Материалдар / Квадрат теңдеулер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
474
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:8.2A бөлім: Квадрат теңдеулер
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8Қатысқандардың саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы: Квадрат теңдеулердішешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарлама-сына сілтеме)8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешеді;

Сабақтың мақсатыОқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.
Бағалау критерийлері

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешіп біледі; дискриминант формуласын біледі;қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір түбір саны болатынын біледі;ұсынылған барлық мысалдардағы түбір санын дұрыс табады
Тілдік мақсаттарОқушылар: Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледіПәнге қатысты лексика мен терминологияКвадрат теңдеу Айнымалының ең үлкен дәрежесі(бірінші/екінші/орта/соңғы мүшесі) (дәреже) Бүтін сан , коэффицент, дәреже көрсеткіші, жақшаларды ашу /жақшаға алу , ең үлкен ортақ бөлгіш , ықшамдау, шешуДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестерКвадрат теңдеу дегеніміз айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.
Бастапқы білімдерӨрнектерді, теңдеулер және теңсіздіктер ұғымын түсіну; теңдеудің графиктік түрде бейнелену мүмкіндігін түсіну; сандардың бөлгіштерін анықтау
Пәнаралық байланыстарАлгебра, графиктерді салу, квадраттық функцияларды графиктік бейнелеуде және шешімдерін табуда алынған анализдеу дағдысы, математика мен физиканың көптеген аспектілерінде пайдалы болады. Оларды тікелей қолдану ауданға байланысты есептерді шешуде көрінеді.
АКТ қолдану дағдыларыпрезентация
Сабақ түріЖаңа ұғымды меңгерту, қолдану.
Сабақтың жүру барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланғаніс-әрекетРесурстар
Басталуы2 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Білімді актуалдандыру 2 минут



















Жұптық жұмыс6 минут







І. «Ой қозғау» Жаңа тақырыпқа бастапқы қадам:Теңдеуді түріне келтіріңіз:І нұсқаБірін-бірі бағалайды:





Үлестірме тарату





Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық. 3- басылымы. – Алматы: Атамұра















Жаңа материалды түсіндіру









  • Толық квадрат теңдеуді формула арқылы шешу.
  • Коэффициенттерін жазу: a, b, c.
  • Дискриминантты табу:D =.
  • ЕгерD< 0,онда теңдеудің түбірі жоқ.
  • Егер D = 0, онда бір түбірі бар: .
  • Егер D>0,онда теңдеудің екі түбірі бар:




  • Квадрат теңдеуді шешудің барлық әдіс-тәсілдерін меңгерту қажет екеніне назар аударамыз.







    30 минут



































    Жұптық жұмыс

    7 минут



    Мысал- 1.Жауап: түбірі жоқМысал - 2.Мысал - 3.Жауап: -1; 1,2

    Тапсырма – 1. Оқушылардың формуланы пайдаланып квадрат теңдеуді шешу дағдысын бақылау мақсатында.







    Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.











    Сабақтың соңы3 минут Рефлексиятақтада берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді. Бүгін мен ................ білдімМаған ........ қызықты болдыМаған ..................... қиын болдыМен ......... тапсырманы орындадымМен .................................... түсіндімЕнді мен ..........................................







































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!