Квадрат теңсіздіктер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңсіздіктер
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.4.А Теңсіздіктер

Мектеп: №222 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 05.04.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Скакова Ж.М.

Сынып: Алгебра 8 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңсіздіктер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты

Квадрат теңсіздіктерді шығара алады

Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигін пайдаланып шеше алады

Квадрат теңсіздіктердің күрделі есептерін шығара алады

Құндылықтарды дарыту




Бiр-бiрін тыңдау,құрметтеу,түсiнy, өз ойларын еркiн айтy, ынтымақтастық құндылығын, жұппенжұмыс, еңбек және шығармашылық құндылығын өздiгiмен жұмыс жасау, басқа оқyшының, жұптық жұмысты бағалау арқылы жүзеге асырy.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

Шабыттандыру: «Өзіме көршіме»


Үй жұмысын тексеру.

а) Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын сұрайды, көмекші сұрақтар береді

ә) Нәтижені бағалау: ауызша марапатталады, не ескерту беріледі


Шашылған формулаларды жинау

Мұғаліммен сәлемдесу, сабаққа қажетті құрал жабдықтарын түгендеу.













Оқушылар формулаларды орындарына қояды

















Өте жақсы!

«Өзіме көршіме» әдісі







Слайд 1





Формулалар

Сабақтың ортасы

Квадрат теңсіздіктерді шешу (анықтама)

Теңсіздікті шешу үшін осы теңсіздік орындалатындай етіп, оның құрамындағы айнымалылардың барлық мәндерін табу керек. Айнымалының теңсіздікті қанағаттандыратын мәндерін оның шешімдері деп атаймыз. Сонымен, теңсіздіктерді шешу дегеніміз – оның барлық шешімдерін табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу. Шешімдері бірдей болатын теңсіздіктерді мәндес теңсіздіктер деп атаймыз





Деңгейлік тапсырмалар


А деңгейі


В деңгейі


С деңгейі




Жұптық жұмыс (Фри әдісі)





Квадрат теңсіздік тақырыбына шолу жасайды.





















































Білімдерін деңгейлі есептер шығару арқылы көрсетеді. Деңгейлік тапсырмаларды ойланып,ізденіп орындайды.







































Жұптық жұмысты орындайды.
















Дескриптор:

Теңдеу түрінде жазу-1

Теңдеуді шешу-2

Сан түзуінде кескіндеу-1

Жауабын жазу-1


























































10 баллдық шкала









































Жұптар бірін бірі бағалайды




















Алгебра оқулық 8 сынып Ө.Н.Шыныбеков, Р.Н.Жұмабаев Алматы «Атамұра» 2018ж



















Слайд



























Слайд

«Тиімді депозит» әдісі









































Слайд

«Фри» әдісі






















Сабақтың соңы


Жеке жұмыс

Тест

1. (18x–36)(x–7)>0

А) (– (7;+

В) (2;7)

С) [–

Д) [2;7]

2. (10x+3)(17–x)(x–5)≥0

А) (– (5;17

В) шешімі жоқ

С) (–

Д) [-0,3;5]

3.Теңсіздікті шешіңіз:  

А)  

В

С) дұрыс жауабы жоқ

Д)

4.Теңсіздікті шешіңіз:  

А)

В

С)

Д)

5.Теңсіздікті шешіңіз:  

А)

В

С)

Д)

6.Теңсіздікті шешіңіз:  

А)

В

С)

Д)

7. Теңсіздікті шешіңдер:

А)

B)

C)

D)

8. Теңсіздікті шешіңдер:

A) x=4 B) C) D) шешімі жоқ

9. Теңсіздікті шешіңдер:

A) x=3 B) C) D) шешімі жоқ

10. Теңсіздікті шешіңдер: –х2–2х+48<0

A) (-8; 6) B) (-6; 8) C) (–; –8](6; +) D) (–; –8)(6; +)


Рефлексия

«Сиқырлы шам» әдісі

Оқушылар шамға бүгінгі тақырып бойынша түсінгендерін жәнеде білген формулаларын жазып шамды өз орнына жоғарыға орналастырады.



Үйге тапсырма:

Жекелей жұмыс атқарылады.Әрбір оқушы тест тапсырмаларын орындайды. Интерактивті тақтадан жауаптарын тексереді.

















































































Шамға бүгінгі өтілген тақырып бойынша түсінгендерін есінде сақталған формулаларын жазып, өз орнына орналастырады

Өзін-өзі бағалау

Таратпа материалдар























































































Слайд

«Сиқырлы шам» әдісі Таратпа материалдар






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
10
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі