Материалдар / КВАДРАТ ТҮБІРГЕ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КВАДРАТ ТҮБІРГЕ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
КВАДРАТ ТҮБІРДІ ЫҚШАМДАЙ АЛАДЫ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1763
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ

8.1А: Квадрат түбір және иррационал өрнек




Мектеп: №86 ЖОМ

Күні: 8.10.18ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбаева Ақжан

Сынып: 8 «б»

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Есептер шығару

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.1.2.1

арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану;

8.1.2.2

квадрат түбірдің мәнін бағалау;



Сабақ мақсаттары/ бағалау критерии

Барлық оқушылар орындай алады:

-Арифметикалық квадрат түбірдің мәнін таба алады;

- квадрат түбірдің мәнін бағалй алады;


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

- Квадрат түбірдің қасиеттерін біледі;

- Көбейткішті түбір таңбасының алдына және түбір таңбасы астына алу тәсілін пайдалана алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

-күрделі өрнектерді ықшамдауда квадрат түбірдің қасиеттерін тиімді пайдалана алады;

-- сан аралықтарын теңсіздіктер арқылы жазады .


Бағалау критерийлері


- арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табады;

- квадрат түбірдің мәнін бағалайды;

- квадрат түбірдің қасиеттерін біледі;

- көбейткішті түбір таңбасының алдына және түбір таңбасы астына алу тәсілін пайдаланады;

-күрделі өрнектерді ықшамдауда квадрат түбірдің қасиеттерін тиімді пайдаланады;

-- сан аралықтарын теңсіздіктер арқылы жазады .

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Квадрат түбірлерді есептеу мен бағалау жайлы ой-толғаулар жүргізеді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сан өсі, квадрат түбір, иррационал сан, теңсіздік,

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Квадрат түбірдің қасеттері.......

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі ...

Көбейткішті түбір таңбасының астына алу тәсілі ...

Құндылықтар

Құрмет көрсету, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс



Бейнелеу, жаратылыстану












АКТ-ны қолдану дағдылары:



Алдыңғы оқу:


Оқушылар бұрын арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін оқыды, оларды есептер шешуде қолдана алады.



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3мин



1.Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары жасалады. Әрі қарай, мұғалім бағалау критерийлерін айтады, оқушылардың «жақын даму аймағы», сабақтың күтілетін нәтижелері айқындалады.

2. Суретте көрсетілген қиылысқан 5 дөңгелек 9 облыс құрайды. Олардың ішіне 1-ден 9-ға дейінгі цифрлар жазылған (әр цифр 1 рет қолданылады). Кез келген дөңгелектегі жазылған сандардың қосындысы 11-ге тең. Белгіленген облыста жазылған цифр қандай?

2. 9n + 9n + 9n + 9n + 9n + 9n + 9n + 9n + 9n = 32010 болса, n мәнін табыңыз.

Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты пысықтау «Ақыл добы» әдісі арқылы жүзеге асырамын. Өткен тақырыптар бойынша оқушылар доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақ қояды.























Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ақыл добы» әдісі пайдалану.








Ауызша орындау тапсырмалары

Ортасы


20 мин














10 мин










5 мин







Оқулықпен жұмыс жасау.

1.100

1.102

Дескриптор:

-квадрат түбірдің мәнін таба алады;

-сан аралығы және теңсіздіктер арқылы жазады;


1.103. Нүктелердің арақашықтығын табады

1.104. Сан өсінде берілген кесінділердің ұзындығын табады

Дескриптор:

-квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланады;

-түбірдің мәнін табады;

ҚБ Мұғалімнің ауызша кері байланысы.



«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы оқушыларға жұптық тапсырма орындату.№1.105 есепті жұптық жұмыста орындайды.

Дескриптор:

- амалды орындауда тиімді тәсілін пайдаланады;

-түбір таңбасының мәнін дұрыс табады


Тақырыпты пысықтау және бекіту мақсатында «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтар қою.


- санның бүтін бөлігі деген не?

- санның бөлшек бөлігі деген не?

- сан өсі қалай анықталады?

- сан өсінен берілген санға сәйкес қойылатын нүктені қалай анықтайды?

- сан өсіндегі нүктенің координатасы деп нені айтады және оны қалай жазады?




Оқулық,

Сызу құралдары, кестелер




























Соңы

2 мин

Үйге тапсырма. №

Оқушылардың сабақтағы іс-әрекеттерін ауызша бағалау.

«Өз келбетіңді таңда» арқылы оқушылар кері байланыс береді:

-Мен нені үйрендім;

-Маған қиын болды;

-Менің ұсынысым.

Дереккөздерін пайд.




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсерирппту үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Қабілеті төмен оқушыларға: квадрат түбірдің қасиеттерін меңгерту;

  • Қабілеті жоғары оқушыларға: жұптық жұмыс, қалыптастырушы бағалауға арналған жеке тапсырмалар, дереккөздерден мағлұмат іздестіруге тапсырмалар беру.

Дескриптор бойынша оқушылар бір- бірін, және жеке оқушы өзін сабақ барысында бағалайды.

Кері байланыс «Өз келбетіңді таңда» бағалау

Сабақта техникалық қауіпсіздік шаралары айтылады

Оқушылардың өзара әрекет ету мәдениетін қалыптастыру


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?







Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!