Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Квадрат теңдеулерді шешу

    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Квадрат теңдеулер

    Педагогтің аты-жөні

    Жакамбаева Самал Зейноллаевна

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеулерді шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Дискриминант формуласын колданып, мәніне байланысты түбірлер санын анықтай алады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын қолданып, теңдеулерді шеше алады;

    Кейбір оқушылар: квадрат теңдеуге келтірілетін мәтінді есептерді шығара алады.

    Бағалау критерийі

    Дискриминант формуласын колданады;

    Дискриминант мәніне байланысты түбірлер санын анықтайды;

    Квадрат теңдеу түбірлерін формуланы қолданып табады;

    Квадрат теңдеуге келтірілетін мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    түсіну, қолдану

         

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеріп сәттілік тілеу. Психологиялық атмосфера құру үшін «Маған мен жайлы айтып бер» ойынын өткізеді. Сонымен қатар пазлдар арқылы оқушыларды топқа бөледі.







    Өзін-өзі бағалау парағы таратылады.


    Оқушылар қойылған мақсатты ой елегінен өткізеді

    «Маған мен жайлы айтып бер» ойынын өткізу барысында сыныптастарының жақсы қасиеттерін айтады.

    Топтарға бөлінеді



    Сабақ барысында әр тапсырмаға өзіне-өзі бағалау жүргізіп отырады











    пазлдар


    Өзін-өзі бағалау парағы


    3-7 минут


    Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың білімін «Ашық микрофон» әдісін қолдану арқылы тексереді


    Оқушылардың бірі өткен тақырып және үй тапсырмасы бойынша сұрақ қойса, екіншісі жауап береді


    Сабақтың ортасы



    7-9 минут


    Білімді жаңғырту

    Ауызша. «Артығын алып таста»

    -5х2+х-27=0

    3х+15=0

    х2/2-7х-3=0

    2х2-11=0

    -7,5х2-2=0

    6х2+5х+13=0



    Квадрат теңдеуді шешу алгоритмін еске түсіру.

    Оқушылар толық квадрат теңдеуден өзгесін айтады


    Интерактивті тақта

    9-13 минут


    1 тапсырма Кестені толтырыңыз. «Кім жылдам»



    №

    Теңдеу

    D=

    Түбірлер саны

    1

    х2-2х+7=0



    2

    -9х2-х+3=0



    3

    2,5х2+9х+11=0



    4

    х2-6х+9=0



    5

    -х2-5х-13=0



    6

    3,2х2+8х+5=0



    Дескриптор: Білім алушы

    - толық квадрат теңдеулердің дискриминантын есептейді

    -квадрат теңдеулердің түбірлерінің санын анықтайды

    Есептерді шығарады. Алдын-ала дайындалған (слайд) дұрыс жауаптармен тексереді.



    Интерактивті тақта

    13- 20 минут



    «Ойлан, тап!» әдісі. Жұппен жұмыс.

    2 тапсырма Теңдеулерді.шешіңіз. Шыққан нәтижелерінің қосындысын өсу ретімен орналастырып, жасырын сөзді табыңыз

    а) 2х2-х-1=0 А

    ә) 3у2-4у+1=0 И

    б) 9х2-12х+4=0 В

    в) -х2+5х+14=0 Н

    г) х2-11х-152=0 О

    д) 3х2+7х+4=0 В

    е) 5х2-9х-2=0 Л



    Квадрат теңдеудің даму тарихына қысқаша шолу.


    Дескриптор: Білім алушы

    - дискриминанттың мәнін формуланы қолданып есептейді

    - түбірлер санын анықтайды

    - теңдеудің түбірлерін табады

    ҚБ мадақтау арқылы









    Тақырып бойынша алған білімдерін қолданып теңдеулерді шешеді. Жасырын сөзді табады.











    Квадрат теңдеудің даму тарихы жайлы ақпарат тыңдайды







    Үлестірмелі материал









    Оқулық «Алгебра» 8 сынып Алматы «Атамұра»2018















    20-28 минут



    3 тапсырма «Джигсо» әдісін қолданып топтық жумыс ұйымдастыру.

    1-топ

    а) Теңдеуді шешіңдер:

    х2+11х-26=0

    ә) 30х2+13-1=0 теңдеуінің оң мәнді түбірін табыңдар

    б) Біріншісі екіншісінен 5-ке артық сандардың көбейтіндісі 266 тең. Осы сандарды табыңдар

    в) Ұзындығы енінен 3 м-ге артық сыныптың еденінің ауданы 28м2. Еденнің периметрін табыңдар.

    ....

    2-топ

    а) Теңдеуді шешіңдер:

    х2-9х-10=0

    ә) -7х2+х+6=0 теңдеуінің теріс мәнді түбірін табыңдар

    б) Көбейтіндісі 35-ке тең сандардың біріншісі екіншісінен 2-ге артық. Осы сандарды табыңдар.

    в) Аудармашы х сағаттың ішінде сағатына х+4 бет аудара отырып, барлығы 21 бет қолжазбаны аударды. Аудармашы барлық қолжазбаны неше сағатта аударды, және сағатына неше беттен аударып отырды?

    .....

    Дескриптор: Білім алушы

    • есептің шарты бойынша теңдеу құрады

    • теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді

    • квадрат теңдеуді шешу алгоритмін қолданып, теңдеудің шартын қанағаттандыратын жауабын табады

    ҚБ «Бас бармақ» әдісі







    Оқушылар берілген тапсырмалардың шешімін табу үшін бірлесе отырып жұмыс істейді. Кейбіреулері түсінбей жатқан тұстарын талқыға түсіріп бір-біріне түсіндіреді.

    Тапсырманың шешімін тапқан соң, өз жауаптарын ортаға салады. Соңғы есептің мәтініне қарап квадрат теңдеулер арқылы шешілетін (мәселелер) есептер жайында айтады/тыңдайды.



    Үлестірмелі материал



    Алгебра 8 сынып «Мектеп» 2008ж. Дидактикалық материалдар





















    smk.edu.kz



    28-29 минут



    Сергіту сәті.

    Мөлдір бұлақ

    Аяқ арасын иықпен тұстас етіп тұрады

    1.Тізе бүкпей алға иіледі.

    2. Алақанмен бұлақтан су алады.

    3.Суды ішеді (сіміріп ішу).

    4. Рахат сезіміне бөленеді (екі колды жанымызға созып, жауырынды қозғалту)



    http://orleu-atr.kz

    /wp-ontent/uploads/

    2020/02/

    Б.Жалмуханова

    29-36 минут



    Саралау тапсырмасы

    4 тапсырма. «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолдану арқылы.

    Таңдауына қарай



    а) а=1; в=7; с= - 60

    Берілген коэффициенттер арқылы квадрат теңдеу құрыңыз және шыққан теңдеу бойынша мәтінді есеп құрастырып көріңіз. Квадрат теңдеуді шешіңіз.

    Дескриптор: Білім алушы

    - коэффициенттер арқылы теңдеу құрады

    - квадрат теңдеуді шешу алгоритмін қолданып түбірлерін табады



    ә) Бөлменің түпкі қабырғасын әрлеу үшін теңдей екі бөлікке бөлді. Пайда болған диагональдің ұзындығы 20 см-ге тең. Қабырғасының ені ұзындығынан 4 см-ге қысқа. Қабырғаның әр бөлігін әрлеуге қанша бояу қажет?



    Дескриптор: Білім алушы

    • есептің шарты бойынша теңдеу құрады

    • теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді

    • дискриманттың мәнін есептейді

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Жакамбаева Самал Зейноллаевна
      02 Мамыр 2023
      413
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Квадрат теңдеулерді шешу

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Квадрат теңдеулерді шешу

      Материал туралы қысқаша түсінік
      тәжірибемен бөлісу мақсатымен
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

      Квадрат теңдеулерді шешу

      (сабақтың тақырыбы)

      Бөлім:

      Квадрат теңдеулер

      Педагогтің аты-жөні

      Жакамбаева Самал Зейноллаевна

      Күні:


      Сынып: 8

      Қатысушылар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы

      Квадрат теңдеулерді шешу

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

      8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушылар: Дискриминант формуласын колданып, мәніне байланысты түбірлер санын анықтай алады;

      Оқушылардың басым бөлігі: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын қолданып, теңдеулерді шеше алады;

      Кейбір оқушылар: квадрат теңдеуге келтірілетін мәтінді есептерді шығара алады.

      Бағалау критерийі

      Дискриминант формуласын колданады;

      Дискриминант мәніне байланысты түбірлер санын анықтайды;

      Квадрат теңдеу түбірлерін формуланы қолданып табады;

      Квадрат теңдеуге келтірілетін мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарады.

      Ойлау дағдысының деңгейі

      түсіну, қолдану

           

      Сабақтың барысы

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      3 минут

      Ұйымдастыру кезеңі

      Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеріп сәттілік тілеу. Психологиялық атмосфера құру үшін «Маған мен жайлы айтып бер» ойынын өткізеді. Сонымен қатар пазлдар арқылы оқушыларды топқа бөледі.







      Өзін-өзі бағалау парағы таратылады.


      Оқушылар қойылған мақсатты ой елегінен өткізеді

      «Маған мен жайлы айтып бер» ойынын өткізу барысында сыныптастарының жақсы қасиеттерін айтады.

      Топтарға бөлінеді



      Сабақ барысында әр тапсырмаға өзіне-өзі бағалау жүргізіп отырады











      пазлдар


      Өзін-өзі бағалау парағы


      3-7 минут


      Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың білімін «Ашық микрофон» әдісін қолдану арқылы тексереді


      Оқушылардың бірі өткен тақырып және үй тапсырмасы бойынша сұрақ қойса, екіншісі жауап береді


      Сабақтың ортасы



      7-9 минут


      Білімді жаңғырту

      Ауызша. «Артығын алып таста»

      -5х2+х-27=0

      3х+15=0

      х2/2-7х-3=0

      2х2-11=0

      -7,5х2-2=0

      6х2+5х+13=0



      Квадрат теңдеуді шешу алгоритмін еске түсіру.

      Оқушылар толық квадрат теңдеуден өзгесін айтады


      Интерактивті тақта

      9-13 минут


      1 тапсырма Кестені толтырыңыз. «Кім жылдам»



      №

      Теңдеу

      D=

      Түбірлер саны

      1

      х2-2х+7=0



      2

      -9х2-х+3=0



      3

      2,5х2+9х+11=0



      4

      х2-6х+9=0



      5

      -х2-5х-13=0



      6

      3,2х2+8х+5=0



      Дескриптор: Білім алушы

      - толық квадрат теңдеулердің дискриминантын есептейді

      -квадрат теңдеулердің түбірлерінің санын анықтайды

      Есептерді шығарады. Алдын-ала дайындалған (слайд) дұрыс жауаптармен тексереді.



      Интерактивті тақта

      13- 20 минут



      «Ойлан, тап!» әдісі. Жұппен жұмыс.

      2 тапсырма Теңдеулерді.шешіңіз. Шыққан нәтижелерінің қосындысын өсу ретімен орналастырып, жасырын сөзді табыңыз

      а) 2х2-х-1=0 А

      ә) 3у2-4у+1=0 И

      б) 9х2-12х+4=0 В

      в) -х2+5х+14=0 Н

      г) х2-11х-152=0 О

      д) 3х2+7х+4=0 В

      е) 5х2-9х-2=0 Л



      Квадрат теңдеудің даму тарихына қысқаша шолу.


      Дескриптор: Білім алушы

      - дискриминанттың мәнін формуланы қолданып есептейді

      - түбірлер санын анықтайды

      - теңдеудің түбірлерін табады

      ҚБ мадақтау арқылы









      Тақырып бойынша алған білімдерін қолданып теңдеулерді шешеді. Жасырын сөзді табады.











      Квадрат теңдеудің даму тарихы жайлы ақпарат тыңдайды







      Үлестірмелі материал









      Оқулық «Алгебра» 8 сынып Алматы «Атамұра»2018















      20-28 минут



      3 тапсырма «Джигсо» әдісін қолданып топтық жумыс ұйымдастыру.

      1-топ

      а) Теңдеуді шешіңдер:

      х2+11х-26=0

      ә) 30х2+13-1=0 теңдеуінің оң мәнді түбірін табыңдар

      б) Біріншісі екіншісінен 5-ке артық сандардың көбейтіндісі 266 тең. Осы сандарды табыңдар

      в) Ұзындығы енінен 3 м-ге артық сыныптың еденінің ауданы 28м2. Еденнің периметрін табыңдар.

      ....

      2-топ

      а) Теңдеуді шешіңдер:

      х2-9х-10=0

      ә) -7х2+х+6=0 теңдеуінің теріс мәнді түбірін табыңдар

      б) Көбейтіндісі 35-ке тең сандардың біріншісі екіншісінен 2-ге артық. Осы сандарды табыңдар.

      в) Аудармашы х сағаттың ішінде сағатына х+4 бет аудара отырып, барлығы 21 бет қолжазбаны аударды. Аудармашы барлық қолжазбаны неше сағатта аударды, және сағатына неше беттен аударып отырды?

      .....

      Дескриптор: Білім алушы

      • есептің шарты бойынша теңдеу құрады

      • теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді

      • квадрат теңдеуді шешу алгоритмін қолданып, теңдеудің шартын қанағаттандыратын жауабын табады

      ҚБ «Бас бармақ» әдісі







      Оқушылар берілген тапсырмалардың шешімін табу үшін бірлесе отырып жұмыс істейді. Кейбіреулері түсінбей жатқан тұстарын талқыға түсіріп бір-біріне түсіндіреді.

      Тапсырманың шешімін тапқан соң, өз жауаптарын ортаға салады. Соңғы есептің мәтініне қарап квадрат теңдеулер арқылы шешілетін (мәселелер) есептер жайында айтады/тыңдайды.



      Үлестірмелі материал



      Алгебра 8 сынып «Мектеп» 2008ж. Дидактикалық материалдар





















      smk.edu.kz



      28-29 минут



      Сергіту сәті.

      Мөлдір бұлақ

      Аяқ арасын иықпен тұстас етіп тұрады

      1.Тізе бүкпей алға иіледі.

      2. Алақанмен бұлақтан су алады.

      3.Суды ішеді (сіміріп ішу).

      4. Рахат сезіміне бөленеді (екі колды жанымызға созып, жауырынды қозғалту)



      http://orleu-atr.kz

      /wp-ontent/uploads/

      2020/02/

      Б.Жалмуханова

      29-36 минут



      Саралау тапсырмасы

      4 тапсырма. «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолдану арқылы.

      Таңдауына қарай



      а) а=1; в=7; с= - 60

      Берілген коэффициенттер арқылы квадрат теңдеу құрыңыз және шыққан теңдеу бойынша мәтінді есеп құрастырып көріңіз. Квадрат теңдеуді шешіңіз.

      Дескриптор: Білім алушы

      - коэффициенттер арқылы теңдеу құрады

      - квадрат теңдеуді шешу алгоритмін қолданып түбірлерін табады



      ә) Бөлменің түпкі қабырғасын әрлеу үшін теңдей екі бөлікке бөлді. Пайда болған диагональдің ұзындығы 20 см-ге тең. Қабырғасының ені ұзындығынан 4 см-ге қысқа. Қабырғаның әр бөлігін әрлеуге қанша бояу қажет?



      Дескриптор: Білім алушы

      • есептің шарты бойынша теңдеу құрады

      • теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді

      • дискриманттың мәнін есептейді

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Астрономия Презентация 9 сынып
        02.05.2023
        413
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Жакамбаева Самал Зейноллаевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации