Материалдар / Лабирентен шығу

Лабирентен шығу

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
465
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.3A-бөлім: Біздің өміріміздегі алгоритмдерМектеп: Б.Қыдырбекұлы атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:Каракулова МаринаҚатысқандар

Пәні: Информатика Қатыспағандар

Сынып: 5аКүні: 28.01.2019ж
Сабақтың тақырыбы:Лабиринттен шығуды табу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінд еұсыну
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Лабиринт ұғымдарын меңгеру. Көптеген оқушылар: Лабиренттен шығу алгоритмдерін түсіндіру.Кейбір оқушылар: Біліп үйренгендерін іс жүзінде қолдана алу
Бағалау критерийіЛабиринт ұғымымен таныс.Лабиринттен шығу алгоритмін біледі.Біліп үйренгендерін іс жүзінде қолдана алады.
Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсаттарНегізгі сөздер мен тіркестер: Лабирант түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген шатасқан күрделі құрылым.Пәндік лексика және терминология:ЛабиринтВиртуалдыӨткел Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Лабиринт Виртуалды Өткел

Құндылықтарға баулуАдамгершілікке баулу, бір-бірін сыйлауға тәрбилеу. Бейбітшілік пен ынтымақтастыққа баулу.
Пәнаралық байланысАғылышын, орыс тілі термин сөздер, бейнелеу тапсырмалар орындау барысында.
Алдыңғы білімӨмірде ойын ойнау барысында


САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

3 минут







7 минут
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, сыныпта жағымды ахуал орнату.Психологиялық ахуал туғызу. «Мен елімді сұйемін»Көтеріңкі көңіл орнату үшін тренинг. Достарың көп болса, көршіңнің басын сипа, .йлеріңде үй жануарлары болса өз бастарыңды сипаңдар, құстарды жақсы көрсеңдер қолдарыңды құс қанатынша созып құстарша қанат қағыңдар, мектепті жақсы көрсеңдер аяқтарыңды топырлатыңдар, егер отанымызды жақсы көрсеңдер алақандарыңды соғыңдар.Жаңа сабақты түсіндіру үшін интербелсенді тақтадан слайд көрсетемін.Слайд
Сабақтың ортасы



Сабақ ортасы:

5 минут

10 минут

10 минут
№ 1 тапсырма Жеке жұмыс.Машаны қадамдап аюға жеткіз.







ҚБ: мадақ сөздер арқылы . Дискрептор:
  • Лабирентен шығу жолын білді
  • Қадамдарды дұрыс жасай алды.
  • №2 тапсырма Жұптық жүмыс . Оқулықтағы «Қолдану» тапсырмасы Қоянның сәбізге, араның гүлге жету алгоритімін графика түрінде құрыңдарҚБ: Смайликтер арқылы бағалау. Дискрептор:
  • Лабирентті шеше білді
  • Алгоритмді графика түрінде сызды
  • Алгоритм қадамдарын нақты түсінікті сызды.
  • №3 тапсырма Жеке жүмыс. Эйллер шеңберіОқулықта «Талдау » тапсырмасы Салыстырыңдар. Қарапайым және виртуалды лабиринттердің айырмашылығы мен ұқсастығы неде?Дискрептор:
  • Қарапайым лабирентті білді.
  • Виртуалды лабиринтті білді
  • Екеуінің айырмашылығы мен ұқсастығын ашырата алды
  • ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау
    Алдын ала дайындалған үлестірме











    Алдын ала дайындалған үлестірме





    Сабақтың соңы



    5 минут
    Кері байланыс:«Бессаусақ» әдісі жүргізіледі.Үйге тапсырмаОқулықтан «Баға беру» тапсырмасын орындау. §18-19 106 бетБағалау. Мұғалім тарапынан бағалау.

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушыдан күтілетін нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсету мақсатында Дарынды оқушыларға жеке тапсырма. Сыныпқа топ басшы ретінде қоямын достарын қадағалап көмек көрсетеді.Топтар бірін бірі бағалайды«Смайлик» арқылы бағалау Мұғалім тарапынан бағалау.

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтарым. Компьютерде дұрыс отыру.Арнайы көз жаттығуларын жасау,
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушыларОМ-на жетті мен? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды жәнеОсы бөлімді сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.

    Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ