Квадраттық теңсіздіктер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Квадраттық теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадраттық теңсіздік
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.4.А Теңсіздіктер

Мектеп: №222 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 01.04.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Скакова Ж.М.

Сынып: Алгебра 8 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңсіздіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты

-Квадрат теңсіздіктің

анықтамасын қолдану;

-Квадрат теңсіздіктің D>0, D=0, D<0 болғандағы графиктердің орналасуын, график бойынша теңсіздіктің жауабын жазу;

- Квадрат теңсіздіктерді шешу;

Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Бiр-бiрін тыңдау,құрметтеу,түсiнy, өз ойларын еркiн айтy, ынтымақтастық құндылығын, жұппенжұмыс, топтық жұмыс, еңбек және шығармашылық құндылығын өздiгiмен жұмысжасау, басқа оқyшының, топтың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асырy.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды сұрау.

Shape1 Shape2 Shape3

Shape4 Shape5 Shape6

Дескрипторлар

- Параболаның тармағының бағытын көрсетеді

- Дискриминант таңбасына байланысты х осіне қатысты параболаның орналасуын көрсетеді










Сабақтың ортасы

Оқушылардың алдына алгоритм ұсынылады:

І топ-Квадрат теңдеу; ІІтоп-Теңсіздік;

ІІІ топ – Интервал; IVтоп- Парабола

Топтық жұмыc

Оқушылар 2 түрлі топтарға бөлініп жұмыстанады.

1-топ тапсырмасы

ах2 + bх +c > 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0 теңсіздіктері үшін

1) а > 0 және D > 0 болғанда

2) а > 0 және D = 0 болғанда

3) а > 0 және D < 0 болғанда графиктерінің сұлбасын салып, қорытынды жасаңыз.


2-топ тапсырмасы

ах2 + bх +c > 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0, ах2 + bх +c 0 теңсіздіктері үшін

1) а < 0 және D > 0 болғанда

2) а < 0 және D = 0 болғанда

3) а < 0 және D < 0 болғанда графиктерінің сұлбасын салып, қорытынды жасаңыз.

Дескрипторлар

- Параболаның тармағының бағытын көрсетеді

- Дискриминант таңбасына байланысты х осіне қатысты параболаның орналасуын көрсетеді

- Аралықтарды көрсетеді

- Теңсіздіктің шешімдерін жазады

Шешімді түсіндіру кезінде математикалық тілді дұрыс қолданады, рет-ретімен талқыланады

Постерді дайындап, қорғауға топтың әрбір мүшесі қатысады

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

Жұппен жұмыс. Диалогтық оқытуәдісі.«Көршіңе көмек беру» әдісі.

Тапсырма . Теңсіздіктерді шешіңіз:

Дескрипторлар

- Квадрат үшмүшеліктің түбірлерін табады

- Параболаның сұлбасын салады

- аралықтарды көрсетеді

- Теңсіздіктің шешімін жазады

Бұл жерде әр оқушы бір есепті шығарып, шығарылу жолын көршісіне түсіндіреді.

Жеке жұмыс. Aлгоритм бойынша есепті шығарады.

Алгоритм тақтаға ілінеді:

  1. а, b,с мәнінанықтаңыз;

  2. Дискриминаттың формуласына қойып, мәнін табыңыз;

  3. Дискриминаттың мәнін 0 салыстырып 3 жағдайдың қайсысы орындалатынын анықтаңыз;

  4. х1 = формуласына қойып есепте;

  5. х2 = формуласына қойып есепте;

  6. Теңсіздік таңбасына қарап интервал түрін анықтап, х1; х2 мәнін координаталар жазықтығында белгілеңіз;

  7. а мәнін 0- мен салыстырып, бағытын анықтап графигін сызыңыз;

  8. Жауапқа кіретін аймақты штрихтаңыз;

  9. Есептің жауабын жазыңыз;

Тапсырма . Теңсіздіктің барлық оң бүтін шешімдерінің саннын көрсету

Шығармашылықты дамыту мақсатында

Тапсырма . Функцияның анықталу облысын табу


ә)



















































































































Сабақтың соңы


Қорытынды: «Жалған немесе Ақиқат» ойыны

Мұғалім бірнеше пікірлер оқиды, оқушылар оның жалған не ақиқат екенін анықтайды.

  • Кез келген квадрат теңсіздіктің түбірі оң сан болады;(жалған)

  • Квадрат теңсіздікте D>0 болса, парабола ОХ осін екі нүктеде қияды;(ақиқат)

  • Кез келген квадрат теңсіздіктің графигі бағыты жоғары; (жалған)

  • Квадрат теңсіздікте D<0 болса, парабола ОХ осімен қиылыспайды ; (ақиқат)

  • Квадрат теңсіздіктің таңбасы «>» немесе «<» болғанда интервал жабық болады; (жалған)

  • Квадрат теңсіздікте D>0 болса, парабола ОХ осімен бір нүктеде қиылысады; (жалған)

  • Квадрат теңсіздіктің таңбасы «<» немесе «>» болғанда интервал ашық болады; (ақиқат)

Ауызша кері байланыс

РShape7 ефлексия. «Нысана» арқылы Әр оқушы есімін стикерге жазып, сабақ бойынша түсінігін нысанаға орналастырады.








Жасыл түске – мен жақсы

түсіндім,басқаға түсіндіре

аламын

Сары түске- мен түсінемін

бірақ барлығын емес

Қызыл түске- мен тығырық

қа тірелдім

«Бас бармақ» арқылы бағалау.

жауапдұрыс,толық.



жауап толықемес.

Picture 3


жауап дұрыс емес

















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
11
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі