Квадрат теңсіздіктер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадрат теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңсіздіктер
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.4.А Теңсіздіктер

Мектеп: №222 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 05.04.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Скакова Ж.М.

Сынып: Алгебра 8 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңсіздіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты

-Квадрат теңсіздіктің

анықтамасын қолдану;

-Квадрат теңсіздіктің D>0, D=0, D<0 болғандағы графиктердің орналасуын, график бойынша теңсіздіктің жауабын жазу;

- Квадрат теңсіздіктерді шешу;

Құндылықтарға баулу




Бiр-бiрін тыңдау,құрметтеу,түсiнy, өз ойларын еркiн айтy, ынтымақтастық құндылығын, жұппенжұмыс, топтық жұмыс, еңбек және шығармашылық құндылығын өздiгiмен жұмысжасау, басқа оқyшының, топтың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асырy.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды сұрау.

Шабыттандыру: «Өзіме көршіме»


Үй жұмысын тексеру.

а) Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын сұрайды, көмекші сұрақтар береді

ә) Нәтижені бағалау: ауызша марапатталады, не ескерту беріледі


Шашылған формулаларды жинау




Сабақтың ортасы

Квадрат теңсіздіктерді шешу (анықтама)

Теңсіздікті шешу үшін осы теңсіздік орындалатындай етіп, оның құрамындағы айнымалылардың барлық мәндерін табу керек. Айнымалының теңсіздікті қанағаттандыратын мәндерін оның шешімдері деп атаймыз. Сонымен, теңсіздіктерді шешу дегеніміз – оның барлық шешімдерін табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу. Шешімдері бірдей болатын теңсіздіктерді мәндес теңсіздіктер деп атаймыз. Мысалы, және теңсіздіктері мәндес. Шешімдері болмайтын теңсіздіктер де өзара мәндес болады. Айталық, теңсіздіктері мәндес, өйткені екеуінің де шешімдері жоқ. және түріндегі теңсіздіктерді квадрат теңсіздіктер деп атайды.


Деңгейлік тапсырмалар


А деңгейі


В деңгейі


С деңгейі

Жұптық жұмыс (Фри әдісі)






































































































Сабақтың соңы


Тест





















































Рефлексия



Үй тапсырмасын тексеру


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
8
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі