Кубик Рубик құпиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кубик Рубик құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Кубик Рубик әдісін ғылыми жолда дәлелдеп,сабақта тиімді қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін»

Оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________

« 03» 10. 2024 ж.

Бөлім:

Квадрат түбіржәнеиррационал өрнек


Педагогтің аты-жөні:

Хамитов Н.


Күні:

03.10.2024ж


Сынып: 8 «В»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.2.4

бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту;




Сабақтың мақсаты:

Бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту




Құндылықтарға баулу

Әділдік пен бірлікте жұмыс жасау

Сабақ барысы:


Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі



5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру:№4.13, №4.15

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы



10 минут

Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды; көмек керек болса мұғалім көмегіне жүгінеді

Конспект.

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруге тағы мысалдар келтірейік.

  • Берілген бөлшектердің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендірейік, бұл амалды бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылту деп атайды.

(сілтемесі арқылы өтіп, қосымша мәлімет алып, тапсырмаларды орындауыңызға болады)

Бұл сабақта бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу тапсырмаларын орындаған кезде бөлшектің алымын да,бөлімін де бірдей санға көбейткеннен бөлшектің мағынасы өзгермейтіндігін және қысқаша көбейту формулаларын: 1)

2)

қолданамыз.

Мысал1.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан арылту:

  1. .

.

=

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Тақта;

Слайд;

Оқулық

8-сынып,

Алгебра, авторы

Әбілқасымова А.Е;

Кучер Т.П..Алматы,

Мектеп2017

Сабақтың

ортасы



25минут

4.5

Сандарды кему ретімен орналастыр

; ; ; ; ;

4.13 иррационалдықтан босатыңыз

; ; ; ;

Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды.

Слайд

Тақта

Бор



Кітап

Дәптер


Өрнектің мәнін табыңдар:

«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі

Тақта;

Слайд;

Оқулық

8-сынып, Алгебра,

авторы

Әбілқасымова А.Е;

Кучер Т.П..-Алматы,Мектеп2017


Сәйкестендіруді орындаңыз

Тапсырма

Бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылтыңыз:

1)

3)

4)

2)

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

8-сынып, Алгебра,

авторы

Әбілқасымова А.Е;

Кучер Т.П..Алматы,

Мектеп2017





Бөлшек иррационал бола ма

иә

жоқ











ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

Слайд

Тақта

Бор



Кітап

Дәптер



Тапсырма

Тапсырмалар

Түйіндесі

Жауабы









Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды.

Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді.

Слайд

Тақта

Бор



Кітап

Дәптер



Бөлшектіқысқартыңдар:

Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.

Слайд

Тақта

Бор



Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5 минут

Қорытындылау.

Рефлексия.

Тіркесті толықтырыңыз:

«Бүгін мен сабақта ... білдім»

«Бүгін мен сабақта ... үйрендім»

«Бүгін мен сабақта ... таныстым»

«Бүгін мен сабақта ... қайталадым»

«Бүгін мен сабақта ... бекіттім»

Үй тапсырмасын беремін

Сабақты қорытындылау:

Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын.

1.Сабақтың мақсаты қандай болды?

2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек?

3.Нені түсінбедіңдер?

Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу:

- тақырып бойынша не білемін?

- тағы не білгім келеді?

- не істей аламын?

Үйге тапсырма:№4.20

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.



Бағалау

парақтары;

оқулық;



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.10.2025
67
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі