Күні:6
апта
Тақырыбы
: «Л» дыбысын тұйық буында
машықтандыру
Мақсаты: «Л» дыбысын тұйық буында
айтқызу
Міндеті:
А) Түзету-
білімділік:«Л»дыбысын анық айтуға
үйрету
Ә)
Түзету-дамытушылық:фонематикалық естуін дамыту, ойын тапсырмалары
арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық жаттығуларды
жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: ұқыпты,
тыңдай білуге тәрбиелеу.
Сабақ
түрі: жаңа
сабақ
Көрнекіліктер:«Л» дыбысының профилі, айна,
артикуляциялық жаттығулардың суреттері.
Іс-әрекет
кезеңі
|
Логопедтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Сәлеметсіңбе?
Көңіл-күйің
қалай?
Жылдың қай
мезгілі?
Ауа райы
қандай?
|
Сәлеметсізбе!
Жақсы.
Оқушының
жауаптары.
|
Негізгі
бөлім:
|
-
Ең бірінші «Л » дыбысының артикуляциясын
есімізге түсірейік.
Тілдің ұшы жоғарғы тіске немесе жоғарғы
тістердің артындағы төбешікке тіреледі. Тіл ортасы төмен түскен,
тілдің артқы жағы көтеріңкі, тілдің бүйір жақтары төмен түскен.ауа
тілдің бүйір жағынан өтеді.Дауыс желбезегі жұмыс істемейді, тамақ
дірілдейді.
-
«Л» дыбысына
арналған артикуляциялық жаттығуларды жасаймыз. Айнаға
қарап жаттығуымызды еске түсірейік. Менің соңымнан қайтала, бәріміз
бірге орындайық! Артикуляциялық жаттығуларды
орындау:
«жымыю»
«түтікше»
Сергіту
сәті:
Оңға түзу
тұр, Солға түзу
тұр. Алға бір
адым Артқа бір
адым. Оңға
бұрылып, Солға
үңіліп Жоғары, төмен
қарайық, Орнымызды
табайық.
Д/о: «Қайтала». Ойын сипаттамасы: логопед
қанша рет шапалақ соқса сонша рет л дыбысына буында қайталау.
Буынды карточкамен
көрсетеді.
Ал-2
Ол-3
Ыл-4
Ұл-1
Ул-2 рет
айту.
|
Л дыбысының
артикуляциясын көрсетеді
жаттығуларды айнаға
қарап логопед соңынан
қайталайды
Логопед соңынан
дұрыс қайталау.
Жаттығуды
орындайды
|
Рефлексия:
|
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
|
Ұнаған смайлигін
таңдайды
|
Қорытынды:
|
Бүгін қай дыбыспен
таныстық?
Осы дыбысты айтқан
кезде тіліміздің қалпы қалай
тұрады?
Сабақ
аяқталды!
Сау
болыңдар!
|
Оқушының
жауаптары.
Сау
болыңыз!
|