Материалдар / Квадрат түбір және иррационал өрнек

Квадрат түбір және иррационал өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2024
166
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып, алгебра (БЖБ № 1)

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып


Нақты сандар

Квадрат түбір

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

функциясы, оның графигі және қасиеттері

Оқу мақсаты


8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу


Бағалау критерийі


Білім алушы

  • Иррационал сандарды анықтайды

  • Квадрат түбірдің мәнін бағалайды

  • Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады

  • Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады

  • функциясының қасиеттері мен графигін қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейлері


Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты


25 минут




I нұсқа


II нұсқа

1

Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңдар:

a) b)

1

Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңдар:

a) b)


2

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар:

a) b)

2

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар:

a) b)

3

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар.

а) b)


3

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар.

а) b)


4

Өрнектің мәнін табыңдар:

4

Өрнектің мәнін табыңдар:


5

функциясы берілген

а) функцияның графигін салыңдар

b) функцияның анықталу облысын

c) функцияның мәнін

d) болғандағы х-тің мәнін табыңдар


5

функциясы берілген

а) функцияның графигін салыңдар

b) функцияның анықталу облысын

c) функцияның мәнін

d) болғандағы х-тің мәнін табыңдар



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Квадрат түбірдің мәнін бағалайды

1

бірінші және екінші иррационал сан үшін көршілес бүтін сандарды анықтайды

1

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарады


2

түбір астындағы өрнекті қандай да бір натурал санның квадраты болатындай көбейткіштерге жіктейді



1

дәреженің квадрат түбірі қасиетін қолданып, өрнектің мәнін табады

1

Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады


3

бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

1

түрлендірудің әдісін таңдайды

1

дұрыс жауап көрсетеді

1

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады



4

жақшаларды ашады

1

ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

жауабын жазады

1

функциясының қасиеттері мен графигін қолданады.


5

функциясының графигін салады

1

анықталу облысын жазады

1

аргументтің мәні бойынша функцияның мәнін табады

1

функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады

1

Барлығы



13
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ