Материалдар / «Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2024
140
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №13, 14

Пән: Логопедия

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:


Сабақ тақырыбы

«Л» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

Оқушыларды «Ж» дыбысымен, дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж» дыбысы бар сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж» дыбысын буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж» дыбысын дұрыс айтуға үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.


«Менің көңіл-күйім» жаттығуы.
Енді барлығымыз алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсымыздың көңіл-күйіміз табиғат тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде жауындатады, бірде түнереді және т.б.
Табиғат құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл-күйімізді түсірейік. (Жайлы әуен қойылады) Оқушылар суретттерін көрсетіп, көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру қажет.


Алдыңғы білімді еске түсіру

Артикуляциялық жаттығуларды орындау:

Барабан, Ат шабады, Тіс тазалау, Футбол, Тәтті тосап, Грибок, Грибок-гармошка, Заборчик, Заборчик-трубочка, Качелья, Жылан, Блинчики, Тарақ, Шарик, Кесе, Маса, Сағат


Тыныс алу жаттығулары:

  • Шәйді суыт

  • Қарды үрлеп ұшыр

  • Қиярдың иісін ажырат

  • Шарды үрлейміз

  • Мұрынмен дұрыс тыныста, ауызбен дұрыс дем шығар

  • Жапырақтарды ұшыр


Қолдың ұсақ моторикасына арналған жаттығулар:

  • Саусақ шынжыры

  • Пілдің тұмсығы

  • Суреттерді бояу (раскраска)

  • Ермексазбен жұмыс

  • Лабиринт

  • Графомоторикамен жұмыс


Дауысты дыбыстар дегеніміз не?

Дауысты дыбыстардың жіктелуі?

Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?

Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі?

Ж дыбысы қандай?


«Л» дыбысын қою


  1. Ауызымызды кең ашып, үстіңгі тісіміздің артына тілімізді тіреп «Л» дыбысын тілімізбен итере отырып айтамыз.

  2. Барлық тістерімізді көрсетіп езуімізді тартып, тіліміздің ұшын тістеп «Л» дыбысын айтамыз.


Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара жатыр, іші толған адам. Ал енді, пароходтың дауысы қалай шығады, тыңдап көрейікші: Л – ллл.... Енді сен айтып көрші. Оқушы: «Л – ллл» ( қолымен моторчигін сезініп жасайды) Логопед: Жарайсын. Енді, «Блинчики» Ауызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып «пя - пя – пя...» деп айтайықшы. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден 5-10-ға дейін санап, ұстап тұр. Оқушы: Жасайды. Логопед: Қане, есімізге түсірейік. Пя – пя – пя созып айтайықшы. Оқушы: Пя – пя – пя... Логопед: Пароход қалай дыбыс шығарады? Оқушы: Л – л – ллл...


«Менің көңіл-күйім» жаттығуын орындайды, сабаққа ынтасы оянады.
















Алдыңғы білімді еске түсіру

тапсырмалары












Тыныс алу жаттығуларын орындайды.









Ұсақ моторикасына арналған жаттығуларды орындайды, ұсақ моторикасы дамиды.










«Л» дыбысын қою үшін, оқушы мұғалімді мұқият тыңдайды, қайталайды,орындайды.





Жарайсың!








































Психологиялық ахуал































Үлестірмелі қағаз





















Дәптермен жұмыс




















































Сабақтың ортасы

Сергіту сәті


1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.


1-тапсырма.

"Л" дыбысынан келетін сөздерге байланысты жұмбақтар.


1. Мынау доға –
Қарайық,
Ұқсайды оған қай әріп?

(Л әріпі)


2. Л-дан бастасаң – Лақ. Қ-дан бастасаң не?

(Құлақ)
3. Селде бар,Сеңде жоқ.Желде бар,Жерде жоқ.

(Л әріпі)


Оқушылар сергіту сәтін жасайды.












Оқушылар «Л» дыбысынан басталатын жұмбақтарды табады.













Дәптермен жұмыс








.

Сабақтың соңы

2-тапсырма.

Л дыбысынан басталатын сөздер жаз.

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________




3-тапсырма.

Л дыбысы ортасында кездесетін сөздер жаз.

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________



«Л» дыбысынан басталатын сөздерді тауып жазады.

Лақ, лабиринт,лимон,Лаура,леген, лашын.










«Л» дыбысы кездесетін сөздерді жазыфп шығады.

Алақан, салақ,балақ,үлкен,















Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
















Дәптермен жұмыс


Кері байланыс




«Бас бармақ» тәсілі


700 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!