Квадрат теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
8сынып мұғалімдері үшін дайын ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

2-тарау. Квадрат теңдеулер

Педагогтің аты-жөні:

Айдарбекова Айжамал Жиенбаевна

Күні:

22.11.2024

Сынып:

8 «З»

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу;

Сабақтың мақсаты:

- квадрат теңдеуді формула арқылы шешудің ережесін білу;

-есептер шығаруда қолдану

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Топқа бөлу: https://www.classtools.net/ платформасымен топқа бөлемін

Үй тапсырмасын тексеру

7.9 есеп 63 бет

  1. 3у² +7у + 4= 0

  2. 3у² -6у + 3= 0

  3. 9у² -6у + 1= 0

  4. 2у² +9у - 486= 0



Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Бүгін, Квадрат теңделерді шешу. Квадрат теңдеулердің түрлерін қарастырамыз

Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.


Оқушылар өз есімдері қай топта тұрғанын анықтап сол топқа барып жайғасады

Үй тапсырмасын көршілес сыныптасының жұмысымен ауысып бір бірінің жұмысын тақтада көрсетілген дұрыс жауапен тексереді.

Нақты жауаптар нұсқасы

  1. -1;

  2. 1

  3. 13,5 ; -18

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну






https://www.classtools.net/

Оқулық


Сабақтың басы:

3. Миға шабуыл

https://quizizz.com/admin/quiz/673f5178cf7e9113d4b14efa

  1. ах2+bx+c=0  түріндегі теңдеу қалай аталады? (квадрат теңдеу)

  2. в24ac   формуласымен есептелетін сан қалай аталады? (дискриминант)

  3. Егер D>0 болса, онда квадрат теңдеудің неше түбірі болады? (2)

  4. Егер D=0 болса, онда квадрат теңдеудің неше түбірі болады? (1)

  5. Егер D<0 болса, онда квадрат теңдеудің неше түбірі болады? (түбірі жоқ)

  6. Қандай жағдайда квадрат теңдеу  келтірілген  квадраттық теңдеу  деп атайды? (Егер квадрат теңдеуде бірінші коэффициент 1-ге тең болса, онда ол квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.)

  7. 23=0 теңдеуінің  коэффициент

терін атап шығыңдар. (a=2, b=-5, c=-3)

  1. Дискриминанттың неше жағдайы бар? 3)

  2. Квадрат теңдеу неше түрге бөлінеді және қалай аталады? (2 түрге бөлінеді, олар келтірілген, келтірілмеген теңдеулер болады)


Сұрақтарға жауап береді.

Нақты және мүмкін жауаптар нұсқасы

  1. квадрат теңдеу

  2. дискриминант

  3. 2

  4. 1

  5. түбірі жоқ

  6. Егер квадрат теңдеуде бірінші коэффициент 1-ге тең болса, онда ол квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.

  7. a=2, b=-5, c=-3

  8. 3

  9. 2 түрге бөлінеді, олар келтірілген, келтірілмеген теңдеулер болады







Оқушылар

дың белсенділігіне байланысты бағаланады.


Дескриптор:

-квадрат теңдеудің анықтамасын біледі;

-квадрат теңдеудің коэфисенттерін 1б -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады.1б










Интернет ресурстары


https://quizizz.com/admin/quiz/673f5178cf7e9113d4b14efa

Бекіту тапсырмасы

Оқулықтан №7.10, №7.11.

(Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу)

(Командада жұмыс істей білу)

Кім жылдам

1 топ

9х² -4 = 0

х² + 3х = 0

3х² - 8х + 5 = 0

3х² -14х +16 = 0


2 топ

х² - 5 = 0

3а² + а = 7

5х² - 16х + 3 = 0

-х² - 3х + 1 = 0

3 топ

16х² - 9 = 0

6х² - 9х = 0

4х² + 3х – 22 =0

4х² -36х +77 =0


4 топ

4а² - 25 = 0

3х² + 21х =0

7у² -20у + 14 = 0

9у² + 6у + 1 = 0


Постер қорғау.

(Айналасындағыларға көмек көрсету)

(Командада жұмыс істей білу)

1 топ - 3топ

Квадрат теңдеулер

а

в

с

D=b2-4ac

Түбір саны





















2 топ - 4топ

Квадрат теңдеулер

а

в

с

D=b2-4ac

Түбір саны

























Оқушылар кезектесіп деңгейлік тапсырмаларды орындап есептің жауабын табады.

Қарсылас топтан алдын орындауға тырысады




Квадрат теңдеудің дискриминантын табады

  • Квадрат теңдеудің қасиеттерін  қолданады

  • Теңдеулердің түбірлерін табады.

  • Тақтада орындаған тапсырмаларын дәптерлеріне жазып отырады.














Оқушылар тапсырманы бірлесе отырып орындайды.

квадрат теңдеулердің коэффициенттерін анықтайды

квадрат теңдеудің дискриминантын табады,квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды және осы анықтаған мәндерін көрсетілген кестеге белгілейді.

Топтар алдында орындаған тапсырмаларын қорғайды.






Дескриптор

-квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады.1б

-  квадрат теңдеудің дискриминантын табады 1б

-  Квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды 1б

  • -Квадрат теңдеудің қасиеттерін  қолданады 1б


















Дескриптор

- -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; 1б

-квадрат теңдеулердің коэффициенттерін таба алады.1б

-  квадрат теңдеудің дискриминантын табады 1б

-  Квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды 1б





Оқулық

Әбілқасымова А.Е

Т.П.Кучеров

Мектеп 2018

.Қосымша есептер қоры






















Плакат, маркер

Сабақтың соңы

Қорытындылау

«Өзіңді бағала» әдісі

.( Әділдік және жауапкершілік)

https://quizizz.com платформасында тест тапсырмаларын беремін.

Оқушылардың сабақта оқыған материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыру. Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша тапсырмаларды орындатып сабақты қортындылаймын.

Платформада тапсырманы орындау арқылы өз бағаларын біле алады.

Үйге тапсырма. №7.12-7.13. 63-бет





Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша еске түсіре отырып тақырыпты меңгергенін тапсырма орындау барысында көрсетеді.

Үйге берілген тапсырманы

7.12-7.13. дәптерге шығару жолын толық жазып орындайды.



Бағалау шкалас

10-8=5

7-6=4

5-4=3

3-1=2


https://quizizz.com



сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қарасты)?

1.

2.

Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге
назар аудару қажет?



ӘБ жетекшісі: Кулбаева Ж.В ДОІЖО: Момбиева Ұ.А

Тексерілді:___________________ Тексерілді:_____________________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2024
150
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі