Квадрат теңдеулерді шешу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбына есептер шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

ББ ұйымның атауы

ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты

Серикбаева Гульдана Жумабеккызы

Пән/Сынып:

8 «Б» сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

13.12.2024

Бөлім:

8.2А Квадрат теңдеулер

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.2.2.7 квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Бөлшек-рационал теңдеулерді шешеді, квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешеді;

Басым бөлігі: : Бөлшек-рационал теңдеулерді шешеді, квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешеді, түрлендіру енгізеді;

Кейбіреуі: Бөлшек-рационал теңдеулерді шешеді, квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешеді, түрлендіру енгізеді, дәлелдейді.

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 мин






3 мин

Ұйым дастыру

- Оқушылармен амандасып, назарын сабаққа аудару;

-Психологиялық ахуал өткізу;

-Сабақтың тақырыбын айту;

-Сабақтың мақсатымен таныстыру.

--«Көршіңді бағала» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

-Сабақтың алдында оқушылар «Киіз үй» арқылы 4 топқа бөлінеді.



Оқушылар «Көршіңді бағала» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді.



Бірін-бірі бағалайды


Дескриптор

  • Модулдік жақшаны ашады -0,5 б;

  • Квадрат теңдеуді шешді-0,5 б.


Слайд

5 мин





10 мин

Негізгі бөлім

«Құрақ көрпе» құрау «Tarsia» әдісі. Теориялық білімдері тексеріледі.

/Топпен жұмыс/


«Квест» әдісі. «Ақ сүйек» ойыны.

/Топпен жұмыс/



«Бауырсақ» тапсырмасы:





«Сәукеле» тапсырмасы:





«Ат» тапсырмасы:

Квадрат, би квадрат теңдеулерді шешу.

-Жеңімпаз топты анықтайды.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауабын таба отырып, «Құрақ» құрайды.


-«Адасқан әріп» арқылы сөз құрайды;

-Жұмбақ жауабын табады;

- Q код арқылы жасырылған суреттегі тапсырмаларды топпен бірлесіп, шешеді.


-Жасырылған «Ақ сүйекті» табады.


С 6; 8

а -1/2; -2

н

д

ы

қ 5

Өзін –өзі бағалайды


Дескриптор:

1. Бөлшектің бөлімін ортақ бөлімге келтіреді-1 б;

2. Бөлшек - рационал теңдеуді шешеді-1 б;



3 . Бөлшектің бөлімін ортақ бөлімге келтіреді-1 б;

4. Бөлшек - рационал теңдеуді шешеді-1 б;

5 . Дискриминант пен түбірлерін табады-1 б;

6. Биквадрат теңдеуді шешеді-1 б;

7. Толымсыз квадрат теңдеуді шешеді-1 б.

Жиыны: 7 балл

Өзін –өзі бағалайды


Q код





Слайд



5 мин

Сергіту сәті

«Арқан тарту» ойыны. Әр топтан бір бірден 4 оқушы шығару.

«Сұрақ-жауап» әдісі

  1. 2=?

  2. n , болса тізбектің алғашқы 4 мүшесін тап?

  3. х1=2; х2=3 болса, квадрат теңдеу құрастыр

  4. тауық 2 аяғымен тұрса 1 кг, ал 1 аяғымен тұрса неше кг?


Оқушылар 2 жаққа бөлініп, жылдам сұрақтарға жауап береді.


  1. 15

  2. 144

  3. 51

  4. 2; 4; 8; 16

  5. х2-5х+6

  6. 1 кг

Дескриптор:

-Квадрат түбірден санды табады-1 б;

- Санның квадратын табады- 1 б;

-Көбейткіштерге жіктеудің формуласы қолданып, есепті шешеді-1 б;

-Логикалық есепті шешеді-1 б.

Жиыны: 4 балл

Өзін –өзі бағалайды

Слайд


15 мин

Бекіту тапсырмасы

«Бәйге» тақтамен жұмыс.

Әр топқа А; В; С деңгейдегі тапсырмалар таратылады.

А деңгей: 1 нұсқа

х2-5х=0

х2-8х+12=0


А деңгей: 2 нұсқа

х2-8х=0

х2-4х+3=0


В деңгей: 1 нұсқа

2-28х+32=0

(х+4)2=3х+40


В деңгей: 2 нұсқа

2-14х+8=0

=


В деңгей: 3 нұсқа

2-5х+1=0

(3у-1)(у+2)=20


С деңгей: 1 нұсқа

х4-34х2=- х4-32


Оқушылар өз қалауларымен берілген тапсырмаларды тақтада орындайды.

А деңгей: 1 нұсқа

х=0, х= 5

х=6, х=2


А деңгей: 2 нұсқа

х=0, х= 8

х=3, х=1


В деңгей: 1 нұсқа

х= , х=2

х=3, х=-8



В деңгей: 1 нұсқа

х=2, х=0,8

х= , х=1


В деңгей: 3 нұсқа

х=1, х=

у=3 , у=2

С деңгей: 1 нұсқа

х=4 х=1

x= -4 х= -1

Өзін –өзі бағалайды


Дескриптор:

-А деңгей есепті шығарады - (5 ұпай – 5 балл);







-В деңгей есепті шығарады- (10 ұпай – 8 балл);









-С деңгей есепті шығарады- (15 ұпай – 10 балл).


С лайд

5 мин







Қорытынды

бөлім

«Көкпар» тестпен жұмыс.

Кілтте шыққан әріптерден құралған сөзді, көкпардың серкесіне жазып, бірінші болып көмбеге салыңдар. Іске сәт!

Қорытынды: Дискриминант дегеніміз не?

Үйге тапсырма: № 11.18 есеп 93 бет

«Өзін өзі бағалау» парағындағы ұпай саны бойынша оқушыларды бағалайды.


Оқушылар берілген тесті шешеді.

«ДИСКРИМИНАНТ» сөзі шығарып, көкпардың серкесіне жазып, көмбеге салады.

Дискриминант жайлы, D=0, D>0, D<0

Оқушылар өзін - өзі бағалау парағындағы ұпай сандарын есептейді.

Өзін –өзі бағалайды




Кері байланыс














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2024
176
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі