайды.
|