Оқу
бағдарламасына сәйкес сабақтың
мақсаттары
|
Оқушыларды «Ж» дыбысымен, дыбыс
артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж» дыбысы бар сөздерді
ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж» дыбысын буында, сөзде,
сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Оқушыларды «Ж» дыбысын дұрыс айтуға
үйрету.
|
Сабақтың
басы
|
Психологиялық-педагогикалық
көңіл-күй.
«Менің көңіл-күйім»
жаттығуы. Енді барлығымыз
алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен
табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсымыздың көңіл-күйіміз табиғат
тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде жауындатады,
бірде түнереді және т.б. Табиғат
құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл-күйімізді
түсірейік. (Жайлы әуен қойылады) Оқушылар суретттерін көрсетіп,
көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру
қажет.
Алдыңғы білімді еске
түсіру
Артикуляциялық жаттығуларды
орындау:
Барабан,
Ат шабады, Тіс тазалау, Футбол, Тәтті тосап, Грибок,
Грибок-гармошка, Заборчик, Заборчик-трубочка, Качелья, Жылан,
Блинчики, Тарақ, Шарик, Кесе, Маса, Сағат
Тыныс алу
жаттығулары:
Қолдың ұсақ моторикасына арналған
жаттығулар:
Дауысты дыбыстар дегеніміз
не?
Дауысты дыбыстардың
жіктелуі?
Дауыссыз дыбыстар дегеніміз
не?
Дауыссыз дыбыстардың
жіктелуі?
Ж дыбысы
қандай?
«Л» дыбысын
қою
-
Ауызымызды кең ашып, үстіңгі тісіміздің
артына тілімізді тіреп «Л» дыбысын тілімізбен итере отырып
айтамыз.
-
Барлық тістерімізді көрсетіп езуімізді
тартып, тіліміздің ұшын тістеп «Л» дыбысын
айтамыз.
Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет
біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара
жатыр, іші толған адам. Ал енді, пароходтың дауысы қалай шығады,
тыңдап көрейікші: Л – ллл.... Енді сен айтып көрші. Оқушы: «Л –
ллл» ( қолымен моторчигін сезініп жасайды) Логопед: Жарайсын. Енді,
«Блинчики» Ауызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып «пя - пя –
пя...» деп айтайықшы. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден
5-10-ға дейін санап, ұстап тұр. Оқушы: Жасайды. Логопед: Қане,
есімізге түсірейік. Пя – пя – пя созып айтайықшы. Оқушы: Пя – пя –
пя... Логопед: Пароход қалай дыбыс шығарады? Оқушы: Л – л –
ллл...
|
«Менің
көңіл-күйім» жаттығуын орындайды, сабаққа ынтасы
оянады.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары
Тыныс алу жаттығуларын
орындайды.
Ұсақ моторикасына арналған жаттығуларды
орындайды, ұсақ моторикасы дамиды.
«Л»
дыбысын қою үшін, оқушы мұғалімді мұқият тыңдайды,
қайталайды,орындайды.
|
Жарайсың!
|
Психологиялық
ахуал
Үлестірмелі
қағаз
Дәптермен
жұмыс
|
Сабақтың
ортасы
|
Сергіту
сәті
1
дегенде тұрайық,
2, 3, 4
– алақанды соғайық,
Оң жаққа
бұрылып, Сол жаққа
бұрылып, Бір отырып, бір
тұрып, Біз жүгіріп
алайық. 5 дегенде
асықпай, Орнымызды
табайық.
1-тапсырма.
"Л"
дыбысынан келетін сөздерге байланысты
жұмбақтар.
1. Мынау доға
–
Қарайық,
Ұқсайды оған қай
әріп?
(Л
әріпі)
2. Л-дан бастасаң – Лақ. Қ-дан бастасаң
не?
(Құлақ)
3. Селде бар,Сеңде жоқ.Желде бар,Жерде
жоқ.
(Л
әріпі)
|
Оқушылар
сергіту сәтін жасайды.
Оқушылар
«Л» дыбысынан басталатын жұмбақтарды
табады.
|
|
Дәптермен
жұмыс
.
|
Сабақтың
соңы
|
2-тапсырма.
Л дыбысынан басталатын сөздер
жаз.
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
3-тапсырма.
Л дыбысы ортасында кездесетін сөздер
жаз.
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
|
«Л» дыбысынан басталатын сөздерді тауып
жазады.
Лақ, лабиринт,лимон,Лаура,леген,
лашын.
«Л» дыбысы кездесетін сөздерді жазыфп
шығады.
Алақан,
салақ,балақ,үлкен,
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
Дәптермен
жұмыс
|