|
Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімінің «Абай атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2018-2019 оқу жылы Сабақ жоспары / Информатика
|
|||||||||
|
Күні: 24.01.19 Сынып: 5 Сабақ 18 |
Мұғалім: Батталгазиева Ш.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринт, Виртуалды лабиринт |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы Компьютердегі деректерді қорғау жолдарын анықтайды. Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды. Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайды Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Тақырып бойынша білім негізін қалау .. |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
- Заңсыз біреудің құжатын,компьютерін рұқсатсыз қолданбауға баулу; - Интернеттен керексіз құжаттарды қабылдамауға біреудің, құпия сөзін бұзбауға, жауапкершілікке дағдыландыру; |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
сурет |
||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Жалау-флаг |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б Сұрақ жауап 1. Ақпарат деген сөзге қандай мағына
бересіңдер? |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Жеке жұмыс Құпиясөз құру Деңгейлік тапсырма Бір файл ашып аты-жөндерін жазып, құпиясөз құрады.
Құжатқа құпия сөз орнату ретін көрсетеді. 1.___________ 2.___________ 3.___________ 4.___________ 5.___________ 6.___________ Құжатқа құпиясөз орнатудың себебін жазады. _______________________________ (Оқушыларға тапсырмаға байланысты суреттер беріледі. Вирустарды тұғырықтың сыртына, ал антивирустарды тұғырықтың ішіне орналастырады. )
Дескриптор: -құжатқа құпиясөз қоя біледі - құжатқа құпия сөз орнату әрекеттерінің ретін анықтайды. -құжатқа құпия сөз орнатудың себебін жазады; |
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Кері байланыс:
ҚҚҚ кестесін толтыру арқылы сабақта қызықтырған тұсын, құнды болған мәліметті және қиналған жерлерін жазады.
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||
|
Күні: Сынып: Сабақ 20 |
Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу алгоритмін құру |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттырады ,. Көбі: Ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттырады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды. Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайды Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Тақырып бойынша білім негізін қалау .. |
||
|
Құндылықтарға баулу |
- Заңсыз біреудің құжатын,компьютерін рұқсатсыз қолданбауға баулу; - Интернеттен керексіз құжаттарды қабылдамауға біреудің, құпия сөзін бұзбауға, жауапкершілікке дағдыландыру; |
||
|
Пәнаралық байланыс |
сурет |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. «Түсін мені» Топтағы бір оқушы берілген суретті ыммен түсіндереді де, қалған топ мүшелері оның не екенін табуы керек. Белсенді, жақсы ыммен түсіндіре біліп, жақсы таба білген топқа 10 ұпай қойылады. Кенгуру Тышқан Наушник Бантик Микрафон Пернетақта Диск Кітап Шаңғы Көзілдірік Қалам Планшет |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорыту. Сабақ соңында оқушыларға араб сандарын көрсетіп, оларға сол сандарды рим цифрмен көрсетуді сұрау (әр оқушыға рим цифрлары жазылған кеспе қағаздарды алдын ала дайындап қою) Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 5 Сабақ 21 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
. Менің алғашқы программам |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
• алгоритмдер типтерімен таныстыру • Қарапайым программа құру • Мысалдар қарастыру. |
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
кіріс және шығыс деректерді анықтай біледі қоюған тапсырма бойынша блок – схема сала біледі алынған нәтиже талдайды |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
алгоритм, бағдарламалау ортасы, эргономика, формат, команданың жазылу шешім, модел, қателіктерді, қауіпсіздік ережелері, ақпараттық ресурстар. Біз тапсырманы былайша шештік... Біріншіден, біз... кейіннен мен, біз... ақырында, мен/біз... |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау, |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|||||||
|
Бастапқы білім |
Алгоритмнің типтері |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Басы |
Сәлемдесу Монитор экранына келесі тапсырма шығарылады ***Осы тапсырманы диверативті ойлауының дамуына ықпал етеді, атап айтқанда, ойлау операцияларының өнімділігі (Дж. Гилфорд). Объектілері: оқушының партасы, мысық Оқушыларға алдын-ала ақ парақ таратылады, онда олар ұсынылған тапсырманы орындау керек. Оқушылар кезек бойынша өз идеяларын жария етеді. Бұдан әрі оқушылар келесі тапсырманы талдайды: Оқушылар өз топтарында жауаптарын негіздемесімен талдайды және айтады. Бұдан әрі мұғалім жауапты көрсетеді. Осы тапсырма мақсатын берілген терминдер талдау арқылы ойлау әрекетін жандандыруды көздейді. Осылайша, оқушылар тақырыб және сабақтың мақсатына шығады. Кейін мұғалімі, оқыту мақсаттары мен сабақ мақсатын байланыстырады |
Слайд Слайд 2 Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5-7 |
||||||
|
|
Жеке жұмыс бойынша жалпы тапсырмасы. Оқушыларға жеке тапсырма орындау көрсетілед. Бұрын орындаған барлық оқушы көрсетуге шақырылады, қалғандары өз жауабымен салыстырады. Бұдан әрі оқушылар назарына дұрыс жауабы ұсынылады. Бұдан әрі оқушылар тапсырмаларды жұппен орындайды. Бұдан әрі тапсырмаларды орындау кезінде оқушылар өз бетінше орындалған жұмысты бағалайды. Нұсқау белгісі: Белгі – дұрыс жауабы бар; Крест – қате жауап. Кейін оқушылар өз кемшіліктері жұппен талқылайды. Кейін мұғалім түйін сөздер көрсете отырып теориялық материалды түсіндіреді. Одан әрі нұсқаулық бойынша блок - схема ресімдеу талаптарына сәйкес ресімдеу. Оқушылар жауап парақтарымен ауысады, мұғалімі тапсырма жауабын ұсынады, өзара бағалау жүргізіледі. Оқушы нәтижелілігін тексеру және жария етуден кейін, мұғалім келесі тармақтарға кіріседі: 1) Scratch ойын ортасы танысу; 2) мысалдар көрсету. Scratch интерфейсі және жұмыс істеу негіздері |
Слайд 8 Слайд 9-10 Слайд 11 |
||||||
|
|
Өзіндік жұмысы Міне осындай бағдарламаны құрыңыз, ол қалай жұмыс істейді оны түсіндіруге тырысыңыз.
Өздік жұмысына сұрақтар: 1. программада қанша цикл?. 2. Қай цикл ішкі және сыртқы болып табылады? 3. Қандай команда құрамында циклді қайталанады...? 4. Қандай команда құрамында циклі Әрқашан? 5. Мысық 3 секунд бұрын тоқтағанша барлығы неше қадам жасайды? Егжей-тегжейлі түсідіргеннен кейін оқушылар өз бетінше орындау тапсырмалармен танысады. Оқушылар тапсырмалармен танысқаннан кейін, өз бетінше мәлімделген оқыту мақсаттарына сай бағалау критерийлері құрады. Мұғалім оқушылармен бірге бағалау критерийлері тұжырымдайды. Өз бетінше тапсырмаларды орындау. Дербес тапсырмаларды орындау. сәйкес мәлімделген талаптарға сәйкес тапсырмаларды ресімдеу. Тапсырмаларды орындау кезінде алдын ала бағалау критериясы бойынша орындалған тапсырмаларға формативті бағалау жүргізіледі. |
Слайд 20-22 |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы Рефлексия |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Тапсырма Қосымша шарттарды қолдана отырып, бағдарламаны өзгертіп көріңіз? «Математиканы кім оқытады» тапсырмасы. |
Жеке жүмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру, алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту, тармақталған алгоримтдерді қолдана отырып, ойын түрінде скрипт құрастыру |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Лабиринт, Виртуалды лабиринт"
"Лабиринт, Виртуалды лабиринт"
|
Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімінің «Абай атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2018-2019 оқу жылы Сабақ жоспары / Информатика
|
|||||||||
|
Күні: 24.01.19 Сынып: 5 Сабақ 18 |
Мұғалім: Батталгазиева Ш.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринт, Виртуалды лабиринт |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы Компьютердегі деректерді қорғау жолдарын анықтайды. Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды. Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайды Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Тақырып бойынша білім негізін қалау .. |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
- Заңсыз біреудің құжатын,компьютерін рұқсатсыз қолданбауға баулу; - Интернеттен керексіз құжаттарды қабылдамауға біреудің, құпия сөзін бұзбауға, жауапкершілікке дағдыландыру; |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
сурет |
||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Жалау-флаг |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б Сұрақ жауап 1. Ақпарат деген сөзге қандай мағына
бересіңдер? |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
Жеке жұмыс Құпиясөз құру Деңгейлік тапсырма Бір файл ашып аты-жөндерін жазып, құпиясөз құрады.
Құжатқа құпия сөз орнату ретін көрсетеді. 1.___________ 2.___________ 3.___________ 4.___________ 5.___________ 6.___________ Құжатқа құпиясөз орнатудың себебін жазады. _______________________________ (Оқушыларға тапсырмаға байланысты суреттер беріледі. Вирустарды тұғырықтың сыртына, ал антивирустарды тұғырықтың ішіне орналастырады. )
Дескриптор: -құжатқа құпиясөз қоя біледі - құжатқа құпия сөз орнату әрекеттерінің ретін анықтайды. -құжатқа құпия сөз орнатудың себебін жазады; |
Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Кері байланыс:
ҚҚҚ кестесін толтыру арқылы сабақта қызықтырған тұсын, құнды болған мәліметті және қиналған жерлерін жазады.
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||
|
Күні: Сынып: Сабақ 20 |
Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу алгоритмін құру |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттырады ,. Көбі: Ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттырады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды. Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайды Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Тақырып бойынша білім негізін қалау .. |
||
|
Құндылықтарға баулу |
- Заңсыз біреудің құжатын,компьютерін рұқсатсыз қолданбауға баулу; - Интернеттен керексіз құжаттарды қабылдамауға біреудің, құпия сөзін бұзбауға, жауапкершілікке дағдыландыру; |
||
|
Пәнаралық байланыс |
сурет |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. «Түсін мені» Топтағы бір оқушы берілген суретті ыммен түсіндереді де, қалған топ мүшелері оның не екенін табуы керек. Белсенді, жақсы ыммен түсіндіре біліп, жақсы таба білген топқа 10 ұпай қойылады. Кенгуру Тышқан Наушник Бантик Микрафон Пернетақта Диск Кітап Шаңғы Көзілдірік Қалам Планшет |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорыту. Сабақ соңында оқушыларға араб сандарын көрсетіп, оларға сол сандарды рим цифрмен көрсетуді сұрау (әр оқушыға рим цифрлары жазылған кеспе қағаздарды алдын ала дайындап қою) Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 5 Сабақ 21 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
. Менің алғашқы программам |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
• алгоритмдер типтерімен таныстыру • Қарапайым программа құру • Мысалдар қарастыру. |
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
кіріс және шығыс деректерді анықтай біледі қоюған тапсырма бойынша блок – схема сала біледі алынған нәтиже талдайды |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
алгоритм, бағдарламалау ортасы, эргономика, формат, команданың жазылу шешім, модел, қателіктерді, қауіпсіздік ережелері, ақпараттық ресурстар. Біз тапсырманы былайша шештік... Біріншіден, біз... кейіннен мен, біз... ақырында, мен/біз... |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау, |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|||||||
|
Бастапқы білім |
Алгоритмнің типтері |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Басы |
Сәлемдесу Монитор экранына келесі тапсырма шығарылады ***Осы тапсырманы диверативті ойлауының дамуына ықпал етеді, атап айтқанда, ойлау операцияларының өнімділігі (Дж. Гилфорд). Объектілері: оқушының партасы, мысық Оқушыларға алдын-ала ақ парақ таратылады, онда олар ұсынылған тапсырманы орындау керек. Оқушылар кезек бойынша өз идеяларын жария етеді. Бұдан әрі оқушылар келесі тапсырманы талдайды: Оқушылар өз топтарында жауаптарын негіздемесімен талдайды және айтады. Бұдан әрі мұғалім жауапты көрсетеді. Осы тапсырма мақсатын берілген терминдер талдау арқылы ойлау әрекетін жандандыруды көздейді. Осылайша, оқушылар тақырыб және сабақтың мақсатына шығады. Кейін мұғалімі, оқыту мақсаттары мен сабақ мақсатын байланыстырады |
Слайд Слайд 2 Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5-7 |
||||||
|
|
Жеке жұмыс бойынша жалпы тапсырмасы. Оқушыларға жеке тапсырма орындау көрсетілед. Бұрын орындаған барлық оқушы көрсетуге шақырылады, қалғандары өз жауабымен салыстырады. Бұдан әрі оқушылар назарына дұрыс жауабы ұсынылады. Бұдан әрі оқушылар тапсырмаларды жұппен орындайды. Бұдан әрі тапсырмаларды орындау кезінде оқушылар өз бетінше орындалған жұмысты бағалайды. Нұсқау белгісі: Белгі – дұрыс жауабы бар; Крест – қате жауап. Кейін оқушылар өз кемшіліктері жұппен талқылайды. Кейін мұғалім түйін сөздер көрсете отырып теориялық материалды түсіндіреді. Одан әрі нұсқаулық бойынша блок - схема ресімдеу талаптарына сәйкес ресімдеу. Оқушылар жауап парақтарымен ауысады, мұғалімі тапсырма жауабын ұсынады, өзара бағалау жүргізіледі. Оқушы нәтижелілігін тексеру және жария етуден кейін, мұғалім келесі тармақтарға кіріседі: 1) Scratch ойын ортасы танысу; 2) мысалдар көрсету. Scratch интерфейсі және жұмыс істеу негіздері |
Слайд 8 Слайд 9-10 Слайд 11 |
||||||
|
|
Өзіндік жұмысы Міне осындай бағдарламаны құрыңыз, ол қалай жұмыс істейді оны түсіндіруге тырысыңыз.
Өздік жұмысына сұрақтар: 1. программада қанша цикл?. 2. Қай цикл ішкі және сыртқы болып табылады? 3. Қандай команда құрамында циклді қайталанады...? 4. Қандай команда құрамында циклі Әрқашан? 5. Мысық 3 секунд бұрын тоқтағанша барлығы неше қадам жасайды? Егжей-тегжейлі түсідіргеннен кейін оқушылар өз бетінше орындау тапсырмалармен танысады. Оқушылар тапсырмалармен танысқаннан кейін, өз бетінше мәлімделген оқыту мақсаттарына сай бағалау критерийлері құрады. Мұғалім оқушылармен бірге бағалау критерийлері тұжырымдайды. Өз бетінше тапсырмаларды орындау. Дербес тапсырмаларды орындау. сәйкес мәлімделген талаптарға сәйкес тапсырмаларды ресімдеу. Тапсырмаларды орындау кезінде алдын ала бағалау критериясы бойынша орындалған тапсырмаларға формативті бағалау жүргізіледі. |
Слайд 20-22 |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы Рефлексия |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Тапсырма Қосымша шарттарды қолдана отырып, бағдарламаны өзгертіп көріңіз? «Математиканы кім оқытады» тапсырмасы. |
Жеке жүмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру, алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту, тармақталған алгоримтдерді қолдана отырып, ойын түрінде скрипт құрастыру |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз


















