Материалдар / Квадрат түбір
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат түбір

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға керекті материалдар. Сабақта тапсырмаларды қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
713
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат түбір және иррационал өрнекМектеп: №131

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Залиева М

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКвадрат түбір



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану;8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау;
Сабақтың мақсаты
  • 1.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын білу және ұғымдарын ажырату.
  • 2.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер ұғымдарын түсіну.
  • 3.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылығын анықтау.
    Бағалау критерийі
  • санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын біледі;
  • санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлерді ажыратады.
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология: «квадрат түбір», «арифметикалық квадрат түбір», «квадрат түбірден шығару», «түбір астындағы сан», «абсолют шамасы», «модулі».Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамаларын сипаттайды.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: ….а санының квадрат түбір деп квадраты....айтады..Теріс емес санның оң(теріс емес) квадрат түбірін оның.... атайды. арифметикалық квадрат.....;оны кейде....деп атайды.
    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына негізделген Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана, тұлға аралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану
    Пәнаралық байланысТапсырмаларды орындау барысынды математикалық сауаттылықпен байланысы қарастырылады, сызбаларды көркем еңбек ,құрастыру және қоршаған ортамен байланыстыру.
    Алдыңғы білім

    Рационал сан, иррационал сан, нақты сан, натурал және бүтін көрсеткішті дәреже,санның квадраты.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы



















    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін шоғырландыру«Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады. Берілген сандардың қай жиынға жататындығын кестеде «+» таңбасын қою арқылы белгілеңіз.











    Кесте №1
    Сабақтың ортасы



















    ( Жаңа сабақты меңгерту). «Елші» әдісі.Оқушылар оқулықтың 38-бетіндегі мәтінді оқиды. Квадрат түбірдің қасиеттерін топпен талқылап, тобынан бір "елші" ретінде оқушы таңдалынып тақтада түсіндіріледі, мысал келтіріледі. (Ө,Ж,Т) 1-тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар өз ойын қорытып, жұп болып пікірмен бөліседі, бұл барлық топтық талқылауға ұласады. Кестедегі бос орынды толтырыңдар:Дескриптор:- санның квадрат түбірі анықтамасын түсінеді;-арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табу мүмкіндігін біледі;- саннан квадрат түбірді табуды біледі.(ҚБ) «Басбармақ» әдісі .Сұрақ:
  • Қандай екі шарт орындалғанда =b теңдігі орындалады?
  • (Ж) 2-тапсырма «Ақиқат - жалған» әдісі бойынша оқушылардың санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер ұғымдары қалыптасады.Дескриптор:
  • санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлердің анықтамасын түсінеді;
  • санның квадрат түбірі мен арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылын ажыратады.
  • ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салып түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Оқулықпен жұмыс. №1.92 , №1,93 (жұппен)1)88 2) 4,2 3)9 4) 3,25 5)9 6)0,24 7)0,5(3) 8) 1,375№1.931)180 2)30 3) 48 4)60 5) 6 6) 42 7)24 8)32 №1.94 (жеке)2) 12 5)12 8)1
    Алгебра оқулық 8 сынып А.Е.Әбілқасымова, Т.П. КучерАлматы «Мектеп» 2016 жыл. 20-23 бет.

























    Кесте №2





















































    Сабақтың соңы

    «Шеринг» әдісі. Ой бөлісу. Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керекРефлекия: «Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады.1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ......2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім.3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды.4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені...5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді..



    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    1-тапсырма «Қарқын» тәсілі. Көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі,тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма ұсынылады. 2-тапсырма «Диалог және қолдау» тәсілі. Барлық оқушылар бір тапсырма орындаса,онда оны орындауда оқушылар мұғалім тарапынан әр түрлі қолдау алады.

    ҚБ: «Басбармақ» әдісі .











    ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі.











    Денсаулық сақтау технологиялары: сабақтың басында оқушыларға «түзу, тік және әдемі отырамыз» деп айту арқылы үйрету,тапсырмалардың жас ерекшеліктеріне сай берілуі.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережесінің тармақтары: топтық жұмыста тәртіпті, қауіпсіздікті сақтау.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!