Материалдар / Квадрат түбір қмж 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат түбір қмж 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат түбір қмж 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2023
172
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.1 A Квадрат түбір және иррационал өрнек

Педагогтің тегі ,аты,әкесінің аты

(бар болса)

Долдаев Шалхар Сайрауович

Күні:

25.09.2023 жыл


Сынып:

Қатысушылардың саны :

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нaқты сaндaр

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану

Сабақтың мақсаттары:

Барлығы: тапсырмалар орындау кезінде арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады

Басым бөлігі: арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттеріне сүйеніп тапсырмаларды талдайды.

Кейбіреуі: арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері бойынша алған білімдерін жинақтайды

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру




Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

5 минут

Жауап бізден сұрақ сізден әдісі арқылы

1) а санының арифметикалық квадрат түбірі деп квадраты а ға тең болатын теріс емес санды аитады

2) а санының квадрат түбірі деп квадраты а ға тең х санын аитады

3)

4)

5)

Формуланы естеріне түсіреді



















Жеке жұмыс

25 минут



















Жұптық жұмыс

Сергіту сәті

3 мин







Топтық жұмыс



1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:












2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару:




3 мысал: Амалдарды орындау



Фокус-сиқыр көрсетудегі өнер Фокусты оилап тапқан адам Иеронима Босха Ең бірінші фокус көрсеткен адам Эрик Вайс 24 наурыз 1874 жыл Будапешт Австро-Венгрия Математикалық фокусты оилап тапқан Леонтия Филиппович Магницког

4 тапсырма

Шығармашылық тапсырма Сыртқы түбір белгісінен босату керек :




Есептерді шығарады







А)


Б)





2 мысал Жауаптары

А)

Б )

B )




3 мысал жауаптары























Дескриптор

-көбеиткіштерге жіктеиді

-формуланы қолданады



Дескриптор

- көбеиткіштерге жіктеиді

-көбеиткішті түбір таңбасының алдына шығарады










Дескриптор

-жаңа аинымалы енгізеді

-қысқаша көбету формуласын қоланады





Дескриптор

-73 санын жіктеиді 25+48 түріне келтіреді

-қысқаша көбеиту формуласын қолданады




Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Рефлексия

Үйге тапсырма: Сандар сыры туралы мәлімет жинау

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Ват сап номеріне кері баиланыс сабақ жайлы 87788915010















Ұялы телефондарымен кері байланыс жасаиды


«СМС»

Кері байланыс парағы.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!