Материалдар / Кутізбелік-тақырыптық жоспар (2024-2025 оқу жылы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кутізбелік-тақырыптық жоспар (2024-2025 оқу жылы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихынан стандартқа сай биылғы оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2023
456
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР


Қазақстан тарихы, 5-сынып

жылына 68 сағ, аптасына 2 cағ.


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны

Өтетін күні

1-тоқсан (17 сабақ)


5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

17 сағ


Кіріспе сабақ

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?

Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу

1


Алғашқы адамдардың өмірі

Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау; 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

2


Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

2



Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі

Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

2


Ботай мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?

5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

2



Қазақстан территориясында металлургия ның пайда болуы

Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру


2


Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері

Зерттеу сұрағы:

Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштері нің қандай ерекшеліктері бар?

5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;

5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.


1


Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау

1


Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

БЖБ №1

5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

2


ТЖБ І тоқсан


1


2-тоқсан (16-сабақ)


5.2А

Ежелгі көшпелілер өмірі

8 сағ

  • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі

Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

2


  • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

  • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

2


Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

2


Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?

БЖБ №2

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

2


5.2В

Сақтар

7 сағ

Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

3




«Алтын адам» археологиялық олжасы

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

БЖБ №3

5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

3


ТЖБ ІІ тоқсан


1


3-тоқсан (20 сағ)


5.3А

Сақтар

11 сағ

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру;

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

2


Берел қорғандары

Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

2


Тасмола археологиялық мәдениеті

Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;


2


Сақ патшайымы Томирис

Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

2


Шырақтың ерлігі

Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


1


Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі

Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?

БЖБ №4

5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

2


5.3В

Үйсіндер мен қаңлылар

8 сағ


Үйсіндер туралы жазба деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

2


Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?

5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

2


Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

2


Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

БЖБ №5

5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

2


ТЖБ ІІІ тоқсан


1


4-тоқсан (19-сабақ)


5.4А

Ғұндар

8 сағ


Ғұн тайпаларының бірігуі

Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

2


Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

2


Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?

5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

2


Аттила және

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!