2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Лаберинттен шығу ҚМЖ цифрлық сауаттылық

Лаберинттен шығу ҚМЖ цифрлық сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Лаберинттен шығу сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

___________________________________________

ілім беру ұйымның атауы)

Қысқа мерзімді абақ) жоспары

Лабиринттен шығу

Бөлім:

Роботтар біздің өмірімізде (ортақ тақырыбы: "Салт -дәстүр мен ауыз әдебиеті")

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Лабиринттен шығу (2 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру;

Сабақтың мақсаты

Дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыратын бағдарламаны жүктейді және іске асырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

0-9мин

Ұймдастыру кезеңі.

1) Оқушылармен сәлемдесі.

2) Сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді

3) Үй тапсырмасын тексеру

Ой қозғау, жаңа тақырыпқа кіріспе:

Қандый қазақ ұлттық ойындарын білесіндер?

- Роботпен қандай ұлттық ойындар ойнауға болады деп ойлайсыз? Өз ойларыңмен бөлісіңдер.

- Робот түс, жарық, жанасуды сезіне ала ма?

- Сабақтың тақырыбы қандай? Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды

Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді



Оқушылар бір-біріне шапалақтап, сыныпта қолайлы атмосфераны құрады






Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді







Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды











Мақтау


Оқулық, презентация

Сабақтың ортасы

10-40

Жаңа тақырыпты меңгеру

Оқушыларды электронды оқулықта ұсынылған теориялық ақпаратпен таныстырады. Суреттер мен кестелерді мұқият қарап, өзара ұжымдық үлгі бойынша талдау жүргізеді.

Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс

Сергіту сәті

https://youtu.be/e_i716uzZn0

Жұптарға бірігіп,

Тапсырмаларды орындайды




Дескриптор:

- анықтаманы толықтырып жазады




- датчикті анықтайды










- жанасу датчигінің режимдерін жазады













- жанасу датчигінің жұмыс режимдерін жазады



- роботқа арналған бағдарламаны құрады


- роботқа арналған бағдарламаны құрады





- интерактивті тапсырманы орындайды

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша әдісімен бағалайды.

«Жарайсың», «Жақсы», «Талпын»

























Презентация,

Оқулық













Жұмыс парағы

















https://wordwall.net/play/68727/830/982




Сабақтын соңы

41-45 мин

Үй жұмысы:

Суретте көрсетілген Робот бағдарламасы алгоритмнің қандай түріне жатады? Блок-схема құр

Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады








Өз жұмысын бағалайды










Өзін-өзі бағалау





24 Ақпан 2025
95
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі