|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда): |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар
саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеулерді шешу Пәні: Алгебра |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: |
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар квадрат теңдеулердің дискриминантын есептеп, дискриминант арқылы түбір саны мен түрін анықтайды. Олар факторлау және квадрат формуласы әдістерін қолдана отырып теңдеулерді шешіп, нәтижелерін тексеріп көрсетеді. |
|
Құндылықтар: |
'Квадрат теңдеулерді шешу' тақырыбында ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық құндылықтары мақсатты түрде дарытылады. Топтық/жұптық жұмыс және құрметке негізделген кері байланыс арқылы ынтымақтастық пен академиялық адалдық нығаяды. |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеттері |
Оқушылардың әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы (5–7 мин) |
1) Қайталау: жылдам есептер - Тақтаға үш теңдеу жазу - Жұмыс парақтарды тарату - Уақытты 3 минутқа белгілеу |
- Оқушылар қысқа қайталау ретінде берілген теңдеулерді жылдам шешеді.
- Шешіңдер: - Шешіңдер: |
Дескриптор: Оқушы факторлау арқылы қарапайым квадрат теңдеулерді анықтап шешеді және нәтиже жазады. - теңдеуді факторлауды орындау - жұмыс парағын толық толтыру |
жұмыс парақ: жылдам есептер, тақта, сағат/таймер |
|
Ортасы (25–30 мин) |
1) Тапсырма 1. Факторлау арқылы шешу (басқарылған практика) - Көрсету тақтадағы факторлау мысалы - Тарату факторлау жаттығу жұмыс парағын - Бақылау жұптардың жұмыстарын айналып - Тапсырманың мақсатын және жетістік критерийлерін айтады
- Мысал: 2) Тапсырма 2. Дискриминант және квадрат формуласы (анықтау және есептеу) - Жазу тақтаға дискриминант формуласын - Тарату есептерді дискриминант есептеу үшін - Нұсқау беру есептеуді тексеруге - Тапсырманың мақсатын және жетістік критерийлерін айтады
- Мысал: 3) Тапсырма 3. Қолданбалы есеп (қолдану) - Көрсету қолданбалы есеп мәтінін тақтада - Тапсырманы жұптарға бөліп тағайындау - Жұптарды бақылап, қажет кезде бағыттау - Тапсырманың мақсатын және жетістік критерийлерін айтады - Мысал: |
- Оқушылар факторлау арқылы квадрат теңдеулерді шешіп, түбірлерін табады.
- Шешіңдер:
- Шешіңдер:
- Шешіңдер:
- Шешіңдер: - Оқушылар дискриминантты есептеп, оған қарай түбір санын анықтайды және квадрат формуласы арқылы шешеді.
- Есептеңдер
дискриминант:
- Шешіңдер:
- Шешіңдер: - Оқушылар нақты мәтіндік есепті теңдеуге айналдырып, шешіп, нәтижесін тексереді.
- Бардың алдыңғы бөлігінде
кафенің шарты: "екі шаршы плитканың ауданы 25 ш.м., егер
плиткалардың бірінің жақтары бірімен 2 өлшеммен аз болса". Теңдеуді
құрып шешіңдер:
- Мектеп спортзалында
тіктөртбұрыштың ауданы 48 м2, ені 2 метрге қысқа. Теңдеуді құрып
шешіңдер: - Тапсырма шартын оқып, ұғымдарды нақтылайды |
Дескриптор: Оқушы факторлау
әдісімен минимум үш теңдеуді шешіп, түбірлерін
көрсетеді. - әр теңдеудің факторлау қадамдарын көрсету (2 ұпай) - түбірлерді дұрыс табу (2 ұпай)
Дескриптор: Оқушы
дискриминантты есептеп, - дискриминанттың сандық мәнін көрсету (2 ұпай) - квадрат формуласы қолдану арқылы түбірлерді есептеу (2 ұпай) Дескриптор: Оқушы мәтіндік есепті математикалық теңдеуге түрлендіріп, шешіп, шешімін тексереді. - мәтіннен теңдеуді дұрыс құру (1 ұпай) - теңдеуді шешу және жауапты тексеру (1 ұпай) |
жұмыс парақ: факторлау
жаттығулары, тақта, маркер жұмыс парақ: дискриминант және квадрат формуласы, калькулятор тапсырма мәтіні жазылған слайд немесе парақ, есептеу құралдары |
|
Бекіту (8–10 мин) |
1) Тапсырма 1. Жеке жұмыс — шығып билет - Беру шығу билет парақтарын - Белгілеу уақыт: 6 минут - Жинау жауаптарды бағалау үшін |
- Әр оқушы жеке 2 теңдеуді шешіп, қысқаша тексереді.
- Шешіңдер: - Шешіңдер: |
Дескриптор: Оқушы жеке орындалған есептер арқылы негізгі дағдыны көрсетеді және нәтижесін жазады. - 2 теңдеудің кемінде біреуін дұрыс шешу - есептің есептеу қадамдарын көрсету |
шығу билет парақтары, қаламдар |
|
Рефлексия (3–5 мин) |
1) Тапсырма 1. Өз бендігімен бағалау - Жазу тақтаға екі сұрақ - Тапсырманы минутына белгілеу - Жиналған жауаптарды жылдам қарап шығу |
- Оқушылар өздерін бағалап, сабақтан не үйренгендерін жазады. - Қысқаша жазыңдар: бүгінгі сабақта факторлауда қиындық болды ма? (иә/жоқ және 1 сөйлем) - Қысқаша жазыңдар: қай әдісті жиі қолдандыңдар? (факторлау/квадрат формуласы) |
Дескриптор: Оқушы екі қысқа жауап арқылы өз түсінігін көрсетеді және қай тақырыпты тағы да қайталау қажет екенін анықтайды. - сабақтан алынған 1–2 негізгі ойды жазу - түсініксіз жерлерді анықтау |
жазу парақтары, тақта |
|
Үй тапсырмасы |
1) Үйге: теңдеулер жинағы - Жазу үй тапсырмасын тақтаға - Тапсырманы оқу дәптеріне жазуды талап ету - Келесі сабақта тексеру туралы еске салу |
- Үйге берілген теңдеулерді толық шешіп, тексеріп келу.
- Шешіңдер:
- Шешіңдер: - Мәтіндік есеп: екі санның көбейтіндісі 54, біріншісі
екіншісінен 3-ке аз. Теңдеуді құрып шешіңдер: |
Дескриптор: Оқушы үй тапсырмасын тәуелсіз орындайды және әрбір теңдеуді шешіп жауаптарды дәлелдейді. - үй тапсырманың толық орындалуын тексеру - қате болған жағдайда түзетуді талқылау |
оқулық бет 42–45, үй тапсырма парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеулерді шешу
Квадрат теңдеулерді шешу
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда): |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар
саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеулерді шешу Пәні: Алгебра |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: |
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар квадрат теңдеулердің дискриминантын есептеп, дискриминант арқылы түбір саны мен түрін анықтайды. Олар факторлау және квадрат формуласы әдістерін қолдана отырып теңдеулерді шешіп, нәтижелерін тексеріп көрсетеді. |
|
Құндылықтар: |
'Квадрат теңдеулерді шешу' тақырыбында ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық құндылықтары мақсатты түрде дарытылады. Топтық/жұптық жұмыс және құрметке негізделген кері байланыс арқылы ынтымақтастық пен академиялық адалдық нығаяды. |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеттері |
Оқушылардың әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы (5–7 мин) |
1) Қайталау: жылдам есептер - Тақтаға үш теңдеу жазу - Жұмыс парақтарды тарату - Уақытты 3 минутқа белгілеу |
- Оқушылар қысқа қайталау ретінде берілген теңдеулерді жылдам шешеді.
- Шешіңдер: - Шешіңдер: |
Дескриптор: Оқушы факторлау арқылы қарапайым квадрат теңдеулерді анықтап шешеді және нәтиже жазады. - теңдеуді факторлауды орындау - жұмыс парағын толық толтыру |
жұмыс парақ: жылдам есептер, тақта, сағат/таймер |
|
Ортасы (25–30 мин) |
1) Тапсырма 1. Факторлау арқылы шешу (басқарылған практика) - Көрсету тақтадағы факторлау мысалы - Тарату факторлау жаттығу жұмыс парағын - Бақылау жұптардың жұмыстарын айналып - Тапсырманың мақсатын және жетістік критерийлерін айтады
- Мысал: 2) Тапсырма 2. Дискриминант және квадрат формуласы (анықтау және есептеу) - Жазу тақтаға дискриминант формуласын - Тарату есептерді дискриминант есептеу үшін - Нұсқау беру есептеуді тексеруге - Тапсырманың мақсатын және жетістік критерийлерін айтады
- Мысал: 3) Тапсырма 3. Қолданбалы есеп (қолдану) - Көрсету қолданбалы есеп мәтінін тақтада - Тапсырманы жұптарға бөліп тағайындау - Жұптарды бақылап, қажет кезде бағыттау - Тапсырманың мақсатын және жетістік критерийлерін айтады - Мысал: |
- Оқушылар факторлау арқылы квадрат теңдеулерді шешіп, түбірлерін табады.
- Шешіңдер:
- Шешіңдер:
- Шешіңдер:
- Шешіңдер: - Оқушылар дискриминантты есептеп, оған қарай түбір санын анықтайды және квадрат формуласы арқылы шешеді.
- Есептеңдер
дискриминант:
- Шешіңдер:
- Шешіңдер: - Оқушылар нақты мәтіндік есепті теңдеуге айналдырып, шешіп, нәтижесін тексереді.
- Бардың алдыңғы бөлігінде
кафенің шарты: "екі шаршы плитканың ауданы 25 ш.м., егер
плиткалардың бірінің жақтары бірімен 2 өлшеммен аз болса". Теңдеуді
құрып шешіңдер:
- Мектеп спортзалында
тіктөртбұрыштың ауданы 48 м2, ені 2 метрге қысқа. Теңдеуді құрып
шешіңдер: - Тапсырма шартын оқып, ұғымдарды нақтылайды |
Дескриптор: Оқушы факторлау
әдісімен минимум үш теңдеуді шешіп, түбірлерін
көрсетеді. - әр теңдеудің факторлау қадамдарын көрсету (2 ұпай) - түбірлерді дұрыс табу (2 ұпай)
Дескриптор: Оқушы
дискриминантты есептеп, - дискриминанттың сандық мәнін көрсету (2 ұпай) - квадрат формуласы қолдану арқылы түбірлерді есептеу (2 ұпай) Дескриптор: Оқушы мәтіндік есепті математикалық теңдеуге түрлендіріп, шешіп, шешімін тексереді. - мәтіннен теңдеуді дұрыс құру (1 ұпай) - теңдеуді шешу және жауапты тексеру (1 ұпай) |
жұмыс парақ: факторлау
жаттығулары, тақта, маркер жұмыс парақ: дискриминант және квадрат формуласы, калькулятор тапсырма мәтіні жазылған слайд немесе парақ, есептеу құралдары |
|
Бекіту (8–10 мин) |
1) Тапсырма 1. Жеке жұмыс — шығып билет - Беру шығу билет парақтарын - Белгілеу уақыт: 6 минут - Жинау жауаптарды бағалау үшін |
- Әр оқушы жеке 2 теңдеуді шешіп, қысқаша тексереді.
- Шешіңдер: - Шешіңдер: |
Дескриптор: Оқушы жеке орындалған есептер арқылы негізгі дағдыны көрсетеді және нәтижесін жазады. - 2 теңдеудің кемінде біреуін дұрыс шешу - есептің есептеу қадамдарын көрсету |
шығу билет парақтары, қаламдар |
|
Рефлексия (3–5 мин) |
1) Тапсырма 1. Өз бендігімен бағалау - Жазу тақтаға екі сұрақ - Тапсырманы минутына белгілеу - Жиналған жауаптарды жылдам қарап шығу |
- Оқушылар өздерін бағалап, сабақтан не үйренгендерін жазады. - Қысқаша жазыңдар: бүгінгі сабақта факторлауда қиындық болды ма? (иә/жоқ және 1 сөйлем) - Қысқаша жазыңдар: қай әдісті жиі қолдандыңдар? (факторлау/квадрат формуласы) |
Дескриптор: Оқушы екі қысқа жауап арқылы өз түсінігін көрсетеді және қай тақырыпты тағы да қайталау қажет екенін анықтайды. - сабақтан алынған 1–2 негізгі ойды жазу - түсініксіз жерлерді анықтау |
жазу парақтары, тақта |
|
Үй тапсырмасы |
1) Үйге: теңдеулер жинағы - Жазу үй тапсырмасын тақтаға - Тапсырманы оқу дәптеріне жазуды талап ету - Келесі сабақта тексеру туралы еске салу |
- Үйге берілген теңдеулерді толық шешіп, тексеріп келу.
- Шешіңдер:
- Шешіңдер: - Мәтіндік есеп: екі санның көбейтіндісі 54, біріншісі
екіншісінен 3-ке аз. Теңдеуді құрып шешіңдер: |
Дескриптор: Оқушы үй тапсырмасын тәуелсіз орындайды және әрбір теңдеуді шешіп жауаптарды дәлелдейді. - үй тапсырманың толық орындалуын тексеру - қате болған жағдайда түзетуді талқылау |
оқулық бет 42–45, үй тапсырма парағы |
шағым қалдыра аласыз





























