Квадраттар айырмасының формуласы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадраттар айырмасының формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пән мұғалімдері үшін.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімдіжоспар

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 7.3В бөлім: Қысқашакөбейтуформулалары

Мектеп: Қызылүй негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Губашева Зоя

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Квадраттар айырмасының формуласы



Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

7.2.1.10

, қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7.1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану

Сабақмақсаттары

- қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолдану.

Бағалаукритерийлері

Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады

Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады

Дәлелдеуді жүргізе алады.

Тілдікмақсаттар

Тілдікемеспәндерүшінқұрастырылады.

-қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Пәнгетән лексика мен терминология:

- қысқаша көбейту формулары;

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең;

Құндылықтардыдарыту


Көптілділікті, жауапкершіліктісақтауАкадемиялықадалдықтыдамыту, бірұжымдықтажұмысістеубілу, көшбасшылықсапасындамыту

АКТ қолдану дағдылары

интернет ресурсті қолдана білу,

Бастапқы білім


Бірмүшелерге және көпмүшелерге амалдарды қолданады

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин


Амандасу. Қолайлы психологиялық ахуалды жасау үшін және үш топқа бөлу үшін «Молекулажәне атом» ойыныө ткізіледі.

Мұғалім осы ойында оқушыларға кабинете хаос ретінде қозғалу және оның белгі бойынша (қоңырау, шапалақ)1, 2,3 немесе 4 оқушыдан топтарға бөлінуге ұсынады


3 мин


Пифагор есебі

«Бірден басқа әр тақ сан квадраттардың айырмасы болып саналады»

Шешімі:

(n+1)2-n2=(n+1-n)(n+1+n)=2n+1- бұл тақ сан

Егер, кім осы тапсырманы тез орындалса, Диофант есебін орындай берсін

Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңдар

Білу

Слайд 1-2

Тақырыпқа шығу

5 мин

Мұғалім оқушыларға тақтаға назар аударыңдар дейді.

вввв

Shape1

№1 Тапсырма: шаршының боялған

бөлігініңауданын тап.

а

а=5,в=2а22=(а-в)(а+в)


2(а+в)22+2ав+в2

( а-в)22-2ав+в2






СТО

Топпен жұмыс

10 мин

Домино ойыны

Оқушыларға өз білімдерді бекіту үшін домино ойыны ұсынылады .

Бағалау критерийлері:

  • Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады

  • Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады

  • Дәлелдеуді жүргізе алады.

Қосымша 1


Жұппен жұмыс

10 мин

Оқулықпен жұмыс.

Оқушылар жұпта келесі тапсырмаларды орындайды(кілт арқылы тексеріс):

Бағалау критерийлері:

  • Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады

  • Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады

  • Дәлелдеуді жүргізе алады.

Инт тақта

Оқулық

Алгера 7 сынып , Шыныбеков Ә.Н.


Өзіндік жұмыс


Қалыптастырушы бағалау

5 мин

Оқумақсаты

7.2.1.10

, қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;


Бағалау критерийлері

- түріндегі көбейтіндіні тікбұрыштар ауданы ретінде түсіндіріп береді

- өз шешімін негіздейді

- eсептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады


Тапсырма 1

Тіктөртбұрыштың штрихталған бөлігінің ауданын табыңыздар

Тіктөртбұрыштың ауданын табыңыздар


Дескриптор:


- (a-b)(a+b) түріндегі көбейтіндіні тікбұрыштар ауданы ретінде түсіндіріп берді

- өз шешімін негіздеді

- eсептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолданды

Тест тапсырмалары

3-4 есеп

















Слайд

Кері байланыс

4 мин


ПОПС формуласы

Менің ойымша.....

Себебі мен оны былай түсіндіремін...

Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім....




Слайд




СТО

Үй жұмысы

1 мин

Алгебра 7 сынып, Шыныбеков Ә.Н. : №


Қосымша 2

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы

Жаңа тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын

Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді

BilimLand интернет ресурсі қолданылған, қауіпсіздік техникасы сақталды


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті. Оқушылар әр түрлі деңгейлі тапсырмаларды орындайды


Жалпыбаға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Психологиялық ахуалды жасау

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
799
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі