Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР


    Қазақстан тарихы, 5-сынып

    жылына 68 сағ, аптасына 2 cағ.


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

    Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаты

    Cағат саны

    Өтетін күні

    1-тоқсан (17 сабақ)


    5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

    17 сағ


    Кіріспе сабақ

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?

    Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу

    1


    Алғашқы адамдардың өмірі

    Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

    5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау; 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

    2


    Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

    Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

    5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

    2



    Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі

    Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

    5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

    5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

    2


    Ботай мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?

    5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

    2



    Қазақстан территориясында металлургия ның пайда болуы

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

    5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру


    2


    Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері

    Зерттеу сұрағы:

    Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштері нің қандай ерекшеліктері бар?

    5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;

    5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.


    1


    Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

    Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

    5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау

    1


    Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

    БЖБ №1

    5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

    2


    ТЖБ І тоқсан


    1


    2-тоқсан (16-сабақ)


    5.2А

    Ежелгі көшпелілер өмірі

    8 сағ

    • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі

    Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

    5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

    2


    • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

    • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

    5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

    5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

    2


    Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

    5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

    2


    Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

    Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?

    БЖБ №2

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    2


    5.2В

    Сақтар

    7 сағ

    Сақтар туралы тарихи мәліметтер

    Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

    5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

    5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    3




    «Алтын адам» археологиялық олжасы

    Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

    БЖБ №3

    5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

    5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    3


    ТЖБ ІІ тоқсан


    1


    3-тоқсан (20 сағ)


    5.3А

    Сақтар

    11 сағ

    Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    2


    Берел қорғандары

    Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

    2


    Тасмола археологиялық мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;


    2


    Сақ патшайымы Томирис

    Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    2


    Шырақтың ерлігі

    Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?

    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


    1


    Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?

    БЖБ №4

    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    2


    5.3В

    Үйсіндер мен қаңлылар

    8 сағ


    Үйсіндер туралы жазба деректер

    Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

    5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;

    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    2


    Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

    Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?

    5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;

    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    2


    Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

    Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

    5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    2


    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

    БЖБ №5

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

    5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

    2


    ТЖБ ІІІ тоқсан


    1


    4-тоқсан (19-сабақ)


    5.4А

    Ғұндар

    8 сағ


    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

    5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    2


    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    2


    Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

    Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?

    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

    2


    Аттила және

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    03 Қырқүйек 2023
    703
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кутізбелік-тақырыптық жоспар (2024-2025 оқу жылы)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кутізбелік-тақырыптық жоспар (2024-2025 оқу жылы)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан тарихынан стандартқа сай биылғы оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР


    Қазақстан тарихы, 5-сынып

    жылына 68 сағ, аптасына 2 cағ.


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

    Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаты

    Cағат саны

    Өтетін күні

    1-тоқсан (17 сабақ)


    5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

    17 сағ


    Кіріспе сабақ

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?

    Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу

    1


    Алғашқы адамдардың өмірі

    Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

    5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау; 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

    2


    Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

    Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

    5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

    2



    Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі

    Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

    5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

    5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

    2


    Ботай мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?

    5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

    2



    Қазақстан территориясында металлургия ның пайда болуы

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

    5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру


    2


    Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері

    Зерттеу сұрағы:

    Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштері нің қандай ерекшеліктері бар?

    5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;

    5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.


    1


    Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

    Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

    5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау

    1


    Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

    БЖБ №1

    5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

    2


    ТЖБ І тоқсан


    1


    2-тоқсан (16-сабақ)


    5.2А

    Ежелгі көшпелілер өмірі

    8 сағ

    • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі

    Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

    5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

    2


    • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

    • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

    5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

    5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

    2


    Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

    5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

    2


    Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

    Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?

    БЖБ №2

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    2


    5.2В

    Сақтар

    7 сағ

    Сақтар туралы тарихи мәліметтер

    Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

    5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

    5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    3




    «Алтын адам» археологиялық олжасы

    Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

    БЖБ №3

    5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

    5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    3


    ТЖБ ІІ тоқсан


    1


    3-тоқсан (20 сағ)


    5.3А

    Сақтар

    11 сағ

    Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    2


    Берел қорғандары

    Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

    2


    Тасмола археологиялық мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;


    2


    Сақ патшайымы Томирис

    Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    2


    Шырақтың ерлігі

    Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?

    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


    1


    Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?

    БЖБ №4

    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    2


    5.3В

    Үйсіндер мен қаңлылар

    8 сағ


    Үйсіндер туралы жазба деректер

    Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

    5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;

    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    2


    Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

    Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?

    5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;

    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    2


    Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

    Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

    5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    2


    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

    БЖБ №5

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

    5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

    2


    ТЖБ ІІІ тоқсан


    1


    4-тоқсан (19-сабақ)


    5.4А

    Ғұндар

    8 сағ


    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

    5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    2


    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    2


    Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

    Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?

    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

    2


    Аттила және

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Авторлық бағдарлама 5 сынып
    03.00.2023
    703
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации