ІV тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың тест спецификациясы
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минут
Балл саны – 25 балл
Тапсырмалар түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар берілген бірнеше жауаптардың ішінен бір дұрыс жауапты таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.
Берілген нұсқа қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын
4 тапсырмадан тұрады.
IY тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
Тапсырма № * |
Тапсырма түрі* |
Орындау уақыты, мин* |
Балл |
Бөлім бойынша балл |
|
Америка Құрама Штаттарының күшеюі |
7.3.1.2 ХІХ ғасырдағы Америка Құрама Штаттары территориясының кеңею үдерісін сипаттау |
Білу және түсіну |
1 |
1 |
КТБ |
9 |
9 |
13 |
|
7.1.2.2 Трансатлантикалық құлдықтың ерекшеліктерін анықтау |
Қолдану |
1 |
2 |
ҚЖ |
8 |
4 |
||
|
Ғылыми ойдың дамуы |
7.2.4.1 Өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы, адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
3 |
ТЖ |
13 |
7 |
7 |
|
Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен ХІХ ғасырдағы өзгерістерге шолу |
7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану |
Қолдану |
1 |
4 |
ТЖ |
10 |
5 |
5 |
|
Барлығы: |
|
4 |
|
|
40 |
25 |
25 |
|
|
Ескерту: өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер |
||||||||
«Дүниежүзі тарихы» пәнінен IV тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Мексика-Америка, Испан-Америка соғысы нәтижесінде АҚШ құрамына қосылған аумақтарды төмендегі кестеге сәйкестендір.
А. Техас
Б. Филиппин
В. Аризона
С. Калифорния
Д. Куба
Е. Невада
Г. Гуам аралы
Ж. Колорадо
К. Пуэрто-Рико
|
Мексика-Америка соғысы |
Испан-Америка соғысы |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
1. 2. 3. 4. |
[9]
2. Трансатлантикалық құлдықтың 4 ерекшеліктерін анықтаңыз:
|
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
[4]
3. Ғылыми жаңалықтардың адам мен қоғам өміріндегі маңызын талда.
Ғылыми жаңалықтар
1 2 3

Қорытынды
Маңызы
1 2 3
Қоғамға әсері
[7]
4. ХІХ ғасырдағы өнер туындыларында тарихи оқиғалар қалай бейнеленгенін сипатта
|
Өнер туындысы |
Сипаттамасы |
|
1.«Париждік әулие ана шіркеуі» |
|
|
2. «Ругон-Маккарлар» |
|
|
3. «Оливер Твистің басынан кешкендері» |
|
|
4. «Том Сойер мен Гельберри Финнің хикаялары» |
|
|
5. «Севиль шаштаразы» |
|
[5]
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||
|
1 |
|
9 |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||
|
2 |
|
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
|
1 |
||||||
|
1 |
||||||
|
1 |
||||||
|
3 |
Ғылыми жаңалық: ХVIII ғасырдың аяғында бу-қозғалтқышы ойлап табылды. |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
|
Қоғамға әсері: Өнеркәсіптің механикалануына қуатты серпін берді. Оның көмегімен кез келген жұмыс мәшинелері қозғалысқа келе алды. Ғылым өндіріс күшіне айнала бастады. Шойынды болатқа айналдыру тәсілі табылған соң әртүрлі мәшинелерді жаппай шығару басталды. Бу қондырғылары әртүрлі салаларда, ауылшаруашылығында, құрлықта, өзен мен теңіз көліктерінде қолданыла бастады. |
1 |
||||||
|
Ғылыми жаңалық: Байланыс құралдарын ойлап тапты. |
1 |
||||||
|
Қоғамға әсері: Алғаш телеграфтық желіні жасап, телеграфты, телефон, радионы ойлап тапты. Бұл аппараттар үлкен қолданысқа ие болды. Әлемнің бас қалалары телеграфтық байланыс арқылы жалғанды. ХІХ ғасырда радио бүкіл әлем үшін ақпарат көзіне айналды. |
1 |
||||||
|
Ғылыми жаңалық: медицина саласында маңызды ашылулар |
1 |
||||||
|
Қоғамға әсері: Рентген сәулелері, туберкулез таяқшаларының ашылуы медицинада үлкен жаңалық болды, рентген аппараты көпшіліктің қызығушылығын тудырды. Бұл жаңалықтар бірден тәжірибеге енгізіліп, қазіргі таңдада медицина саласында қолданылады. |
1
|
||||||
|
Қорытынды: Ғылымның дамуы адам өмірін қатты өзгертті. Телеграф, телефон, теміржол мен кемелер, автомобильдер арақашықтықты қысқартты. ХІХ ғасырдың ғылыми жаңалықтары болашақ дамуға үлкен әсерін тигізді. |
1 |
||||||
|
4
|
«Париждік әулие ана шіркеуі» - атты Гюгоның еңбегінде діни қағидаларға қарсы наразылық, демократиялық көңіл күйдің көрінісі сипатталған. |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
|
«Ругон-Маккарлар» - атты жиырма томдық Эмиль Золя еңбегінде француз қоғамын сынға алды. Билік пен шіркеудің әділетсіздігін қорықпай әшкереледі, әскер, шенеуніктер мен буржуазияны сынға алады. |
1 |
||||||
|
«Оливер Твистің басынан кешкендері» - атты Диккенстің басты кейіпкері Оливер Твистің тағдыры арқылы мыңдаған адамдардың қиын өмірін көрсетті, өз заманының әлеуметтік кемшіліктерін таптық теңсіздікті дөп басып суреттеген. |
1 |
||||||
|
«Том Сойер мен Гельберри Финнің хикаялары» - атты Марк Твеннің романы. Бұл романда америкалық құлдық мәселесі көрсетілген. М. Твен еркіндік, бостандық, шындық, әділдік пен мейірімділіктің бейнесі болып табылатын американдық ұл баланың өмірін баяндайды. |
1 |
||||||
|
«Севиль шаштаразы» - атты Бомаршенің комедиясы. Францияның әдет-ғұрыптары көрініс тапты, зорлық-зомбылық пен әділетсіз заңдар жоққа шығарылды. |
1 |
||||||
|
Жалпы балл |
25 |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Курста дайындаған БЖБ Дүние тарих, 3-тоқсанға 7-сынып
Курста дайындаған БЖБ Дүние тарих, 3-тоқсанға 7-сынып
ІV тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың тест спецификациясы
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минут
Балл саны – 25 балл
Тапсырмалар түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар берілген бірнеше жауаптардың ішінен бір дұрыс жауапты таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.
Берілген нұсқа қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын
4 тапсырмадан тұрады.
IY тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
Тапсырма № * |
Тапсырма түрі* |
Орындау уақыты, мин* |
Балл |
Бөлім бойынша балл |
|
Америка Құрама Штаттарының күшеюі |
7.3.1.2 ХІХ ғасырдағы Америка Құрама Штаттары территориясының кеңею үдерісін сипаттау |
Білу және түсіну |
1 |
1 |
КТБ |
9 |
9 |
13 |
|
7.1.2.2 Трансатлантикалық құлдықтың ерекшеліктерін анықтау |
Қолдану |
1 |
2 |
ҚЖ |
8 |
4 |
||
|
Ғылыми ойдың дамуы |
7.2.4.1 Өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы, адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
3 |
ТЖ |
13 |
7 |
7 |
|
Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен ХІХ ғасырдағы өзгерістерге шолу |
7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану |
Қолдану |
1 |
4 |
ТЖ |
10 |
5 |
5 |
|
Барлығы: |
|
4 |
|
|
40 |
25 |
25 |
|
|
Ескерту: өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер |
||||||||
«Дүниежүзі тарихы» пәнінен IV тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Мексика-Америка, Испан-Америка соғысы нәтижесінде АҚШ құрамына қосылған аумақтарды төмендегі кестеге сәйкестендір.
А. Техас
Б. Филиппин
В. Аризона
С. Калифорния
Д. Куба
Е. Невада
Г. Гуам аралы
Ж. Колорадо
К. Пуэрто-Рико
|
Мексика-Америка соғысы |
Испан-Америка соғысы |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
1. 2. 3. 4. |
[9]
2. Трансатлантикалық құлдықтың 4 ерекшеліктерін анықтаңыз:
|
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
[4]
3. Ғылыми жаңалықтардың адам мен қоғам өміріндегі маңызын талда.
Ғылыми жаңалықтар
1 2 3

Қорытынды
Маңызы
1 2 3
Қоғамға әсері
[7]
4. ХІХ ғасырдағы өнер туындыларында тарихи оқиғалар қалай бейнеленгенін сипатта
|
Өнер туындысы |
Сипаттамасы |
|
1.«Париждік әулие ана шіркеуі» |
|
|
2. «Ругон-Маккарлар» |
|
|
3. «Оливер Твистің басынан кешкендері» |
|
|
4. «Том Сойер мен Гельберри Финнің хикаялары» |
|
|
5. «Севиль шаштаразы» |
|
[5]
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||
|
1 |
|
9 |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||
|
2 |
|
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
|
1 |
||||||
|
1 |
||||||
|
1 |
||||||
|
3 |
Ғылыми жаңалық: ХVIII ғасырдың аяғында бу-қозғалтқышы ойлап табылды. |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
|
Қоғамға әсері: Өнеркәсіптің механикалануына қуатты серпін берді. Оның көмегімен кез келген жұмыс мәшинелері қозғалысқа келе алды. Ғылым өндіріс күшіне айнала бастады. Шойынды болатқа айналдыру тәсілі табылған соң әртүрлі мәшинелерді жаппай шығару басталды. Бу қондырғылары әртүрлі салаларда, ауылшаруашылығында, құрлықта, өзен мен теңіз көліктерінде қолданыла бастады. |
1 |
||||||
|
Ғылыми жаңалық: Байланыс құралдарын ойлап тапты. |
1 |
||||||
|
Қоғамға әсері: Алғаш телеграфтық желіні жасап, телеграфты, телефон, радионы ойлап тапты. Бұл аппараттар үлкен қолданысқа ие болды. Әлемнің бас қалалары телеграфтық байланыс арқылы жалғанды. ХІХ ғасырда радио бүкіл әлем үшін ақпарат көзіне айналды. |
1 |
||||||
|
Ғылыми жаңалық: медицина саласында маңызды ашылулар |
1 |
||||||
|
Қоғамға әсері: Рентген сәулелері, туберкулез таяқшаларының ашылуы медицинада үлкен жаңалық болды, рентген аппараты көпшіліктің қызығушылығын тудырды. Бұл жаңалықтар бірден тәжірибеге енгізіліп, қазіргі таңдада медицина саласында қолданылады. |
1
|
||||||
|
Қорытынды: Ғылымның дамуы адам өмірін қатты өзгертті. Телеграф, телефон, теміржол мен кемелер, автомобильдер арақашықтықты қысқартты. ХІХ ғасырдың ғылыми жаңалықтары болашақ дамуға үлкен әсерін тигізді. |
1 |
||||||
|
4
|
«Париждік әулие ана шіркеуі» - атты Гюгоның еңбегінде діни қағидаларға қарсы наразылық, демократиялық көңіл күйдің көрінісі сипатталған. |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
|
«Ругон-Маккарлар» - атты жиырма томдық Эмиль Золя еңбегінде француз қоғамын сынға алды. Билік пен шіркеудің әділетсіздігін қорықпай әшкереледі, әскер, шенеуніктер мен буржуазияны сынға алады. |
1 |
||||||
|
«Оливер Твистің басынан кешкендері» - атты Диккенстің басты кейіпкері Оливер Твистің тағдыры арқылы мыңдаған адамдардың қиын өмірін көрсетті, өз заманының әлеуметтік кемшіліктерін таптық теңсіздікті дөп басып суреттеген. |
1 |
||||||
|
«Том Сойер мен Гельберри Финнің хикаялары» - атты Марк Твеннің романы. Бұл романда америкалық құлдық мәселесі көрсетілген. М. Твен еркіндік, бостандық, шындық, әділдік пен мейірімділіктің бейнесі болып табылатын американдық ұл баланың өмірін баяндайды. |
1 |
||||||
|
«Севиль шаштаразы» - атты Бомаршенің комедиясы. Францияның әдет-ғұрыптары көрініс тапты, зорлық-зомбылық пен әділетсіз заңдар жоққа шығарылды. |
1 |
||||||
|
Жалпы балл |
25 |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













