Квадрат теңдеулерді шешу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеулерді шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Квадрат теңдеулер

Мектеп: №222 Т.Рысқұлов атындағы

Күні: 18.11.2021ж

Мұғалім: Скакова Ж.М.

СЫНЫП: 8 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:0

Тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді шешу

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

Сабақтың мақсаттары

-Виет теоремасын және оған кері теореманы біледі,түсінеді.

-Виет теоремасын пайдаланып квадрат теңдеудің түбірлерін табады және кері теореманы қолданып квадрат теңдеулерді құру есептерін шығара алады.

-Виет теоремасы мен кері теореманы пайдалану арқылы параметрі бар квадрат теңдеулерді түрлендіреді және ықшамдап шығара алады.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 минут






2-6 минут




6- 10минут


а) Сәлемдесу, түгендеу

ә) "Шаттық шеңбері. "Көңілді күн" әуеніне дене қимылдарын жасау

«Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. 1- топ: Жалпы түрдегі квадрат теңдеу; 2-топ: Толымсыз квадрат теңдеу; 3-топ:Келтірілген квадрат теңдеу;

Оқушылар ,әрі сол топтың мүшесі екендерін біледі..Өз топтарының атын постер арқылы қорғайды

ҚБ: Смайликтер арқылы өз-өздерін бағалайды



Әдіс: «Квадрат теңдеу тақырыбына қатысты 4 сөзді атаңыз»

І кезең: «Қызығушылықты ояту»
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.





к

в

а

д

р

а

т



д

и

с

к

р

и

м

и

н

а

н

т


к

о

э

ф

ф

и

ц

и

е

н

т



т

о

л

ы

м

с

ы

з

1. ах2+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)
2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?
(дискриминант)
3. Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент)
4. Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)

Дескриптор:

-квадрат теңдеуді біледі

-квадрат теңдеуді шешуді дисриминант әдісін біледі

-квадрат теңдеудің коэффициентін анықтай алады

-квадрат теңдеуді ажырата алады

ҚБ: Шапалақ

Мұғалім сөзі:

Тарихи дерек (математик Француа Виет туралы айту) Француа Виет (1540-1603) – француз математигі, алгебралық шартты белгілер жүйесін енгізген элементар алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір дамытқан. Негізі мамандығы бойынша заң қызметкері.


Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау











































Сабақтың ортасы


10-20 минут













































20-25 минут





















25-35 минут
















































Теорема.Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынғанекінші коэффицентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең.

Теорема

+ =-p; ·

Теорема.(Виет теоремасына кері теорема)Егер екі санның қосындысы –p-ға, ал олардың көбейтіндісі q-ға тең болса, онда ол сандар теңдеуінің түбірлері болады.


ҚБ: Бағдаршам




Саралау тәсілі «Жіктеу»

Әдіс: «Джигсо» сыни тұрғыдан ойлай алатын дарындылар таланттылар, көшбасшылар анықталады және негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйренеді.

Есептерді талдайды,қателерін анықтайды,бір-бірін басбармақ әдісімен бағалайды.

Топтық жұмыс:

1-топ

2-топ

3-топ

2)

2)

1)

2)

Дескриптор:

-квадрат теңдеу түбірлерінің қосындысын табады.

-квадрат теңдеу түбірлерінің көбейтіндісін табады.


ҚБ. «Басбармақ әдісі» «жасыл» –түсіндім, «сары»- көмек керек, «қызыл» –түсінген жоқпын




Деңгейлік тапсырмалар

151

A деңгейі

Дескриптор:

- квадрат теңдеу түбірлерінің қосындысын табады.

-квадрат теңдеу түбірлерінің көбейтіндісін табады.

В деңгейі

156 Берілген түбірлері бойынша квадрат түбір құрындар

және

және

және

және

және

және

Дескриптор:

- квадрат теңдеу түбірлерінің қосындысын табады.

-квадрат теңдеу түбірлерінің көбейтіндісін табады.

-квадрат теңдеудің жалпы түрін құрады.

С деңгейі

163 х1, х2 сандары теңдеуінің түбірлері болса

Дескриптор:

-квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

-түбірлердің квадраттарының қосындысын табады.


ҚБ: «Бағдаршам» Қызыл-түсінген жоқпын, Сары-әліде көмек қажет, Жасыл- бәрін түсіндім
























































Алгебра 8 сынып «Мектеп» баспасы

А.Әбілқасымова, З. Жұмағұлова, А. Абдиев, В. Корчевский

































Сабақтың соңы

38-40 минут


Кері байланыс: Жеміс ағашы





Саралау- оқушылырға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық дәне қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушылар бірге бірлесе отырып топтық жұмыс орындайды. Сабақты саралауда «диолог және қолдау көрсету», «тапсырма», «қарқын» тәсілдері және белсенді оқу әдістері «допты қағып ал», «кір жайғыш жіп», «Джигсо», «дыбыстау» әдістерін қолданып тақырыаты меңгертуге септігін тигізіп, пәнге қызығушықтарын арттыра аламын.

Оқушыларды материалды меңгеруін тексеру үшін «смайлик», «мадақтау», «бағдаршам», «шапалақ», «бас бармақ» қалыптастырушы бағалауларын пайдаланамын.

Оқушылардың партада дұрыс отыруы. Жарықтың дұрыс түсуі. Оқу құралдарының қауіпсіздік ережесімен жұмыстануы.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
9
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі