Сабақтың
басы
|
Сыныпты түгендеу,
кезекшілерді қадағалау, сабаққа даярлықтарын
бақылау.
«Спорт сенімді серігің»
жаттығу
1. Виет теоремасы сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
2.Сұрақ-жауап әдісі арқылы
оқушылармен пікір алмасу
«Қайталау - білім
данасы»(Қайталау
сұрақтары):
-
Квадрат теңдеу дегеніміз? . .
. .
-
Квадрат теңдеудің қандай
түрлері бар?
-
2х²- 5х - 3=0 теңдеуінің
коэффициенттерін атап
шығыңдар.
-
Д байланысты неше мәнін
қарастырамыз?
-
Д формуласын
жаз.
-
Квадрат теңдеудің 2 мәні қарастырылатын
формуласын
көрсет.
-
Келтірілген квадрат теңдеудің формуласын
жаз
-
Виет теоремасының формуласын
көрсет.
-
Квадрат теңдеуге мысал
келтір.
|
Сынып сабаққа дайын
отырады
Көрсеткен фотолардағы
Жаттығуларды қайталайды
Әр оқушы өзіне қойылған
сұрақтарға жауап береді немесе тақтаға формулаларды жазып
көрсетеді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
Қима
қағаздар
Фото
Суреттер
Кеспе
қағаз
|
Сабақ
ортасы
|
1.«Сөздің көркі мақал»
әдісі
Оқушылар тапсырманы таңдап
алады. Виет теоремасын ұлттық
салт-дәстүрмен
байланыстыру.
2. Жұптық
жұмыс.
«Oйлaн, жұптac,
бөліc» әдісі арқылы
Кесте
толтыру.
3. Жеке
жұмыс.
«Кім жүйрік»
тапсырмалары. Қорапшаның ішінен өздеріне
түскен тапсырманы орындап
көрсету
4. «Қатені тап»
әдісі
Топтық
жұмыс.
Оқулықтан оқушыларға тапсырма
беріледі.
1 топ:
3у2 – 8у + 4 =
0
2 топ:
2х2 – 7х + 6 =
0
|
Әр оқушыға жеке жұмыс
беріледі. Қолдарындығы мақалды бүгінгі сабақпен байланыстырып,
орындайды.
Келтірілген квадраттық
теңдеудің түбірлерін, түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісінің
мәндерін табады және жауаптарын кестеге
толтырады.
Оқушылар өздеріне түскен есеп
немесе тапсырманы орындайды.
Тапсырманы әр топ өздері шешіп
орындайды, кейін келесі топтың тапсырмасын тексеру ұсынылады. Қате
болса тауып түзету жүргізіледі. Дұрыс жауаппен
тексеріледі.
ax2+bx+c=0
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
Оқулық
Бор
Қағаздар
Маркерлер
Ақ
беттер
|
Сабақ
соңы
|
«Бір сөйлем»
әдісі
Бір сөйлем арқылы бүгінгі
сабақты қорытындылау.
Бағалау.
Мұғалім 1 – 10 балдық жүйемен
оқушыларды бағалаймын
|
Бүгінгі сабақты қалай
меңгергендерін айтады.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
|