Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
салу
О қушыларға
азаматтық ұғымына байланысты сұрақтар қойылады және сол арқылы
оқушылардың бұл ұғымды қалай түсінетіндігі
анықталады.
Бұл жерде оқушылардан
«Азаматтық» ұғымын ассоциациялар арқылы белгілеуді сұраймыз.
Бүкілсыныптық талқылаудың нәтижесінде жаңа тақырыпқа
шығамыз.
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Дескриптор:
Азаматтық ұғымының мәнін
түсінеді;
Азаматықтың мәні мен
маңызын біледі
|
ҚБОқушылар жауабына бірден
ауызша кері байланыс
беріледі.
мадақтау
|
ҚР
Конституциясы
Қазақстан
Республикасы Президентінің ресми
сайты
http://www.akorda.kz/
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
«ҚР Азaмaттығы туралы» Заңның
негізінде азаматтық ұғымына байланысты түсіндіру жұмыстары
жүргізіледі. Бұл жерде Азаматтық туралы заңның негізінде
қазақстандық азаматтықты алу мен жоғалтудың негіздерін нақты
мысалдармен түсіндіру қажет.
Зерттеу
сұрақтары:
- Азаматтық алуының
маңыздылығы неде?
- Азаматтық айырылудың салдары
қандай?
Талдаудың нәтижелерін сұрау
арқылы бүкілсыныптық талқылау
жүргіземіз.
1-тапсырма
1991 жылы 20 желтоқсанда
қабылдантан " Каз
ликасын, азаматтығы туралы "
Занды ұждан шығарып, Қазақстан
Республиканің
азаматтаттығын алу мен тоқтату
негіздерін атап
кқрсетіңіздер
2-
тапсырма.
Қазақстан Республикасының А.
деген азамат Германияда болғанда Германия
азаматына
дене жарағын салып, ел
аумағынан шығып кетті
Германиянын, кукык, корғay
органдары оны соттау үшін Германия
ауматына
қайту үшін Қазақстаннан азамат
С. - ны Германия
талап етеді. Қазақстан
Республикасы Германия, талапты орындау Азамат С. кукықтык,
жауапкершіліктен құтыла ала
ма?
3-
тапсырма.
1991 жылы 20 желтоксанда
қабылданган «Казак, стан Республикасының азаматтығы туралы»Заңын
қолдана отырып кестені
толытыңыз
|
Негіздеме
|
ҚР азаматтығы бола
ма?
|
Туылған кезде ата-анасы
екеуіде ҚР-ның азаматы болған
бала
|
|
|
Туылған кезде ата-анасы
екеуіде ҚР-ның азаматы болған
бала
|
|
|
Ата-анасының екеуіде
белгісіз,ҚР-ның азаматы бола ма
бала?
|
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Азаматтық туралы
заңның 2-3 тарауларының баптарын негізге ала отырып талдау жұмысын
жасайды.
Дескриптор:
- Азаматтық алудың
маңыздылығын түсіндіріп бере
алады;
- Азаматтық
айырылудың салдарын болжай
алады;
Дескриптор:
Жағдаятты заңнамаға
сүйене отырып анықтайды;
Казак, стан
Республикасының азаматтығы туралы Заңнаманы
қолданады;
Баланың Қазақстан
Республикасының азаматы болу ерекшеліктерін
сипаттайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБОқушылар жауабына бірден
ауызша кері байланыс
беріледі.
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ағдарбеков Т.
Мемлекет және құқық теорияся. – Алматы,
2003.
Е. Қуандықов, Ш.
Маликова, С. Есетова. «Құқықтану». – Алматы: Дәуір, 2007
жыл
Лучшие гражданства мира: какой паспорт самый
ценный и что думают о
Казахстане
https://forbes.kz/news/2018/04/20/newsid_170910
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Маған ... бұл
болашақта қажет болады
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|