Квадраттық теңдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадраттық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып алгебра пәніне сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 09.11.2018


Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадраттық теңдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу

8.2.2.2 квадрат теңдеудің түрлерін


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  1. Қандай теңдеу квадраттық тендеу деп аталатынын біледі.

  2. Квадраттық теңдеудің түрлерін ажыратады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Түсінеді,талдайды,есептер шығарады.

Кейбір оқушылар:

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды:

Оқып үйренген формулаларын есеп шығаруда түрлендіреді.

Бағалау критерийі

Қалыптастырушы бағалау

Тілдік мақсаттар



Құндылықтарға баулу




Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • Бір-бірін топта тыңдау,сыйластық таныту;

  • Жауапкершілік;


Пәнаралық байланыс


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Ұйымдастыру бөлімі

7 минут







-Оқушылармен амандасу,түгелдеу;

-оқу құралдарын түгелдеу, реттеу;

-Үйге берілген тапсырманы сұраймын.

Теңдеу

Толық

Толымсыз

Келті
ілген

х2 + 5х – 3 = 0



Picture 1

2+5=0


Picture 2


2x2-4x=0


Picture 4


5x2+2x+1=0

Picture 5



x2-2x-1=0



Picture 6





Слайд


Жаңа материал 25минут


Екінші дәрежелі айнымалысы бар х2+400=0; 8х2+56х=0; -х2+16х-4=0 теңдеулерін қарастырайық. Мұндай теңдеулер квадраттық теңдеулер деп аталады.

ax2+bx+c=0 түріндегі теңдеу квадраттық теңдеу деп аталады. Мұндағы х – айнымалы, a,b,c – кез келген сандар a=0.

а,b және с-ны ax2+bx+c=0 (а=0) квадрат теңдеуінің коэффициенттері деп атайды.


Схема 2


Теңдеуді шеш дегеніміз – оның шешімдер жиынының анықтау немесешешімі жоқ екенін анықтау.

Мысал: ax2+c=0 мұндағы a=0

10x2-2,5=0

10x2=2,5

x2=0,25

x1=0,5

x2=-0,5

Бағдаршам тәсілі арқылы есептер шығарту.

  1. Үшбұрыш

2-6х=0

2-9=0

3x2-4x=0

3x2-27=0

  1. Төртбұрыш

3x2+6x=8x2-15x

11х2 – 6х - 27=8х2 -6х

26+5у-0,5у2=2,5у2+26

-7х2+13х+9= -19+13х

  1. Бес жұлдыз

х2+





Оқулық

Алгебра 8 сынып





















Слайд

Сабақтың соңы

8 мин

Кейінгі тапсырма


Қалыптастырушы бағалау жүреді.

(жұлдызшалар мен кесте толтыру,мадақтау сөздер арқылы)

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы


1-вагонға; Бүгін не үйрендің?

2-вагонға; Бүгінгі сабақта не ұнады?

3-вагонға; Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды?












парақшалар


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2018
522
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі