
Наурызбаева Шолпан Нургалиевна
МКҚК №106 "Ердәулет" бөбекжай-бақша педагог-логопед.
Тақырыбы: Орманға саяхат
Жалпы тіл дамуының тежелуі диагнозы бар балаларға арналған жұмыс жоспары
Тақырыбы: "Орманға саяхат"
Мақсаты: Балаларға қыс ерекшелігімен таныстыра отырып, кыскы табиғатты, жабайы аңдардың тіршілігімен өмір сүру ортасын, олардың құпия сырларын түсіндіру.
Коррекциялық дамыту мақсаты:
Артикуляциялық және ұсақ маторикасын дамыту.
Танымдық қабілеттерін ашып, есте сақтауын арттыру
Есту, көру, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Коррекциялық біліктілік мақсаты:
Балаға эмоциялық көңіл күй сыйлау
Баланың шығармашылығын, ой өрісін дамыту.
Көрнекілігі: Жасанды қысқы орман, жануарлардың суреттері, құм, ТСО.
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жұмыс
Мақсаты: Балалардың эмоциялық көңіл күйін ояту.
Балалар бүгін біз орманға саяхат жасаймыз.
Ойын: "Жылуымызды сыйлаймыз"
Алақанымызды жылытып, бір-бірімізге жылуымызды сыйлаймыз.
Балалар қараңдаршы қысқы орманның ауасы таза, табиғаты
қандай әдемі керемет екенін.
Ендеше балалар орманның таза ауасымен тыныс алайық.
Тыныс алу жаттығулары
Ойын: "Ұлпалар"
Балаларға қолдарына мақтадан жасалған ұлпаларды беріп, үрлету.
Ойын: "Жел"
Қолдан жасалған ағаштың жапырақтарын үрлету.
Мимикалық жаттығулар:
1. Ашшы лимонды жедік түрін тітіркенеді)
2. Ашуланады (Қабағын түйеді}
3. Досымды көріп қалдым (қуанады}
4. Өкпелеп қалу (ерінді бұртитады}
5. Қорқу (көзі алақандай болып кетеді}
Саусақтарға арналған жаттығулар:
1. Көзімізді оятамыз (дүрбіні қолмен көрсетеді)
-Көзіміз ояндыма?
2. Құлағымызды оятамыз (бала саусақпен құлағын көрсетеді)
-Құлағымыз ояндыма?
3. Саусақтарды ояту (шапалақ ұрады}
-Саусақтар ояндыма?
4. Аяқтарды ояту (аяқтарын көрсетіп, топ-топ етіп басады)
-Аяқтарымыз ояндыма?
5. Күнді ояту (күнге қарап қолдарын көтеріп күлімдейді"
Артикуляциялық жаттығулар:
"Қоршау" "Сағат" "Тәтті тосап" "Күрекше"
Дыбыстық гимнастика: А-О-У-И-Ы
Іс әрекетімізде балаларға ормандағы аңдардың тіршілігімен көрсетіп, таныстыру.
Орманда қандай аңдар кездесетінін айту.
Ойын: "Өз орныңды тап"
Карточкамен жұмыс
Ойын: "Кім жылдам"
Құм терапиясы: салыстырмалы түрде үй және жабайы жануарларды ажырата білу.
Сергіту сәті: Көңіл-күй
Ойын: "Дыбысты қайтала"
-Аю қалай дыбыстайды? Ы-Ы-Ы
-Қасқыр қалай дыбыстайды?
У-У-У
-Арыстан қалай дыбыстайды?
Р-Р-Р
-Балалар бүгінгі орманға жасаған саяхатымыз ұнадыма?
-Қандай ойын түрі ұнады?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кыскы орманга саяхат
Кыскы орманга саяхат

Наурызбаева Шолпан Нургалиевна
МКҚК №106 "Ердәулет" бөбекжай-бақша педагог-логопед.
Тақырыбы: Орманға саяхат
Жалпы тіл дамуының тежелуі диагнозы бар балаларға арналған жұмыс жоспары
Тақырыбы: "Орманға саяхат"
Мақсаты: Балаларға қыс ерекшелігімен таныстыра отырып, кыскы табиғатты, жабайы аңдардың тіршілігімен өмір сүру ортасын, олардың құпия сырларын түсіндіру.
Коррекциялық дамыту мақсаты:
Артикуляциялық және ұсақ маторикасын дамыту.
Танымдық қабілеттерін ашып, есте сақтауын арттыру
Есту, көру, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Коррекциялық біліктілік мақсаты:
Балаға эмоциялық көңіл күй сыйлау
Баланың шығармашылығын, ой өрісін дамыту.
Көрнекілігі: Жасанды қысқы орман, жануарлардың суреттері, құм, ТСО.
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық жұмыс
Мақсаты: Балалардың эмоциялық көңіл күйін ояту.
Балалар бүгін біз орманға саяхат жасаймыз.
Ойын: "Жылуымызды сыйлаймыз"
Алақанымызды жылытып, бір-бірімізге жылуымызды сыйлаймыз.
Балалар қараңдаршы қысқы орманның ауасы таза, табиғаты
қандай әдемі керемет екенін.
Ендеше балалар орманның таза ауасымен тыныс алайық.
Тыныс алу жаттығулары
Ойын: "Ұлпалар"
Балаларға қолдарына мақтадан жасалған ұлпаларды беріп, үрлету.
Ойын: "Жел"
Қолдан жасалған ағаштың жапырақтарын үрлету.
Мимикалық жаттығулар:
1. Ашшы лимонды жедік түрін тітіркенеді)
2. Ашуланады (Қабағын түйеді}
3. Досымды көріп қалдым (қуанады}
4. Өкпелеп қалу (ерінді бұртитады}
5. Қорқу (көзі алақандай болып кетеді}
Саусақтарға арналған жаттығулар:
1. Көзімізді оятамыз (дүрбіні қолмен көрсетеді)
-Көзіміз ояндыма?
2. Құлағымызды оятамыз (бала саусақпен құлағын көрсетеді)
-Құлағымыз ояндыма?
3. Саусақтарды ояту (шапалақ ұрады}
-Саусақтар ояндыма?
4. Аяқтарды ояту (аяқтарын көрсетіп, топ-топ етіп басады)
-Аяқтарымыз ояндыма?
5. Күнді ояту (күнге қарап қолдарын көтеріп күлімдейді"
Артикуляциялық жаттығулар:
"Қоршау" "Сағат" "Тәтті тосап" "Күрекше"
Дыбыстық гимнастика: А-О-У-И-Ы
Іс әрекетімізде балаларға ормандағы аңдардың тіршілігімен көрсетіп, таныстыру.
Орманда қандай аңдар кездесетінін айту.
Ойын: "Өз орныңды тап"
Карточкамен жұмыс
Ойын: "Кім жылдам"
Құм терапиясы: салыстырмалы түрде үй және жабайы жануарларды ажырата білу.
Сергіту сәті: Көңіл-күй
Ойын: "Дыбысты қайтала"
-Аю қалай дыбыстайды? Ы-Ы-Ы
-Қасқыр қалай дыбыстайды?
У-У-У
-Арыстан қалай дыбыстайды?
Р-Р-Р
-Балалар бүгінгі орманға жасаған саяхатымыз ұнадыма?
-Қандай ойын түрі ұнады?
шағым қалдыра аласыз













