Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Квадрат
түбір тақырыптарын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
|
Амандасу.Сыныпты түгендеу.
Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.
Үй тапсырмасын
айту.
|
«жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
|
Миға шабуыл әдісі арқылы
сұрақтар қою Балалар сендер натурал сандардың квадраты дегенді
қалай түсінесіңдер?
Әр оқушы сандарды екіші
дәрежеге көтеріп оны түсіндіредіжене қасиетін айту. Мысалы, 5-тің
екінші дәрежесі неге тең,6^2
неге,11^2 неге тең, 12^2 неге
тең, т.с.с.
Анықтама.Теріс емес а санының квадраты
түбірі деп квадраты а-ға тең в санын
атайды.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Мысалы, 64 санының квадрат
түбірі 8 және -8,өйткені 8²=64 және (-8)²
=64.
Анықтама. Квадраты а-ға тең кез
келген теріс емес b саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат
түбірі деп аталады.
а санынан алынған
арифметикалық квадрат түбір √а деп белгіленеді. Мұндағы √ таңбасы
арифметикалық квадрат түбірдіңбелгісінемесе радикал,а- түбір
белгісінің ішіндегі өрнек.
3.Арифметикалық квадраттың
түбірі мына сандарға тең болатын сандарды
табыңдар.
5,12, 0, 0,4 0,49,1∕4 1∕9 ,
1,3
2.Теңдеу дұрыс
па?
√121=11, √49=-7, √0=0 √0,9=0,2
√0,64=0,8 √250=50. Жауабын түсіндір.
|
Оқушылардың
белсенділігіне байланысты бағаланады.
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Деңгейлік
тапсырмалар:
-
-
-
10-
5)
-
-
0,09*
20*
15* -
|
2. Өрнектің мәнін
табыңдар
а) 3,5
( ) , мұндағы а = 100,
в 81.
ә)
, мұндағы
а 500,
в 0,04
* + 720 , мұндағы
а 96.
|
Оқушылардың белсенділігіне
байланысты бағаланады
|
Слайд
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|
Сабақтың соңы
|
Бүгінгі
сабақта:
санның квадрат түбірі және
арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын
ажырату
Рефлексия
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге тапсырма беру.
№2.12.
|
Сабаққа қатысқанына қарай
мұғалімнің 10 баллдық жүйемен бағалауы
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|