YІ.Топтық жұмыс.2-тапсырма «Құрастыр, сосын жауап
бер»( «РОМБТЫҚ» жіктеу
әдісі)1-топ
. Түбірлерінің
қосындысының мәні 1-ге тең, көбейтіндісінің мәні – 30-ға тең
болатын келтірілген квадрат теңдеу құрып,үшмүшені көбейткіштерге
жіктеңдер.
2-топ: Түбірлерінің қосындысының мәні 11-ге тең, көбейтіндісінің
мәні 30-ға тең болатын келтірілген квадрат теңдеу құрып,үшмүшені
көбейткіштерге жіктеңдер.Дескриптор
-түбірлерін табады ;-Виет теоремасын қолданады;- квадрат
теңдеу жазады,үшмүшені жіктейді.
Видио «Квадрат үшмүшенің толық
квадратын бөлу»
YІІІ. «Ой қозғау»
(Ойлан.Жұптас.Талқыла.(оқулықпен
жұмыс).
Деңгейлік
есептер.
1.Квадрат үшмүшеден
екімүшенің квадратын айырыңдар.
А)х2+6х-18 ;
ә)2х2+5х-18.
Дескриптор:
-квадрат үшмүшеден екімүшенің
квадратын бөледі; -үшмүшені түрлендірудетиімді тәсілді
таңдайды.
2) Квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеңдер.
а)
7х2+х-8 ; ә)
5х2+8х+3
Дескриптор:- квадрат үшмүшенің түбірлерін
табады;
-квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеудің формуласын
қолданалы;
- квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктейді.
3)Берілген бөлшектерді
қысқартыңдар.
А) ; ә)
Дескриптор:
- бөлшектің алымына екі
өрнектің квадрттарының айырымы формуласымен көбейткіштерге
жіктейді;
- бөлшектің
бөліміндегі квадрат үшмүшенің түбірлерін
табады;
- квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктейді;
-өрнекті түрлендіріп, бөлшекті
қысқартады.
Үлгерімі төмен оқушыларға
арналған тапсырма.
8х2+3х-5=0 квадрат теңдеудің
коэффициенттерін ата.
Дескриптор:
-квадрат теңдеудің
коэффициенттерін атайды.
X. «Миға
шабул»логикалық
сұрақтар.
XI.Қалыптастырушы
бағалауға арналған тапсырмалар:
Бағалау
критерийі:
1-тапсырма:Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:
х2-5х+6
Дескриптор:
- квадрат үшмүшенің түбірлерін
табады
- квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктейді.
2-тапсырма: бөлшегін
қысқартыңдар.
Дескриптор:
- квадрат теңдеудің түбірлерін
табады.
-квадрат теңдеуді
көбейткіштерге жіктейді;
-өрнекті түрлендіріп, бөлшекті
қысқартады.
ҚБ:«ПОПС»
әдісі. Берілген жауаптары бойынша
оқушылар топты бағалайды.(слайд 7)
Бағалау: 10 баллмен
бағаланады. (слайд
2)
Рефлексия.«Бас,қол,жүрек»Шульман
әдісі(слайд
8)
Бүгінгі
сабақта
-
басың арқылы нені
меңгердің?
-
қолың арқылы нені жасай
аласың?
-
жүрегің арқылы нені
сезіңдің?
|