Квадрат теңсіздіктер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңсіздіктер
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.4.А Теңсіздіктер

Мектеп: №222 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 03.04.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Скакова Ж.М.

Сынып: Алгебра 8 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңсіздіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты

-Квадрат теңсіздіктің

анықтамасын қолдану;

-Квадрат теңсіздіктің D>0, D=0, D<0 болғандағы графиктердің орналасуын, график бойынша теңсіздіктің жауабын жазу;

- Квадрат теңсіздіктерді шешу;

Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Бiр-бiрін тыңдау,құрметтеу,түсiнy, өз ойларын еркiн айтy, ынтымақтастық құндылығын, жұппенжұмыс, топтық жұмыс, еңбек және шығармашылық құндылығын өздiгiмен жұмысжасау, басқа оқyшының, топтың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асырy.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды сұрау.




Сабақтың ортасы

Топтық жұмыc

Оқушылар 2 түрлі топтарға бөлініп жұмыстанады.

1-топ тапсырмасы

ах2 + bх +c > 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0 теңсіздіктері үшін

1) а > 0 және D > 0 болғанда

2) а > 0 және D = 0 болғанда

3) а > 0 және D < 0 болғанда графиктерінің сұлбасын салып, қорытынды жасаңыз.


2-топ тапсырмасы

ах2 + bх +c > 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0 теңсіздіктері үшін

1) а < 0 және D > 0 болғанда

2) а < 0 және D = 0 болғанда

3) а < 0 және D < 0 болғанда графиктерінің сұлбасын салып, қорытынды жасаңыз.

Дескрипторлар

- Параболаның тармағының бағытын көрсетеді

- Дискриминант таңбасына байланысты х осіне қатысты параболаның орналасуын көрсетеді

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

Жұппен жұмыс. Диалогтық оқытуәдісі.«Көршіңе көмек беру» әдісі.

Тапсырма . Теңсіздіктерді шешіңіз:

Жеке жұмыс. Aлгоритм бойынша есепті шығарады.

Алгоритм тақтаға ілінеді:

  1. а, b,с мәнінанықтаңыз;

  2. Дискриминаттың формуласына қойып, мәнін табыңыз;

  3. Дискриминаттың мәнін 0 салыстырып 3 жағдайдың қайсысы орындалатынын анықтаңыз;

  4. х1 = формуласына қойып есепте;

  5. х2 = формуласына қойып есепте;

  6. Теңсіздік таңбасына қарап интервал түрін анықтап, х1; х2 мәнін координаталар жазықтығында белгілеңіз;

  7. а мәнін 0- мен салыстырып, бағытын анықтап графигін сызыңыз;

  8. Жауапқа кіретін аймақты штрихтаңыз;

  9. Есептің жауабын жазыңыз;

Тапсырма . Теңсіздіктің барлық оң бүтін шешімдерінің саннын көрсету

Шығармашылықты дамыту мақсатында

Тапсырма . Функцияның анықталу облысын табу


ә)

































































































Сабақтың соңы


Қорытынды: «Жалған немесе Ақиқат» ойыны

Мұғалім бірнеше пікірлер оқиды, оқушылар оның жалған не ақиқат екенін анықтайды.

  • Кез келген квадрат теңсіздіктің түбірі оң сан болады;(жалған)

Рефлексия. «Нысана» арқылы

«Бас бармақ» арқылы бағалау.

жауапдұрыс,толық.



жауап толықемес.

Picture 3


жауап дұрыс емес


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
8
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі