Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
8.1AКвадрат түбір және иррационал
өрнек
Педагогтің тегі
,аты,әкесінің аты
(бар
болса)
Долдаев Шалхар
Сайрауович
Күні:
25.09.2023жыл
Сынып:
Қатысушылардың
саны:
Қатыспағандарсаны:
Сабақтың тақырыбы:
Нaқты
сaндaр
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары:
8.1.2.1арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттерін қолдану
Сабақтың
мақсаттары:
Барлығы: тапсырмалар орындау кезінде
арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін
қолданады
Басым
бөлігі:арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттеріне сүйеніп тапсырмаларды
талдайды.
Кейбіреуі:арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттері бойынша алған білімдерін
жинақтайды
Сабақ
барысы
Сабақтың кезеңі
Педагогтің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастырусәті
Оқушылармен
амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Негізгі
бөлімТақырыпты
ашу
5
минут
Жауап бізден сұрақ сізден әдісі
арқылы
1)
а санының арифметикалық квадрат түбірі деп квадраты а ға тең
болатын теріс емес санды аитады
2) а санының квадрат
түбірі деп квадраты а ға тең х санын аитады
3)
4)
5)
Формуланы естеріне
түсіреді
Жекежұмыс
25
минут
Жұптық
жұмыс
Сергіту
сәті
3
мин
Топтық
жұмыс
1 мысал: Өрнекті
ықшамдаңдар:
2 мысал: Көбейткішті түбір
таңбасының алдына
шығару:
3мысал: Амалдарды
орындау
Фокус-сиқыр көрсетудегі өнер
Фокусты оилап тапқан адам Иеронима Босха Ең бірінші фокус көрсеткен
адам Эрик Вайс 24 наурыз 1874 жыл Будапешт Австро-Венгрия
Математикалық фокусты оилап тапқан Леонтия Филиппович
Магницког
4
тапсырма
Шығармашылық
тапсырмаСыртқы түбір белгісінен босату
керек :
Есептерді
шығарады
А)
Б)
2 мысал
Жауаптары
А)
Б )
B)
3мысал
жауаптары
Дескриптор
-көбеиткіштерге
жіктеиді
-формуланы
қолданады
Дескриптор
- көбеиткіштерге
жіктеиді
-көбеиткішті түбір
таңбасының алдына шығарады
Дескриптор
-жаңа аинымалы
енгізеді
-қысқаша көбету
формуласын қоланады
Дескриптор
-73 санын жіктеиді
25+48 түріне келтіреді
-қысқаша көбеиту
формуласын қолданады
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
Үйгетапсырма: Сандар сыры туралы
мәлімет жинау
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау.
Кері
байланыс
Рефлексия(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Ват сап номеріне кері
баиланыс сабақ жайлы
87788915010
Ұялы телефондарымен кері
байланыс жасаиды
«СМС»
Кері байланыс
парағы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз