Күні:31.03.2022ж
Тақырыбы
: «Л» дыбысы сөздің ортасында
машықтандыру
Мақсаты: «Л» дыбысын сөздің ортасында
анық айтқызу
Міндеті:
А) Түзету-
білімділік:«Л» дыбысын сөздің ортасында анық айтуға
машықтандыру
Ә)
Түзету-дамытушылық:фонематикалық қабылдауын дамыту, ойын
тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық
жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға
үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік:тыңдай
білуге тәрбиелеу
Көрнекіліктер:«Л» дыбысының профилі және
суреттер, айна, артикуляциялық жаттығулардың
суреттері.
Іс-әрекет
кезеңі
|
Логопедтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Сәлеметсіңбе?
Психологиялық
дайындық:
Сәлем саған алтын
күн! Сәлем саған көк
аспан! Сәлем саған жер
ана! Сәлем саған
достарым!
|
Сәлеметсізбе!
|
Негізгі
бөлім:
|
-
Ең бірінші «Л » дыбысының артикуляциясын
есімізге түсірейік.
Тілдің ұшы жоғарғы тіске немесе жоғарғы
тістердің артындағы төбешікке тіреледі. Тіл ортасы төмен түскен,
тілдің артқы жағы көтеріңкі, тілдің бүйір жақтары төмен түскен.ауа
тілдің бүйір жағынан өтеді.Дауыс желбезегі жұмыс істемейді, тамақ
дірілдейді.
-
«Л» дыбысына
арналған артикуляциялық жаттығуларды
жасаймыз.
«жымыю»
«түтікше»
«тіс
тазалау»
-
«әткеншек»
-
«кесе»
-
«желкен»
-
«сылақшы»
Алма,алмұрт,қала,қалта,бұлт,балапан,құлпынай,
балға,жолбарыс,жұлдыз,жылы,ұлу,балмұздақ,
қалам.
|
Л дыбысының
артикуляциясын қайталайды.
жаттығуларды айнаға
қарап логопед соңынан
қайталайды
Логопед соңынан дұрыс
қайталау.
|
Сергіту
сәті:
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Бойымызды
жазамыз,
Балықтарға ұқсап
біз,
Жүзіп-жүзіп
алайық.
|
қайталап
орындайды
|
\О: Л дыбысы бар
суреттерді бөлек жина
|
Баланың алдына
суреттер беріледі «л» дыбысы кездесетін суреттерді таңдап, ауызша
дыбыстап айтып бөлек
жинайды.
|
Тапсырманы
орындайды
|
Рефлексия:
|
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
|
Ұнаған смайлигін
таңдайды
|
Қорытынды:
|
Осы дыбысты айтқан
кезде тіліміздің қалпы қалай
тұрады?
Сабақ
аяқталды!
Сау
болыңдар!
|
Оқушының
жауаптары.
Сау
болыңыз!
|