Квадрат теңдеулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы





Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: №18.Ж.Еділбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Күні:10.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Н.Жүсіпәлиева

Сынып:8 «Г»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу. Толымсыз квадрат теңдеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеуді шешуді біледі.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Квадрат теңдеудің анықтамасын , толымсыз квадрат теңдеу анықтамасын біледі.

Оқушылардың көпшілігі:Толымсызквадрат теңдеулерді шешу жолдарын біледі.

Кейбір оқушылар:Келтірілген квадрат теңдеулерді шешуді біледі.

Бағалау критерийі:

Квадрат теңдеулердің анықтамасын біледі, толымсыз және келтірілген квадрат теңдеулерді шешуді біледі.

Тілдік мақсат:

Пәнге тән лексика мен терминалогия:- теңдеу, сызықтық теңдеу, мәндес теңдеулер, түбір , раифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері , өрнектерді түрлендіру , екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты.



Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, жақсы қарым-қатынас орнату, сындарлы тіл табу, достық, қамқорлық құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс:

физика

Алдыңғы білім

функциясы және оның графигі мен қасиеттері.

Сабақтың барысы:


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар





Сабақтың басы.

3-мин.







3-мин



















Сабақтың

Ортасы















































































































Сабақтың

соңы



Ұйымдастыру кезеңі.

-Оқушылармен сәлемдесу.

-Оқушыларды түгендеу.

Геометриялық фигураларды таңдау арқылы 4 топқа бөлемін.

1-топ «Рационал сан»

2-топ «Иррационал сан»,

3-топ «Бүтін сан»

4-топ «Натурал сан»

Бағалау парақшаларын 4- топқа үлестіру. Смайликтер, жұлдызшалар тарқату.

Үй тапсырмасын «Көршіңді тексер» әдісімен тексереміз.


Ой қозғау мақсатында -«Өрмекші торы» тәсілі бойынша өткен сабаққа қатысты сұрақтарға жауап береді

Тақырыбымыз: Квадрат теңдеу. Толымсыз квадрат теңдеу.

Оқушыларға постер қорғату. Джиксо әдісі арқылы.

Жаңа сабақты түсіндіру үшін әр топқа тақырыпты бөліп беремін.

Әр топқа бір сұрақ беріледі.

  1. Квадрат теңдеудің практикалық қолданылуы.

  2. Квадрат теңдеудің анықтамасы.

  3. Толымсыз квадрат теңдеу

  4. Толымсыз квадрат теңдеуге берілген есептерді шығару. Мысалдар.

Постер арқылы әр топ жаңа сабақты түсіндіріп береді.

Топтар бірін-бірі, өзара бағалайды.


«Сен маған мен саған» әдісі бойынша есептер шығаруға нұсқау беру. (Өзіндік жұмыс)

І есеп.

Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады?

болады

болмайды

болады

болмайды

болады

болмайды

болмайды

болады


ІІ есеп.

Квадрат теңдеудің коэффициентін атаңдар.(Жұптық жұмыс)


ІІІ есеп.

Егер -ның мәндері белгілі болса, онда теңдеуін құрыңдар.(Топтық жұмыс)



Топты бағалауға, өзара бірін-бірі бағалауға нұсқау беру.



«Стоп кадр » әдісімен оқулықтан №116 есепті шығарамыз.

Берілген теңдеуді түріне келтіріңдер.




Эстафеталық ойын- «Кім жылдам?»

Қорытынды.

 Ойтолғау
«Күн шуағы » әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Топтарға қағаз және түрлі түсті фломастер үлестіріп беріп, әр топ тақырып бойынша білгендерін күн шуағына жазып шығарады (топтан біреуі оқып береді). Топтық жұмыс.

Кері байланыс. Рефлексия. БЕСТІК: Оқушыларға қағазға қолының суретін салу тапсырылады. Әр саусақ – адамның өз пікірін білдіреді. Басбармақ-мен үшін маңызды және қызық; Cұқ саусақ – маған қиын болды (ұнамады); Ортаңғы саусақ – маған жеткіліксіз болды; Аты жоқ саусақ – менің көңіл күйім; Шынашақ – менің ұсынысым

Үйге тапсырма: №119



Кеспе қағаздар, бағалау парақшалары






Бағалау парақшасы. 

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

«Көршіңді тексер»

«Өрмекші торы»

«Джиксо»

Сен-маған, мен-саған

Стоп кадр

Эстафеталық ойын

Қорытынды

балы

Бағасы


Мысалы

4

1-2

3,4,5

22

1

1

36

5































































Әр есепке 1 ұпайдан беріледі.

«5»-36-30 балл

«4»-29-25 балл

«3»-24-10 балл























































































ІІ есеп.

Квадрат теңдеудің коэффициентін атаңдар.(Жұптық жұмыс)


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
421
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі