Квадрат теңдеулер LS бойынша 1 сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеулер LS бойынша 1 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ LS арқылы өткізілген сабақтың алғашқысы. Сабақта кері байланыс түрлері жақсы қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары №1

Бекітемін:

Бөлім:

8.2А Квадрат теңдеулер

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Ибраева С.Т

Пән/Сынып:

8 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

15.11.2023

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу;

Сабақ мақсаттары:

- квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 минут












3-10мин

Ұйым дастыру












Топтық жұмыс

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарамыз

Сәлемдесу, оқушыларды кезекші арқылы түгендеу


«а , а а » түріндегі үлестірмелерді тарату бойынша шағын 3 топқа бөлемін.


Үй тапсырмасын тексеру

«Өрмекші» әдісі арқылы қайталау. (Теориялық білімдерін саралау 10 нан жоғары жазба 2 ұпай

, 10 нан аз болса 1ұпай )


Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.



Топқа бөліну



Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне формулаларды, аяқтарына мысалдар келтіріп, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.



С оқушы

В оқушы

Аоқушы

1-2 сұраққа жауап береді.

3 сұраққа жауап береді.

Барлық сұраққа дұрыс жауап береді.














Топтар бір-бірін басбармақ әдісімен бағалап, ынталандырып отырады.


Үлестірме қағаздар



Флипчарт, маркерлер


Оқулық



10-20мин














Жеке













«Кім жылдам?» әдісінде оқушыларға тапсырмалар беріледі. Әр теңдеуге 1 ұпай

1

  1. 1) 14х2-5х-1=0 2) y2-3y-5=0 3) 81y2-18y+1=0

  2. 1) 2x2+x+67=0 2)5x2-11x+2=0 3) y2-11y-152=0

  3. 1) 2p2+7p-30=0 2) 9y2-30y+25=0 3) 8z2-7z-1=0


Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды




С оқушы

В оқушы

Аоқушы

Коэффициенттерін анықтайды.

Дискриминанттың мәнін есептейді

Барлық теңдеуді

дұрыс орындайды.


Дескриптор:

Коэффициенттерін анықтайды;

Дискриминанттың мәнін есептейді;

Қанша түбірі бар екенін анықтайды;

Түбірлерін табады.

Интернет ресурстары.


Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары;

8 сыныпқа арналған оқулық

20-27









27-32

Жеке жұмыс







Жұптық жұмыс

Оқулықтан №7.16 1-3


Әр теңдеуге 1 ұпай




«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде берілген тапсырманы орындайды: Сергіту сәті

Толық шешім 2 ұпай

Жартылай шешім 1 ұпай


1

2

3

Тапсырманы орындайды


С оқушы

В оқушы

Аоқушы

Коэффициенттерін анықтайды.

Дискриминанттың мәнін есептейді

Барлық теңдеуді

дұрыс орындайды.










С оқушы

В оқушы

Аоқушы


Ойланады

2-3 мәнін таба алады.

Барлық

дұрыс

жауапты табады.


Дескриптор

-Қысқаша көбейту формуласын қолданады.

-Ұқсас мүшелерін біріктіреді

- Квадрат теңдеуге келтіреді

-Квадрат теңдеудің түбірлерін табады

«Ауызша мадақтау»



Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары;

8 сыныпқа арналған оқулық


32-36 минут




















36-40мин


  1. «Шағын тест» тапсырмалары

1. Толық квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсетіңіз?

a) b) ах2 +bх = 0 с) ах2 +bх = 0; d) ах2 = 0;

2. 2 –х+5 = 0 теңдеуінің коэффициенттерін көрсетіңіз?

а) a=3, b=1, c=5 b) a=3, b=-1, c=-5 c) a=3, b=-1, c=5 d) a=-3, b=-1, c=5

3. Д=0 болғанда теңдеудің неше шешімі болады?

а) бір шешім b) шешімі жоқ c) екі шешім d) бірнеше шешім

4. a=1, b=-3, c=6 коэффициенттері бойынша квадрат теңдеу құрастырыңыз?

а) -2 +х+6= 0 b) х2 +3х+56= 0 c) х2 3х+6 = 0 d) 3х2 –х+6= 0

5. х2 –1= 0 теңдеуінің шешімін көрсетіңіз?

а)1; b) 1; -1 c)-1; d) 0




Рефлексия. Суреттен өздерін көрсетеді, артына сабақ туралы пікірлерін жазады

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Кілті:

1

2

3

4

5

а

с

а

с

b

Қате жоқ – 3ұпай

1 – 2 қате – 2 ұпай

3 – 4 қате – 1 ұпай

С оқушы

В оқушы

А оқушы

1-2 тапсырма дұрыс орындайды.

БІЛУ МЕН ТҮСІНУ БАР.

3-4 тапсырма дұрыс орындайды.

ТҮСІНУ МЕН ҚОЛДАНУ БАР.

Барлық тапсырмасы дұрыс.

Оқушыда жоғары дағды мен түсінік бар.






Тақтадан жауаппен тексереді













Үйге №8.1

8.2




тест




















Оқушының аты -жөні

Ой-қозғау

Кім жылдам?

Оқулықтан №7.16 1-3

«Ойлан, жұптас, бөліс»

«Шағын тест»

Қоры-тынды











Өте тамаша! Жарайсың!

10-9 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Тамаша! Алға!

7-8 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!

3-6 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.







Бағалау парағы 15.11.2023




Оқушының аты -жөні

Ой-қозғау

Кім жылдам?

Оқулықтан №7.16 1-3

«Ойлан, жұптас, бөліс»

«Шағын тест»

Жалпы ұпай

баға

1

Айтқұлбек Әсемай








2

Амангелді Құндыз








3

Жанжұман Жандарбек








4

Жолдыбай Кенесары








5

Қайыр Әділхан








6

Мұрат Дарын








7

Мұрат Кәмила








8

Ниязбек Санжар








9

Нұрғалиева Жансая








10

Нұрлан Сафиянұр








11

Өмірбай Алина








12

Рысқали Қасымхан








13

Сакенов Рахат








14

Саят Камила








15

Сейтбаева Жанайым








16

Тілеуберді Еснұр








17

Төлеухан Айзере








18

Төрежан Ерасыл








19

Тұрғали Айғаным








20

Тұрсынқазыұлы Сани























Оқушының аты -жөні

Ой-қозғау

Кім жылдам?

Оқулықтан №7.16 1-3

«Ойлан, жұптас, бөліс»

«Шағын тест»

Жалпы ұпай

баға

1









2









3









4









5









6









7










Оқушының аты -жөні

Ой-қозғау

Кім жылдам?

Оқулықтан №7.16 1-3

«Ойлан, жұптас, бөліс»

«Шағын тест»

Жалпы ұпай

баға

1









2









3









4









5









6









7










Оқушының аты -жөні

Ой-қозғау

Кім жылдам?

Оқулықтан №7.16 1-3

«Ойлан, жұптас, бөліс»

«Шағын тест»

Жалпы ұпай

баға

1









2









3









4









5









6









7









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.11.2024
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі