Күні:5
апта
Тақырыбы
: «Л» дыбысын ашық буында
машықтандыру
Мақсаты: «Л» дыбысын ашық буында таза
айту
Міндеті:
А) Түзету-
білімділік:«Л»дыбысын буында анық, таза айтуға
үйрету
Ә)
Түзету-дамытушылық:фонематикалық естуін дамыту, ойын тапсырмалары
арқылы ойлау, зейінін дамыту,артикуляциялық жаттығуларды жасау
арқылы дыбысты дұрыс айтуға үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: ұқыпты,
тыңдай білуге тәрбиелеу.
Сабақ
түрі: жаңа
сабақ
Көрнекіліктер:«Л» дыбысының профилі, айна,
артикуляциялық жаттығулардың
суреттері,презентация.
Іс-әрекет
кезеңі
|
Логопедтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Сәлеметсіңбе?
Көңіл-күйің
қалай?
Жылдың қай
мезгілі?
Ауа райы
қандай?
|
Сәлеметсізбе!
Жақсы.
Оқушының
жауаптары.
|
Негізгі
бөлім:
|
-
Ең бірінші «Л » дыбысының артикуляциясын
есімізге түсірейік.
Тілдің ұшы жоғарғы тіске немесе жоғарғы
тістердің артындағы төбешікке тіреледі. Тіл ортасы төмен түскен,
тілдің артқы жағы көтеріңкі, тілдің бүйір жақтары төмен түскен.ауа
тілдің бүйір жағынан
өтеді.
«Л» дыбысына
арналған артикуляциялық жаттығуларды
орындау:
«Жымыю»
«Түтікше»
Орнымыздан
тұрайық,
Алақанды
ұрайық.
Бір отырып, бір
тұрып,
Біз бір дем
алайық.
Д\О: «Ла, ло, лу, лы
» буындарын қосып, сөзді аяқта.Сурет арқылы бала буынды айтады, ал
логопед соңғы буынды қосып сөзді
аяқтайды.
Ла...қ
Ла...тос
Ла...герь
Ла...шын
Ла...вр
Ла..лагүл
Ла...биринт
Ла...йм
Ло...то
Ло...гика
Лы...қ
Лу...па
|
Л
дыбысының
артикуляциясын
көрсетеді
жаттығулар
ды айнаға қарап
логопед соңынан қайталайды
Логопед соңынан
дұрыс қайталау.
Дәптерге
жазу
Жаттығуды
орындау
Тапсырманы
орындайды
|
Рефлексия:
|
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
|
Ұнаған смайлигін
таңдайды
|
Қорытынды:
|
Бүгін қай дыбысты
буында айттық?
Осы дыбысты айтқан
кезде тіліміздің қалпы қалай
тұрады?
Үй
тапсырмасы.
Сабақ
аяқталды!
Сау
болыңдар!
|
Оқушының
жауаптары.
Сау
болыңыз!
|