Квадрат теңсіздік

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған күнделікті сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.4А Теңсіздіктер

Педагогтің аты-жөні:

Ештаева Г

Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылыр: квадрат теңсіздіктерді шеше алады. Оқушылардың басым бөлігі:квадрат теңсіздіктердің қасиеттерін ажырата алады. Кейбір оқушылар:амалдардың орындалу ретін анықтай алады .

Сабақ жоспары:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау:

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

5мин

Сәлемдесу

Түгелдеу

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Сәлемдеседі

Сабаққа дайындықты бастайды

Сабақтың мақсатымен танысады



Сабақтың басы

10мин


5.1. Теңсіздіктерді дәлелдеу

Санды теңсіздіктің қасиеттері. Кез келген а және b сандарын салыстыру

a<c, c<b теңсіздіктерін біріктіріп, a<c<b қос теңсіздігі түрінде жазуға болады.

теңсіздіктің қасиеттері

Дәлелдеуі

1. a<b және b<c => a<c

a–c=(ab)+(bс) және ab<0,

bс<0 => a–c<0 => a<c

2. Теңсіздікке санды қосу қасиеті.

a<b болса, кез келген c саны үшін a+c<b+с теңсіздігі орындалады.

(a+b)–(b+с)=a+c–b–с=ab<0 => a+c<b+c.

1-салдар. a+c<b => a<b–с: теңсіздіктің бір бөлігіндегі санды оның екінші бөлі-

гіне қарама-қарсы таңбамен шығаруғаболады

2- қасиет бойынша a+c<b теңсіздігінің екі бөлігіне


де (–c) санын қосу керек

3теңсіздіктерді қосу.

Бірдей мағыналы теңсіздіктерді мүшелеп қосуға болады

(a+с)–(b+d)=(ab)+(сd)<0 себебі a

b<0, сd<0

теңсіздіктерді азайту.

2-салдар. a<b, с<d болса, онда аd< bс

1-салдар мен 3-қасиеттен шығады

4. теңсіздікті санға көбейту.

Теңсіздікті оң санға көбейткенде оның

таңбасы сақталады, теріс санға көбейткенде қарама-қарсы таңбаға өзгереді:

a>b, с>0 => aс>bc;

a>b, с< 0 => aс<bc

с>0, a>b болсын, онда

aс bc=с(ab)>0 => aс>bc.

екінші теңсіздік те осылай дәлелденеді



Оқушылар теңсіздіктердің қасиеттерімен танысады, мысалдарды жазып алады

50. теңсіздікті санға бөлу

4-қасиет сияқты дәлелденеді (өздерің

дәлелдеп көріңдер)

60. теңсіздіктерді көбейту.

Бірдей мағыналы оң мүшелі теңсіздіктерді мүшелеп көбейтуге болады:

ac–bd=(ac – bc)+(bc – bd)=

=c(a–b)+b(c–d)>0

Кері шама теңсіздігі

7 -қасиеттен шығады

теңсіздікті дәрежеге шығару.

4-салдар. a>b>0 болса, кез келген n натурал саны үшін an > bn.

60 -қасиеттен шығады




Құрамындағы әріптердің барлық мүмкін мәндерінде орындалатын теңсіздікті ақиқат теңсіздік деп атайды.


Теңсіздік мүшелерін бағалау тәсілі. Бұл тәсіл санды өрнектер арқылы берілген теңсіздіктерді дәлелдеуге қолайлы.

7-мысал.  1 және сандарының қайсысы үлкен?

 5 және  2 болғандықтан,

 1 8. Ал  7 теңсіздігінен .  1  шығады.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









Слайд;


Оқулық;



Тақта;


Қалам;

Сызғыш


Сабақтың ортасы

25мин


Бекіту тапсырма-

ларын орындау

А деңгейлі тапсырмалар

1-тапсырма

5.8.Теңсіздіктерді дәлелдеңдер:

1)х2 +2x+2>0;

2) y2–6y+10>0;

2-тапсырма

5.5. Егер 5<x<8 болса,

1) 6x;

2) –10x;

3) x–5;

4) 3x+2 өрнегін бағалаңдар.

Дескриптор:

-теңсіздікті дәлелдеу үшін қасиетті таңдайды;

-теңсіздікті дәлелдейді

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



В деңгейлі тапсырмалар

5.10. Анықтамаға сүйеніп, төмендегі теңсіздіктерді дәлелдеңдер

1) 3(a+1)+a<4(2+a)2;

2) (7p–1)(7p+1)<49p2;

3) (a–2)2>a(a–4);

5.9.

1) 5<y<8;

2) 0,125<y<0,25 теңсіздіктері орындалса, 1\y

Өрнегін бағалаңдар

Математикалық сауаттылық есебі: Төмендегі теңдіктерде A, B, C, D, E, F әріптеріне теңдік орындалатындай 0,1, 2, 3, 4, 5 цифрларын орналастырыңыз.

Онда А әріпі қандай цифрға сәйкес келеді? А) 0 В) 1С) 2 D) 3 Е)5

Дескриптор:

-теңсіздікті дәлелдеу үшін қасиетті таңдайды;

-теңсіздікті дәлелдейді

ҚБ:оқушылар дескриптор бой-ша бағаланады,мұғалім кері байланыс береді



Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



С деңгейлі тапсырмалар

Дескриптор:


-теңсіздікті салыстырады


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Сабақтың соңы

5минут

Кері байланыс

Бүгін сабақ маған ұнады,себебі мен...үйрендім

Маған ..............................қиын болып көрінді.

Мен енді...................................үйренгім келеді

Үйге тапсырма:






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.03.2025
183
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі