Сабақтың басы
2 мин.
3
мин
2
мин
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Психологиялық хал
ақуал
«Шаттық шеңбері» Квадраттар сөйлейді. Оқушыларға
квадрат ұсынылады.
Топқа біріктіру.
Қанқыз әдісі арқылы оқушылар топтарға
бірігеді
Үй тапсырмасын
сұрау.
Айналма дәптертерлер
алмастыру.
Ширату жаттығулары арқылы оқушылардың ойын
шоғырландыру. Қолдарына D>0; D<0; D= 0 жазулары бар
парақшалар беріледі. Топтарға екі түбір (формуласымен), бір түбір
(формуласымен), түбірі жоқ деген парақшалар таратылады.
Сәйкестендіріп формулаларды аяқтау керек.
|
Мұғаліммен амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
Оқушылар бір біріне квадратты ұзату арқылы өз
тілектерін айталы
Парта үстіндегі қанқыздың біреуін таңдап алып, өз
тобы жазылған орынға барып жайғасады
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дискриптор:
Дискриминантқа қарап түбірлер санын
анықтайды.
-Түбір табу формуласын
жазады.
-
бір топ сараптама жасайды.
Жалпы балл -3
|
Квадрат пішінді
додокаедр
Тарқатпа қағаздар
|
10
мин
|
Топтық жұмыс Ноутбук
әдісі
1топ тапсырмасы
(х+3)(х–4)=–12;
|
2 топ тапсырмасы
18–(х–5)(х–4)=–2;
3
топ
тапсырмасы
5x+(2х+1)(х–3)=0;
|
Топтасып есепті шығарады
|
Дескриптор:
-
Жақшаны ашады;
- aх2
+ bx + c = 0
түріне келтіреді;
-
Теңдеудің түбірін табады.
Жалпы балл - 3
|
Ноутбук тәрізді қима
қағаз
|
Сабақтың соңы.
Рефлексия
5
мин
|
Өзін-өзі бағалау
парағы
Бүгінгі сабақтан ұққан 3 тірек
сөз
Бүгінгі сабақтан ойға түйген 2
ұғым
Бүгінгі сабаққа қатысты 1
сұрақ
Мені қызықтырғаны
Бүгінгі сабақтан алған
бағам
Үйге тапсырма:
|
Нәтижені талдайды.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
мадақтау әдісі арқылы бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|