Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Ұзақтығы: 45 минут
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, ынтымақтастық орта орнату. |
Амандасады, назар аударады. |
Жылы сөз, мадақтау. |
Интербелсенді тақта, слайд |
|
Қызығушылықты ояту (5 мин) |
Сұрақтар қою: «(x+1)·(x+1) өрнегін қалай жазуға болады?» |
Өз ойларын айтады, болжам жасайды. |
Қол шапалақтау, ауызша мадақтау. |
Проблемалық сұрақ, мысалдар |
|
Жаңа сабақ (15 мин) |
Қысқаша көбейту формулаларын түсіндіреді: |
Тыңдайды, дәптерге жазады, сұрақтарға жауап береді. |
Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау. |
Презентация, маркер, тақта |
|
Жұптық жұмыс (10 мин) |
Әр жұпқа есептер береді: |
Жұппен талқылап, шығарады, нәтижені қорғайды. |
«Бағдаршам» әдісі (қызыл – түсінбедім, сары – жартылай, жасыл – толық түсіндім). |
Дәптер, оқулық |
|
Топтық жұмыс (8 мин) |
Әр топқа күрделі тапсырмалар: |
Топпен талқылап, постерге жазады, қорғайды. |
Топтық бағалау, «екі жұлдыз, бір тілек». |
Флипчарт, маркер |
|
Қорытынды, рефлексия (3 мин) |
«Бүгін не үйрендіңдер?» сұрағы. |
Стикерге өз ойларын жазады. |
Мұғалімнің ауызша бағалауы. |
Стикерлер |
|
Үй тапсырмасы (2 мин) |
Оқулықтан есептер: №___ (қысқаша көбейту формуласына
қатысты). |
Жазады. |
Бағалау жоқ. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кыска мерзімді жоспар
Кыска мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Ұзақтығы: 45 минут
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, ынтымақтастық орта орнату. |
Амандасады, назар аударады. |
Жылы сөз, мадақтау. |
Интербелсенді тақта, слайд |
|
Қызығушылықты ояту (5 мин) |
Сұрақтар қою: «(x+1)·(x+1) өрнегін қалай жазуға болады?» |
Өз ойларын айтады, болжам жасайды. |
Қол шапалақтау, ауызша мадақтау. |
Проблемалық сұрақ, мысалдар |
|
Жаңа сабақ (15 мин) |
Қысқаша көбейту формулаларын түсіндіреді: |
Тыңдайды, дәптерге жазады, сұрақтарға жауап береді. |
Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау. |
Презентация, маркер, тақта |
|
Жұптық жұмыс (10 мин) |
Әр жұпқа есептер береді: |
Жұппен талқылап, шығарады, нәтижені қорғайды. |
«Бағдаршам» әдісі (қызыл – түсінбедім, сары – жартылай, жасыл – толық түсіндім). |
Дәптер, оқулық |
|
Топтық жұмыс (8 мин) |
Әр топқа күрделі тапсырмалар: |
Топпен талқылап, постерге жазады, қорғайды. |
Топтық бағалау, «екі жұлдыз, бір тілек». |
Флипчарт, маркер |
|
Қорытынды, рефлексия (3 мин) |
«Бүгін не үйрендіңдер?» сұрағы. |
Стикерге өз ойларын жазады. |
Мұғалімнің ауызша бағалауы. |
Стикерлер |
|
Үй тапсырмасы (2 мин) |
Оқулықтан есептер: №___ (қысқаша көбейту формуласына
қатысты). |
Жазады. |
Бағалау жоқ. |
шағым қалдыра аласыз













