Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат түбір және иррационал өрнек | Мектеп: №131
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Залиева М
|
Сынып: 8 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Квадрат түбір |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану;8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау; |
Сабақтың мақсаты | 1.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын білу және ұғымдарын ажырату.2.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер ұғымдарын түсіну.3.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылығын анықтау. |
Бағалау критерийі | санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын біледі;санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлерді ажыратады. |
Тілдік мақсаттар
| Пәндік лексика және терминология: «квадрат түбір», «арифметикалық квадрат түбір», «квадрат түбірден шығару», «түбір астындағы сан», «абсолют шамасы», «модулі».Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамаларын сипаттайды.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: ….а санының квадрат түбір деп квадраты....айтады..Теріс емес санның оң(теріс емес) квадрат түбірін оның.... атайды. арифметикалық квадрат.....;оны кейде....деп атайды. |
Құндылықтарға баулу
| «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына негізделген Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана, тұлға аралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану |
Пәнаралық байланыс | Тапсырмаларды орындау барысынды математикалық сауаттылықпен байланысы қарастырылады, сызбаларды көркем еңбек ,құрастыру және қоршаған ортамен байланыстыру. |
Алдыңғы білім
| Рационал сан, иррационал сан, нақты сан, натурал және бүтін көрсеткішті дәреже,санның квадраты. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін шоғырландыру«Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады. Берілген сандардың қай жиынға жататындығын кестеде «+» таңбасын қою арқылы белгілеңіз.
|
Кесте №1 |
Сабақтың ортасы
| ( Жаңа сабақты меңгерту). «Елші» әдісі.Оқушылар оқулықтың 38-бетіндегі мәтінді оқиды. Квадрат түбірдің қасиеттерін топпен талқылап, тобынан бір "елші" ретінде оқушы таңдалынып тақтада түсіндіріледі, мысал келтіріледі. (Ө,Ж,Т) 1-тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар өз ойын қорытып, жұп болып пікірмен бөліседі, бұл барлық топтық талқылауға ұласады. Кестедегі бос орынды толтырыңдар:Дескриптор:- санның квадрат түбірі анықтамасын түсінеді;-арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табу мүмкіндігін біледі;- саннан квадрат түбірді табуды біледі.(ҚБ) «Басбармақ» әдісі .Сұрақ:Қандай екі шарт орындалғанда =b теңдігі орындалады?(Ж) 2-тапсырма «Ақиқат - жалған» әдісі бойынша оқушылардың санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер ұғымдары қалыптасады.Дескриптор:санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлердің анықтамасын түсінеді;санның квадрат түбірі мен арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылын ажыратады.ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салып түзету жұмыстарын жүргізеді.
Оқулықпен жұмыс. №1.92 , №1,93 (жұппен)1)88 2) 4,2 3)9 4) 3,25 5)9 6)0,24 7)0,5(3) 8) 1,375№1.931)180 2)30 3) 48 4)60 5) 6 6) 42 7)24 8)32 №1.94 (жеке)2) 12 5)12 8)1 | Алгебра оқулық 8 сынып А.Е.Әбілқасымова, Т.П. КучерАлматы «Мектеп» 2016 жыл. 20-23 бет.
Кесте №2
|
Сабақтың соңы
| «Шеринг» әдісі. Ой бөлісу. Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керекРефлекия: «Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады.1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ......2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім.3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды.4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені...5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.. |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1-тапсырма «Қарқын» тәсілі. Көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі,тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма ұсынылады. 2-тапсырма «Диалог және қолдау» тәсілі. Барлық оқушылар бір тапсырма орындаса,онда оны орындауда оқушылар мұғалім тарапынан әр түрлі қолдау алады.
| ҚБ: «Басбармақ» әдісі .
ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі.
| Денсаулық сақтау технологиялары: сабақтың басында оқушыларға «түзу, тік және әдемі отырамыз» деп айту арқылы үйрету,тапсырмалардың жас ерекшеліктеріне сай берілуі.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережесінің тармақтары: топтық жұмыста тәртіпті, қауіпсіздікті сақтау. |