Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Квадрат түбірдің анықтамасы"
Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат түбірдің анықтамасы"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
835
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«О.Бапышев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Тақырыбы:
Математика мұғалімі: Мырзатаева А. 2016-2017 оқу жылы
Сыныбы: 8Б Пәні: АлгебраСабақтың тақырыбы: Квадрат түбір анықтамасы.«Арифметика - математика, ал математика ғылымдар патшасы» Карл Гаусс.«Еліміздің ертеңі мен бүгіні жас ұрпақтың қолында» Н.Ә.Назарбаев Шарықтап шыңға ұмтылған Қазақстан келешегі білімді де еңбекқор жастар, мына отырған сіздердің қолыңызда.Мақсаты: Квадрат түбірдің анықтамасы бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту. Топпен, өзбетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.Күтілетін нәтиже: Квадрат түбірдің және арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын білу. Квадрат түбірдің белгіленуін білу.Квадрат түбірдің анықтамасы бойынша орындалатын теңдіктерді білу. Квадрат түбірдің жуық мәнінің мағынасын саннан квадрат түбір табу. Нақты сандар құрылымын, жиынын білу.Сабақтың түрі: аралас, сайыс сабақ. Ресурстар: таратпа материалдар, бағдаршам түстері, стикерлер, постер, үлестірме қағаздар, плакат т.б.Сабақ жоспары:І. Ұйымдастыру кезеңі:1. Топқа бөліну, қорғау.2. Үй тапсырмасымен жұмыс. «Миға шабуыл».3. Үлестірме қағаздармен жұмыс. «Ойлан есепте»4. Логикалық тапсырма. «Қисын» .5. Сергіту сәті.6. «Сәйкесін тап» тест.7. Постер жасау. 8. «Ыстық орындық» топбасшылар сайысы.9. Сабақты қорытындылау. Топ ұпайларын есептеу.10. Рефлексия. Үй тапсырмасы: № І. Ұйымдастыру кезеңі:а) Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Шаттық шеңбері.б) Топқа бөлу. І. Нақты сандар. ІІ. Рационал сандар. ІІІ. Иррационал сандар.ІІ. Үй тапсырмасымен жұмыс. «Миға шабуыл» қайталау сұрақтары:1.Түбір шығару деген не?2.Түбір шығару амалына кері амалды ата?3.Теріс емес а санының квадрат түбірі дегеніміз не? анықтама.4. Арифметикалық квадрат түбір деген не?5. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.6.√а өрнегі қалай оқылады?7. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы бойынша √a = b теңдігі қандай жағдайда орындалады?8. Арифметикалық квадрат түбірдің таңбасын көрсет және тағы бір аталуын атап кет.9. √а өрнегінің а< 0 жағдайында мағынасы бар ма? Неліктен?10. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасынан тағы қандай теңдікті алуға болады?11.Кемімен алынған α санының рационал жуықтауына мысал келтір.12. Артығымен алынған α санының рационал жуықтауына мысал келтір.ІІІ. Үлестірме қағаздармен жұмыс. «Ойлан есепте».Деңгейлік тапсырмалар: А деңгейі.
- √49 = 7 √ 0,09 =0,3
- √64=8 √1,21,= 1,1
- √144=12 √2,25=1,5
- √196= 14 √6,25=2,5.
- 20*√6,25 + *√169=50
- ( 3
- (5
- X2 = 36 X =+-6
- X>
- ж/бы: 11
4. Логикалық тапсырмалар. «Қисын» І. Арифметикалық ребус.а) * 6 * *7 б) * * 0 3 **24 * 8 * * 6ІІ.Математика олимпиадасында.Азамат, Біржан, Тілек алғашқы үш орынға ие болды. Біржан бірінші не екінші орын ала алмады, ал Азамат екінші орынды алған жоқ. Азамат нешінші орынға ие болды. Біржан мен Тілек ше?
І | ІІ | ІІІ | |
Азамат | + | - | - |
Біржан | - | - | + |
Тілек | - | + | - |
6. «Сәйкесін тап» Тест тапсырмалары.І топ.1. саны қандай екі бүтін санның арасында орналасқан ? А) 528 және 530 С) 4 және 5 В) 22 және 24Д) және 2) Мағынасы болмайтын өрнекті тап. А) - В) С) Д) 3) = 15 теңдеуін шешіңдер. А) +-15 В) 225 С) (-15)2 ; Д) түбірі жоқ.4) Шаршының ауданы 416,16 см2 болса, онда шаршы қабырғасының ұзындығын тап. А) 20,4 В) 2,04 С) 20,6 Д) 21-0,6ІІ топ.1) санынан кіші ең үлкен бүтін санды табыңдар. А) 12 В) 13 С) Д) 2) + 5 өрнегінің мәнін тап. А) -5,4 В) –(-22,6) С) 22,6 Д) 3) у-тің қандай мәнінде = теңдігі дұрыс болады: А) 12,25 В) 12 С) 9,25 Д) 12 4) Егер шаршының қабырғасы 9,5см болса, оның ауданын тап. А) В)90,5 С) 90,25 Д) 90 ІІІ топ.1) + 0,5 - өрнегінің мәнін есепте: А) 6 В) С) Д)(-36)2 2) 2х< -теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңдар: А) -5,4 В) -4,5 С) Д) 3) = 19 теңдеуін шеш: А) 280+92 В) 280-92 С) Д) 3614) Қай өрнектің мағынасы жоқ ? А) В) С) Д) 7. Постер жасау.1) Арифметикалық квадрат түбір 2) Нақты сандар3) Иррационал сандар.8. «Ыстық орындық» топбасшылар сайысы. «Ия немесе жоқ»9. Сабақты қорытындылау: топ ұпайларын есептеп бағалау, жеңімпазды анықтау.10. Рефлексия. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып плакаттағы гүлге жабыстырады.Балалар сабақ біздің заманымызда оқытудың негізгі түрі болып қала береді. Сондықтан да сендер әр сабақтан алған білімдеріңді тиянақты меңгеруге тырысыңдар. Болашақта оның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін өзгертіп, жаңарту қазіргі заманғы жаңа оқыту технологияларын меңгеру – күрделі үрдіс. Егемен Қазақстанның келешегі, Дүниежүзілік білім деңгейінде қалыптасқан азамат білімді жан-жақты тұлға біздің болашағымыздың жарқын кепілі өздерің!
Сабақ жоспары:1. Ұйымдастыру кезеңі:а) топқа бөліну, қорғау.2. Үй тапсырмасымен жұмыс. «Миға шабуыл».3. Үлестірме қағаздармен жұмыс. «Ойлан есепте»4. Логикалық тапсырма. «Қисын 5. Сергіту сәті.6. «Сәйкесін тап» тест.7. Постер жасау. 8. «Ыстық орындық» топбасшылар сайысы.9. Сабақты қорытындылау. Топ ұпайларын есептеу.10. Рефлексия. Үй тапсырмасы.
І топ1. саны қандай екі бүтін санның арасында орналасқан ? А) 528 және 530 С) 4 және 5 В) 22 және 24Д) және 2) Мағынасы болмайтын өрнекті тап. А) - В) С) Д) 3) = 15 теңдеуін шешіңдер. А) +-15 В) +-225 С) (-15)2 ; Д) түбірі жоқ.4) Шаршының ауданы 416,16 см2 болса, онда шаршы қабырғасының ұзындығын тап. А) 20,4 В) 2,04 С) 20,6 Д) 21-0,6
ІІ топ1) санынан кіші ең үлкен бүтін санды табыңдар. А) 12 В) 13 С) Д) 2) + 5 өрнегінің мәнін тап. А) -5,4 В) –(-22,6) С) 22,6 Д) 3) у-тің қандай мәнінде = теңдігі дұрыс болады: А) 12,25 В) 12 С) 9,25 Д) 12 4) Егер шаршының қабырғасы 9,5см болса, оның ауданын тап. А) В)90,5 С) 90,25 Д) 90
ІІІ топ1) + 0,5 - өрнегінің мәнін есепте: А) 6 В) С) Д)(-36)2 2) 2х< -теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңдар: А) -5,4 В) -4,5 С) Д) 3) = 19 теңдеуін шеш: А) 280+92 В) 280-92 С) Д) 3614) Қай өрнектің мағынасы жоқ ? А) В) С) Д)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)