Тақырыбы: Л
дыбысы және әріпі
Мақсаты: Л
дыбысымен таныстыру;
Білімділік: Құрамында Л дыбысы бар сөздерді талдау.Л дыбысын
дұрыс дыбыстап,оның таңбасын,әріпін таныстыру.Л дыбысы бар
сөз,сөйлем құрату.
Дамытушылық: Ойын арқылы
тілдерін,ой-өрістерін,сөздік қорларын,есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік:Өз ойларын еркін жеткізе
білуге тәрбиелеу.
Оқу іс-әрекетінің
көрнекіліктері: Суреттер,текшелер
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,көрнекілік
Оқу іс-әрекетінің
түрі: ойын
сабақ
Оқу іс-әрекетінің
барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
-Балалар,қәнекей бүгінгі оқу
іс-әрекетімізді бастамас бұрын бір-бірімізге жылы лебізімізді
білдіріп, көтеріңкі күй сыйлайықшы.
Аспанымыз ашық болсын,
Еліміз аман болсын,
Деніміз сау болсын,
Ақшамыз көп болсын.
-Балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізге келген қонақтарымен
сәлемдесейік.
-Балалар, бүгін бізде сауат ашу оқу іс-әрекеті.Біз өткен оқу
іс-әрекетінде қандай дыбыстармен танысып едік есімізге
түсірейікші.
ІІ.Өткен сабақты
пысықтау.
Ол үшін біз сендермен
қәзір «Дауысты, дауыссыз
дыбыстар» ойынын ойнайық.Мен сендерге
дыбыстарды айтамын,ал сендер қолдарыңдағы көк,қызыл түсті дөңгелек-
текшелермен дыбыстарды ажыратып айтып көрсетесіңдер. (Тәрбиеші
өткен дыбыстарды айтады).
Негізгі
бөлім.
-Балалар,бүгін бізге қонаққа Алдар көсе келіпті,ол бізге бір жаңа
әріпті өзімен бірге ала келіпті. Бірақ ол бізге қандай әріп
әкелгенін «айтпаймын» дейді,ол әріпті табу үшін біз мынадай тапсыр-
маларды орындауымыз керек.
-Тапсырмаларды орындаймыз ба? (Балалардың жауаптары).
1-тапсырма.
-Мынау не? (Лақ)
-Лақ қай малдың төлі және ол қалай дыбыстайды? Лақ ешкінің төлі,ол
мә-мә-мә деп дауыстайды
-Лақ сөзінде неше дыбыс бар? (3 дыбыс)
-Лақ сөзін буынға бөліп көрейік? (Буынға бөледі)
-Неше буын бар? (1 буын)
-Сөздің басында қандай дыбысты естіп отырсыңдар? (хормен
айтқызу)
-Л қандай дыбыс? (дауыссыз)
-Дауыссыз дыбысты қандай түспен белгілейміз? (көк)
2-тапсырма. «Кім жылдам?»
дидактикалық ойынын ойнау.
Балаларға ойын ойнату арқылы
тақтаға ілінген суреттегі заттардың атауларын атату.
Оларды буынға бөлгізу.Дыбыстың сөз басында,ортасында,аяғында
келетінін баланың өзіне байқатып атату.Сөйлем
құрату.
Тақтадағы суреттер:
Піл Ли-мон Лақ Түл-кі А-пель-син.
3-тапсырма: Дәптермен
жұмыс.
Жазбаша жұмыс орындату.Дәптердегі Л әріпінің кіші және бас
әріптерін үлгі бойынша жазады. ІV.Сергіту
сәті.
Қарлығаш болып ұшамыз,
Лақ болып қашамыз.
Аю болып қорбаңдап,
Орнымызды табамыз.
тапсырма. Дидактикалық
ойын: «Кім тапқыр?».
1-ші себетке Л дыбысы бар суреттерді
саламыз.
2-ші
себетке Л дыбысы кездеспейтін
суреттерді саламыз.
V.Қорытындылау.
-Балалар,бүгін бізге кім
қонаққа келді?
-Алдар көсенің тапсырмаларын орындадық па?
-Сонымен, ол бізге қандай жаңа әріпті алып
келіпті?
-Л дыбысы дауысты ма,дауыссыз
ба?
-Жарайсыңдар,балалар,сендерге Алдар көсе де ризашылықтарын білдіріп
жатыр.
-Ал,енді балалар,осымен бүгінгі оқу іс-әрекетімізді аяқтап Алдар
көсе және бүгінгі оқу іс-әрекетімізге қатысып отырған
қонақтарымызбен қоштасайық.
Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Бүгін келген қонаққа,
Сау болыңыздар деп айтамыз.