Сабақтың
басы
|
Топтастыру»
арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту
іс-әрекетіне балайнысты сабақты
талдау
Әр
топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз
беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап
табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын
ашады
І-топ 8x2+5x+10=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп
ата
X2-4.5x=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп
ата
|
ІІ-топ
-0.6x2+13x-20=0 a, b,
c-коэффициенттерін теріп ата
20x-x2=0 a, b, c-коэффициенттерін
теріп ата
ІІІ-топ
11x2-3x-1=0 a, b,
c-коэффициенттерін теріп ата
-6x2-7=0 a, b, c-коэффициенттерін
теріп ат
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
Презентация
|
Сабақ
соңы
|
Ыстық орындық әдісі арқылы
ортаға шығып айту .
1 Квадрат
тееңдеу
2 Квадрат
түбір
Бекіту
сұрақтары:
1. Қандай теңдеу квадрат
теңдеу деп аталады?
2. Теңдеуді шешу дегеніміз
не?
3. Квадрат теңдеудің неше
түбірі бар?
4. Квадрат теңдеудегі а,в,
с - сандары қалай аталады?
5. Келтірілген квадрат
теңдеу дегеніміз не?
6. Толымсыз квадрат теңдеу
дегеніміз не?
|
Бағалау
Жетістік критерийлері
бойынша
Үй
жұмысы
Жаңа сөздерді
жаттау
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
|