Қысқа мерзімді жоспар №13, 14
|
Пән: Логопедия |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
Оқушыларды «Ж» дыбысымен, дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж» дыбысы бар сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж» дыбысын буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж» дыбысын дұрыс айтуға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. «Менің көңіл-күйім»
жаттығуы.
Алдыңғы білімді еске түсіру Артикуляциялық жаттығуларды орындау: Барабан,
Ат шабады, Тіс тазалау, Футбол, Тәтті тосап, Грибок,
Грибок-гармошка, Заборчик, Заборчик-трубочка, Качелья, Жылан,
Блинчики, Тарақ, Шарик, Кесе, Маса, Сағат Тыныс алу жаттығулары:
Қолдың ұсақ моторикасына арналған жаттығулар:
Дауысты дыбыстар дегеніміз не? Дауысты дыбыстардың жіктелуі? Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не? Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі? Ж дыбысы қандай? «Л» дыбысын қою
Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара жатыр, іші толған адам. Ал енді, пароходтың дауысы қалай шығады, тыңдап көрейікші: Л – ллл.... Енді сен айтып көрші. Оқушы: «Л – ллл» ( қолымен моторчигін сезініп жасайды) Логопед: Жарайсын. Енді, «Блинчики» Ауызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып «пя - пя – пя...» деп айтайықшы. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден 5-10-ға дейін санап, ұстап тұр. Оқушы: Жасайды. Логопед: Қане, есімізге түсірейік. Пя – пя – пя созып айтайықшы. Оқушы: Пя – пя – пя... Логопед: Пароход қалай дыбыс шығарады? Оқушы: Л – л – ллл... |
«Менің көңіл-күйім» жаттығуын орындайды, сабаққа ынтасы оянады. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары Тыныс алу жаттығуларын орындайды. Ұсақ моторикасына арналған жаттығуларды орындайды, ұсақ моторикасы дамиды. «Л» дыбысын қою үшін, оқушы мұғалімді мұқият тыңдайды, қайталайды,орындайды. |
Жарайсың!
|
Психологиялық ахуал Үлестірмелі қағаз Дәптермен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Сергіту сәті 1
дегенде тұрайық, 1-тапсырма. "Л" дыбысынан келетін сөздерге байланысты жұмбақтар.
(Л әріпі)
(Құлақ) (Л әріпі) |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Оқушылар «Л» дыбысынан басталатын жұмбақтарды табады. |
|
Дәптермен жұмыс . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
2-тапсырма. Л дыбысынан басталатын сөздер жаз. _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ 3-тапсырма. Л дыбысы ортасында кездесетін сөздер жаз. _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ |
«Л» дыбысынан басталатын сөздерді тауып жазады. Лақ, лабиринт,лимон,Лаура,леген, лашын. «Л» дыбысы кездесетін сөздерді жазыфп шығады. Алақан, салақ,балақ,үлкен, |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
Дәптермен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс
|
«Бас бармақ» тәсілі
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: ЖұпарШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз «Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңіМатериал туралы қысқаша түсінік
«Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар №13, 14
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















