Материалдар / Квадрат түбір қмж 8 сынып

Квадрат түбір қмж 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат түбір қмж 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2023
371
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.1 A Квадрат түбір және иррационал өрнек

Педагогтің тегі ,аты,әкесінің аты

(бар болса)

Долдаев Шалхар Сайрауович

Күні:

25.09.2023 жыл


Сынып:

Қатысушылардың саны :

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нaқты сaндaр

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану

Сабақтың мақсаттары:

Барлығы: тапсырмалар орындау кезінде арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады

Басым бөлігі: арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттеріне сүйеніп тапсырмаларды талдайды.

Кейбіреуі: арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері бойынша алған білімдерін жинақтайды

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру




Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

5 минут

Жауап бізден сұрақ сізден әдісі арқылы

1) а санының арифметикалық квадрат түбірі деп квадраты а ға тең болатын теріс емес санды аитады

2) а санының квадрат түбірі деп квадраты а ға тең х санын аитады

3)

4)

5)

Формуланы естеріне түсіреді



















Жеке жұмыс

25 минут



















Жұптық жұмыс

Сергіту сәті

3 мин







Топтық жұмыс



1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:












2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару:




3 мысал: Амалдарды орындау



Фокус-сиқыр көрсетудегі өнер Фокусты оилап тапқан адам Иеронима Босха Ең бірінші фокус көрсеткен адам Эрик Вайс 24 наурыз 1874 жыл Будапешт Австро-Венгрия Математикалық фокусты оилап тапқан Леонтия Филиппович Магницког

4 тапсырма

Шығармашылық тапсырма Сыртқы түбір белгісінен босату керек :




Есептерді шығарады







А)


Б)





2 мысал Жауаптары

А)

Б )

B )




3 мысал жауаптары























Дескриптор

-көбеиткіштерге жіктеиді

-формуланы қолданады



Дескриптор

- көбеиткіштерге жіктеиді

-көбеиткішті түбір таңбасының алдына шығарады










Дескриптор

-жаңа аинымалы енгізеді

-қысқаша көбету формуласын қоланады





Дескриптор

-73 санын жіктеиді 25+48 түріне келтіреді

-қысқаша көбеиту формуласын қолданады




Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Рефлексия

Үйге тапсырма: Сандар сыры туралы мәлімет жинау

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Ват сап номеріне кері баиланыс сабақ жайлы 87788915010















Ұялы телефондарымен кері байланыс жасаиды


«СМС»

Кері байланыс парағы.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ