2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Квадраттық теңдеу

Квадраттық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып алгебра пәніне сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні: 09.11.2018


Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадраттық теңдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу

8.2.2.2 квадрат теңдеудің түрлерін


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  1. Қандай теңдеу квадраттық тендеу деп аталатынын біледі.

  2. Квадраттық теңдеудің түрлерін ажыратады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Түсінеді,талдайды,есептер шығарады.

Кейбір оқушылар:

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды:

Оқып үйренген формулаларын есеп шығаруда түрлендіреді.

Бағалау критерийі

Қалыптастырушы бағалау

Тілдік мақсаттар



Құндылықтарға баулу




Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • Бір-бірін топта тыңдау,сыйластық таныту;

  • Жауапкершілік;


Пәнаралық байланыс


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Ұйымдастыру бөлімі

7 минут







-Оқушылармен амандасу,түгелдеу;

-оқу құралдарын түгелдеу, реттеу;

-Үйге берілген тапсырманы сұраймын.

Теңдеу

Толық

Толымсыз

Келті
ілген

х2 + 5х – 3 = 0



Picture 1

2+5=0


Picture 2


2x2-4x=0


Picture 4


5x2+2x+1=0

Picture 5



x2-2x-1=0



Picture 6





Слайд


Жаңа материал 25минут


Екінші дәрежелі айнымалысы бар х2+400=0; 8х2+56х=0; -х2+16х-4=0 теңдеулерін қарастырайық. Мұндай теңдеулер квадраттық теңдеулер деп аталады.

ax2+bx+c=0 түріндегі теңдеу квадраттық теңдеу деп аталады. Мұндағы х – айнымалы, a,b,c – кез келген сандар a=0.

а,b және с-ны ax2+bx+c=0 (а=0) квадрат теңдеуінің коэффициенттері деп атайды.


Схема 2


Теңдеуді шеш дегеніміз – оның шешімдер жиынының анықтау немесешешімі жоқ екенін анықтау.

Мысал: ax2+c=0 мұндағы a=0

10x2-2,5=0

10x2=2,5

x2=0,25

x1=0,5

x2=-0,5

Бағдаршам тәсілі арқылы есептер шығарту.

  1. Үшбұрыш

2-6х=0

2-9=0

3x2-4x=0

3x2-27=0

  1. Төртбұрыш

3x2+6x=8x2-15x

11х2 – 6х - 27=8х2 -6х

26+5у-0,5у2=2,5у2+26

-7х2+13х+9= -19+13х

  1. Бес жұлдыз

х2+





Оқулық

Алгебра 8 сынып





















Слайд

Сабақтың соңы

8 мин

Кейінгі тапсырма


Қалыптастырушы бағалау жүреді.

(жұлдызшалар мен кесте толтыру,мадақтау сөздер арқылы)

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы


1-вагонға; Бүгін не үйрендің?

2-вагонға; Бүгінгі сабақта не ұнады?

3-вагонға; Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды?












парақшалар


































04 Қараша 2018
497
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі