Материалдар / Лабиринт ойынын құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Лабиринт ойынын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыға сертификат керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2021
815
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:


Қысқа мерзімді жоспар


Тақырыбы: Лабиринт, виртуалды лабиринт


Күні:30.03.2021ж


Пәні: Информатика

Сыныбы:

5 «Б», 5 «В».

Мұғалім: Нуржанова И.И.



Сабақтың тақырыбы

Scratch программасымен лабиринт ойынын құру .


Оқу мақсаттары


Лабиринт ойынын құру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Лабиринт, виртуальды лабиринт ұғымын біледі және оған мысал келтіре алады.

Оқушылардың көпшілігі:

Лабиринт және виртуальды лабиринт түрлерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар

Лабиринттен шығудың түрлі әдіс-тәсілдерін біледі.

Бағалау критерийі

Лабиринт және виртуалды лабиринт ұғымын түсінеді, шығу жолдарын біледі;

Лабиринт және виртуалды лабиринттерді айыра алады;

Виртуалды лабиринттен шығу алгоритмін сөз түрінде құра алады;

Тілдік мақсаттар

Тілдік-сөздік қорларды молайтады.

Пәндік лексика мен термионология:

Лабиринт атауын, не үшін қолданамыз, лабиринттен шығудың қандай әдістері бар екенін біледі.

Құндылықтарға баулу

Сын тұрғысынан ойлау

Қарым-қатынас жасау қабілеті және жауапкершілік

Шығармашылық

АКТ

Пəнаралық байланыс

Математика-логикалық ойлау

Алдыңғы білім

- алгоритмді сөз түрінде ұсына алады;

алгоритм атқарушы командаларын біледі, жұмыс жасайды.

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы








Сыныппен сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу.


Үй тапсырмасын пысықтау

1.Scratch програмасын қалай іске қосамыз?

2. Команда дегеніміз не?



Ватсап пен zoom платформасында өткізіледі.

Компьютер, ноутбук, ұялы телефон.



Сабақтың ортасы
























Сабақты бекіту






























Сабақты қорытындылау





Жаңа сабаққа байланысты суреттер мен видеороликті слайдта көрсету арқылы, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып аламын.

Бұл суретте не бейнеленген?


Л абиринт – түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген шатасқан құрделі құрылым.



Виртуалды лабиринт – желі арқылы түрлі өткелдер мен қиылыстарды, кедергілерді өту бойынша берілетін ойындар топтамасында, балалар ойындарында коптеп кездеседі. Қазіргі таңда 3D форматында да шығарылып жатыр. Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін жаттықтыруға негізделіп жасалған.


Білім шыңы аралы:


«Ойлан, ізден, тап!» әдісімен оқушылар өз мақсатына жету үшін жолдарын сызып шығады.


Оқушыларға тапсырма беріледі:


   

Капитан тапсырмасы:

(практикалық жұмыс)


Сергіту сәті

Көзге арналған жаттығулар


Сенімдік межесі

Үйге тапсырма

Лего ойыны мен Scratch программасының айырмашылығы мен ұқсастығын

Венн диаграммасына салу.

Рефлексия

«Жеміс ағашы» әдісі.

Сабақты түсіндім

Толық түсінбедім

Мүлде түсінбедім






Слайд

(сурет және видео)


Scratch программасымен лабиринт ойынын құру таныстыру https://www.youtube.com/watch?v=gsaaiBO2id0

https://www.youtube.com/watch?v=bpd09dMfcso&pbjreload=10

https://www.youtube.com/watch?v=U4wM7HU6C0M










































Қызыл алма

Сары алма

Көк алма










Бағалау




Оқушыларды мұғалім «Ең үзік оқушы»,

«Ең ...» белгілерімен бағалау

Белгілер

Сабақтың соңы

Рефлексия




   

Сабақта қолданылған әдістер көрсетілген таратпа қағаздар

Үйге тапсырма




§18-19 Лабиринт, виртуалды лабиринт.

Лабиринтке байланысты

1-тапсырма құрастырып келу







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!