Күні: 5 апта
Тақырыбы : «Л» дыбысын қою
Мақсаты: «Л» дыбысын қою
Міндеті:
А) Түзету- білімділік:«Л»дыбысын анық айтуға үйрету
Ә) Түзету-дамытушылық:фонематикалық естуін дамыту, ойын тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға
үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: ұқыпты, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Л» дыбысының профилі, айна, зонд.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Достарымның барлығын, Сыйлап, жақсы көремін. Алақаным арқылы Жылуымды беремін. |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Тілдің ұшы жоғарғы тіске немесе жоғарғы тістердің артындағы төбешікке тіреледі. Тіл ортасы төмен түскен, тілдің артқы жағы көтеріңкі, тілдің бүйір жақтары төмен түскен.ауа тілдің бүйір жағынан өтеді.Дауыс желбезегі жұмыс істемейді, тамақ дірілдейді.
«Жымыю» «түтікше» «тіс тазалау»
(Л-л-л-л-л-л-л-л-л-л) |
Л дыбысының артикуляциясын көрсетеді. жаттығуларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды Логопед соңынан дұрыс қайталау. |
|
Сергіту сәті: |
Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз бір дем алайық. |
қайталап орындайды |
|
Д\О: «Кемені көрсет» «Шапалақта» |
Дыбыстар қатарынан Л дыбысын естісең кемені көрсет. Л, в,м, у, л, р, ы, в, л, б,л, у,л,л.
Неше рет қол соқсам ,сонша рет «Л» дыбысын қайтала. |
Тапсырманы орындайды |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Бүгін қай дыбыспен таныстық? Осы дыбысты айтқан кезде тіліміздің қалпы қалай тұрады? Сабақ аяқталды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Л дыбысын қою
Л дыбысын қою
Күні: 5 апта
Тақырыбы : «Л» дыбысын қою
Мақсаты: «Л» дыбысын қою
Міндеті:
А) Түзету- білімділік:«Л»дыбысын анық айтуға үйрету
Ә) Түзету-дамытушылық:фонематикалық естуін дамыту, ойын тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға
үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: ұқыпты, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Л» дыбысының профилі, айна, зонд.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Достарымның барлығын, Сыйлап, жақсы көремін. Алақаным арқылы Жылуымды беремін. |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Тілдің ұшы жоғарғы тіске немесе жоғарғы тістердің артындағы төбешікке тіреледі. Тіл ортасы төмен түскен, тілдің артқы жағы көтеріңкі, тілдің бүйір жақтары төмен түскен.ауа тілдің бүйір жағынан өтеді.Дауыс желбезегі жұмыс істемейді, тамақ дірілдейді.
«Жымыю» «түтікше» «тіс тазалау»
(Л-л-л-л-л-л-л-л-л-л) |
Л дыбысының артикуляциясын көрсетеді. жаттығуларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды Логопед соңынан дұрыс қайталау. |
|
Сергіту сәті: |
Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз бір дем алайық. |
қайталап орындайды |
|
Д\О: «Кемені көрсет» «Шапалақта» |
Дыбыстар қатарынан Л дыбысын естісең кемені көрсет. Л, в,м, у, л, р, ы, в, л, б,л, у,л,л.
Неше рет қол соқсам ,сонша рет «Л» дыбысын қайтала. |
Тапсырманы орындайды |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Бүгін қай дыбыспен таныстық? Осы дыбысты айтқан кезде тіліміздің қалпы қалай тұрады? Сабақ аяқталды. |
шағым қалдыра аласыз













