Сабақ жоспары №1
Бекітемін:
|
Бөлім: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
Ибраева С.Т |
|||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
15.11.2023 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеулерді шешу |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
- квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
2 минут 3-10мин |
Ұйым дастыру Топтық жұмыс |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарамыз Сәлемдесу, оқушыларды кезекші арқылы түгендеу
«а Үй тапсырмасын тексеру «Өрмекші» әдісі арқылы қайталау. (Теориялық білімдерін саралау 10 нан жоғары жазба 2 ұпай , 10 нан аз болса 1ұпай ) |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. Топқа бөліну Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне формулаларды, аяқтарына мысалдар келтіріп, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.
|
Топтар бір-бірін басбармақ әдісімен бағалап, ынталандырып отырады.
|
Үлестірме қағаздар Флипчарт, маркерлер Оқулық |
|||||||||||||||||
|
10-20мин |
Жеке |
«Кім жылдам?» әдісінде оқушыларға тапсырмалар беріледі. Әр теңдеуге 1 ұпай №1
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: Коэффициенттерін анықтайды;Дискриминанттың мәнін есептейді;Қанша түбірі бар екенін анықтайды;Түбірлерін табады. |
Интернет ресурстары. Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||||||
|
20-27 27-32 |
Жеке жұмыс Жұптық жұмыс |
Оқулықтан №7.16 1-3
Әр теңдеуге 1 ұпай
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде берілген тапсырманы орындайды: Сергіту сәті Толық шешім 2 ұпай Жартылай шешім 1 ұпай №1
№2
№3
|
Тапсырманы орындайды
|
Дескриптор -Қысқаша көбейту формуласын қолданады. -Ұқсас мүшелерін біріктіреді - Квадрат теңдеуге келтіреді -Квадрат теңдеудің түбірлерін табады «Ауызша мадақтау»
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||||||
|
32-36 минут 36-40мин |
|
1. Толық квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсетіңіз? a)
2. 3х2 –х+5 = 0 теңдеуінің коэффициенттерін көрсетіңіз? а) a=3, b=1, c=5 b) a=3, b=-1, c=-5 c) a=3, b=-1, c=5 d) a=-3, b=-1, c=5 3. Д=0 болғанда теңдеудің неше шешімі болады? а) бір шешім b) шешімі жоқ c) екі шешім d) бірнеше шешім 4. a=1, b=-3, c=6 коэффициенттері бойынша квадрат теңдеу құрастырыңыз? а) -3х2 +х+6= 0 b) х2 +3х+56= 0 c) х2 –3х+6 = 0 d) 3х2 –х+6= 0 5. х2 –1= 0 теңдеуінің шешімін көрсетіңіз? а)1; b) 1; -1 c)-1; d) 0 Рефлексия. Суреттен өздерін көрсетеді, артына сабақ туралы пікірлерін жазады
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау. Кілті:
Қате жоқ – 3ұпай 1 – 2 қате – 2 ұпай 3 – 4 қате – 1 ұпай
|
Тақтадан жауаппен тексереді Үйге №8.1 №8.2 |
тест |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Өте тамаша! Жарайсың! 10-9 ұпай Тарауды толық
меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті
дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. 7-8 ұпай Тарауды толық
меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. 3-6 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. |
|
||||||||||||||||||||
Бағалау парағы 15.11.2023
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
Айтқұлбек Әсемай |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Амангелді Құндыз |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Жанжұман Жандарбек |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Жолдыбай Кенесары |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Қайыр Әділхан |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Мұрат Дарын |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Мұрат Кәмила |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Ниязбек Санжар |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Нұрғалиева Жансая |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Нұрлан Сафиянұр |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Өмірбай Алина |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Рысқали Қасымхан |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Сакенов Рахат |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Саят Камила |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Сейтбаева Жанайым |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Тілеуберді Еснұр |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Төлеухан Айзере |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Төрежан Ерасыл |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Тұрғали Айғаным |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Тұрсынқазыұлы Сани |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеулер LS бойынша 1 сабақ
Квадрат теңдеулер LS бойынша 1 сабақ
Сабақ жоспары №1
Бекітемін:
|
Бөлім: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
Ибраева С.Т |
|||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
15.11.2023 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеулерді шешу |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
- квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
2 минут 3-10мин |
Ұйым дастыру Топтық жұмыс |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарамыз Сәлемдесу, оқушыларды кезекші арқылы түгендеу
«а Үй тапсырмасын тексеру «Өрмекші» әдісі арқылы қайталау. (Теориялық білімдерін саралау 10 нан жоғары жазба 2 ұпай , 10 нан аз болса 1ұпай ) |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. Топқа бөліну Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне формулаларды, аяқтарына мысалдар келтіріп, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.
|
Топтар бір-бірін басбармақ әдісімен бағалап, ынталандырып отырады.
|
Үлестірме қағаздар Флипчарт, маркерлер Оқулық |
|||||||||||||||||
|
10-20мин |
Жеке |
«Кім жылдам?» әдісінде оқушыларға тапсырмалар беріледі. Әр теңдеуге 1 ұпай №1
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: Коэффициенттерін анықтайды;Дискриминанттың мәнін есептейді;Қанша түбірі бар екенін анықтайды;Түбірлерін табады. |
Интернет ресурстары. Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||||||
|
20-27 27-32 |
Жеке жұмыс Жұптық жұмыс |
Оқулықтан №7.16 1-3
Әр теңдеуге 1 ұпай
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде берілген тапсырманы орындайды: Сергіту сәті Толық шешім 2 ұпай Жартылай шешім 1 ұпай №1
№2
№3
|
Тапсырманы орындайды
|
Дескриптор -Қысқаша көбейту формуласын қолданады. -Ұқсас мүшелерін біріктіреді - Квадрат теңдеуге келтіреді -Квадрат теңдеудің түбірлерін табады «Ауызша мадақтау»
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||||||
|
32-36 минут 36-40мин |
|
1. Толық квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсетіңіз? a)
2. 3х2 –х+5 = 0 теңдеуінің коэффициенттерін көрсетіңіз? а) a=3, b=1, c=5 b) a=3, b=-1, c=-5 c) a=3, b=-1, c=5 d) a=-3, b=-1, c=5 3. Д=0 болғанда теңдеудің неше шешімі болады? а) бір шешім b) шешімі жоқ c) екі шешім d) бірнеше шешім 4. a=1, b=-3, c=6 коэффициенттері бойынша квадрат теңдеу құрастырыңыз? а) -3х2 +х+6= 0 b) х2 +3х+56= 0 c) х2 –3х+6 = 0 d) 3х2 –х+6= 0 5. х2 –1= 0 теңдеуінің шешімін көрсетіңіз? а)1; b) 1; -1 c)-1; d) 0 Рефлексия. Суреттен өздерін көрсетеді, артына сабақ туралы пікірлерін жазады
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау. Кілті:
Қате жоқ – 3ұпай 1 – 2 қате – 2 ұпай 3 – 4 қате – 1 ұпай
|
Тақтадан жауаппен тексереді Үйге №8.1 №8.2 |
тест |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Өте тамаша! Жарайсың! 10-9 ұпай Тарауды толық
меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті
дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. 7-8 ұпай Тарауды толық
меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. 3-6 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. |
|
||||||||||||||||||||
Бағалау парағы 15.11.2023
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
Айтқұлбек Әсемай |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Амангелді Құндыз |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Жанжұман Жандарбек |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Жолдыбай Кенесары |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Қайыр Әділхан |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Мұрат Дарын |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Мұрат Кәмила |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Ниязбек Санжар |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Нұрғалиева Жансая |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Нұрлан Сафиянұр |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Өмірбай Алина |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Рысқали Қасымхан |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Сакенов Рахат |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Саят Камила |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Сейтбаева Жанайым |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Тілеуберді Еснұр |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Төлеухан Айзере |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Төрежан Ерасыл |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Тұрғали Айғаным |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Тұрсынқазыұлы Сани |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушының аты -жөні |
Ой-қозғау |
Кім жылдам? |
Оқулықтан №7.16 1-3 |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
«Шағын тест» |
Жалпы ұпай |
баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















