Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер 8сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: алгебра |
Мектеп: «Қ.Сыпатаев атындағы жалпы орта мектебі» мкм |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Тастыбай М.А |
||||||
СЫНЫП: 8 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Тақырыбы: |
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерге есептер шығару. |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеуге есептер шығара білу |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: . Квадрат теңдеуін жаза алады.. |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Квадрат теңдеуін қолданып есептерді шешуді үйренеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар: Тақырып бойынша ойларын ортаға салып алгоритм арқылы есептерді шеше алады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Ережелерді тұжырымдау арқылы математикалық тілде сөйлейді |
||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат, биквадрат теңдеу, дискриминант, айнымалы, түбір
|
||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: 1) Квадрат теңдеу дегеніміз не? Мысал келтір. 2) Квадрат теңдеуді қалай есептейміз? 3) Биквадрат теңдеу дегеніміз не? Мысал келтір. 4) Биквадрат теңдеуді қалай есептейміз? 5) Квадрат теңдеумен биквадрат теңдеудің айырмашылығы қандай? Жазылым бойынша: Квадрат теңдеу арқылы есептер шығару. |
||||||
Пән аралық байланыс
|
Тарих, география, |
||||||
Осыған дейінгі меңгерген білім |
Квадрат теңдеуді шығару. |
||||||
Жоспар: «Болашақтың энергиясы Экспо-ға саяхат» тақырыбында Білу(2мин) 1 -Аялдама. Үй жұмысы Түсіну (2мин) 2 -Аялдама. Жеке жұмыс (семантикалық карта) Қолдану (8мин) 3 -Аялдама. Жеке, жұптық жұмыс (тест) Талдау (15мин) 4 -Аялдама. Оқулықпен жұмыс 5 -Аялдама. Сергіту (мен қандаймын) Жинақтау (10мин) 6- Аялдама. Топтық жұмыс (постер) Қорытынды Рефлексия |
|||||||
Сабақ «Болашақтың энергиясы» Экспо ға саяхат жасау арқылы оқушылар Экспо туралы мәлімет алады, тапсырмаларды дұрыс орындау арқылы Экспоға жолдама алады, біз Экспоға жолдама алу арқылы «Екі қабатты киіз үйдің» суретімен танысамыз.
|
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар
|
|||||
Басталуы (1мин)
Білу(2мин)
Түсіну (2мин)
|
► Теңдеу түрлері арқылы үш топқа бөлемін ► Психологиялық тренинг: «Жүректен жүрекке» бір-бір әріп таратамын сол әріптен басталатын бір-біріне ыстық лебіздерін айтады. Білу. 1 -Аялдама. Үй жұмысы. Үй жұмысын «Өкіл» әдісі арқылы тексеремін, яғни өзім әр топтағы топ басшыларының үй жұмысын тексеріп беремін, көмекшілерім тобын тексереді. «Кім жылдам» әдісі арқылы тақырыпты ашу. 1) Квадрат теңдеу дегеніміз не? Мысал келтір. 2) Квадрат теңдеуді қалай есептейміз? 3) Биквадрат теңдеу дегеніміз не? Мысал келтір. 4) Биквадрат теңдеуді қалай есептейміз? 5) Квадрат теңдеумен биквадрат теңдеудің айырмашылығы қандай? Түсіну. 2 -Аялдама. Жеке жұмыс (семантикалық карта) «Дұрыс -бұрыс» әдісі арқылы тапсырманы орындайды. Дискриптор:
|
Үлестірме қағаздар
семантикалық карта |
|||||
Ортасы
Қолдану (8мин)
Талдау (15мин)
Жинақтау (10мин) |
Қолдану. (8мин) 4 –Аялдама . Жеке, жұптық жұмыс. «Тақырыптық теннис» әдісі арқылы оқушыларға жеке-жеке тест тапсырмаларын беремін, шығарып болған соң көрші сыныптасымен алмастырып орындайды да бір-бірінің есептерін осы әдіс арқылы тексереді. Талдау. (15мин) 5 -Аялдама. Оқулықпен жұмыс. «Жұлдызды сәт» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасайды. Әр оқушыға қажет болған жағдайда бағыт беру, көмектесу. № 193, 194, 195 есептерді орындау Бағалау критерийі:
Дискриптор:
Сергіту (мен қандаймын) 1ден 10-ға дейінгі сандарды бір мезгілде екі қолымен жазу керек: мәселен, оң қолымен де, сол қолымен де “ 1” санын, одан кейін “ 2” санын және әрі қарай жалғастырамыз. Жазу барысында қалай жазылғандығына (әдемі, нашар) назар аудармау керек. Содан кейін олар жазғандарының ішінен жазылуы бір-біріне ұқсас бір сандар жұбын таңдауы керек. Адамның жеке басының қасиеттерін сипаттайтын келесідей тізімді көрелік: Егер “1” сандары ұқсас келсе, -өзімшіл -“2” сандары - іскер адамдар -“3” сандары- әрқашан да бітімге келе білетін адамдар -“4” сандары- қиыншылықты жеңе білетін адамдар -“5” сандары -ақылды -“6” сандары -өз ортасында беделді -“7” сандары -жан жақты дамыған -“8” сандары -жалқау -“9” сандары - сенім артуға болады Жинақтау. 6- Аялдама. Топтық жұмыс (постер). «Серіктес сағат» әдісі бойынша топтар тапсырманы орындап, постерге түсіреді. І-топ. Квадрат теңдеу туралы не түсіндім? ІІ-топ. Биквадрат теңдеуді қалай шешеміз? ІІІ-топ. Биквадрат теңдеуді қалай квадрат теңдеуге келтіреміз? Мысал арқылы түсіндір. Сыни тұрғыдан ойлай алатын дарындылар таланттылар, көшбасшылар анықталады және негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйренеді. Әр топ мүшесінің пікірі құнды екенін және ынтымақтастық атмосферасын құрады. Тапсырмаларды талдайды,қателерін анықтайды,бір-бірін (геометриялық фигуралар) дөңгелекшелермен бағалайды.
|
Үлестірме қағаз
Слайдта көрсету
Слайдта көрсету
Слайдта көрсету
Плакаттар, маркер, стикерлер
|
|||||
1минут
Аяқталуы 1 минут
|
Кері байланыс: «Ойлаудың бес гүлі» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
оқушылар түсті жапырақ стикерге бүгінгі сабақта не меңгеріп нені түсінбегенін ,өз пікірлері мен ұсыныстарын жаза бастайды және тақтаға іледі. Өзін-өзі бағалау; «СТО». Екі қабатты киіз үй құрылысы арқылы өз-өздерін бағалайды
Оқушылардың жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды айтып, үйге №196(а,ә,б) есеп беріледі (бір есепті түсіндіріп беремін), жұмыс орыны жинастырылады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |