Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кожантаева А |
|
|
|
Күні: |
20.02 |
|
|
|
Сынып: 2 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
Мотивациялық кезең (10 минут) |
Оқушылар лабиринттің суретін қарастырады, өз ойларын бөліседі. |
Мұғалім оқушыларға лабиринт туралы қысқаша ақпарат береді, оның қызықты екенін айтады. |
Ауызша мадақтау |
Лабиринттің суреті, интерактивті тақта |
|
Жаңа материалды меңгерту (15 минут) |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, роботтың жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Мұғалім роботтың қозғалысын программалауды түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Робот, компьютер, программалау платформасы |
|
Тәжірибелік кезең (20 минут) |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, роботты программалап, лабиринттен шығаруға тырысады. |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Роботтар, лабиринт макеті |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
-
Лабиринттің әртүрлі нұсқаларын жасау және оларды шешу.
-
Роботтың қозғалыс жылдамдығын, бұрылу бұрышын өзгерту арқылы лабиринттен шығудың тиімді жолын табу.
-
Программалау кезінде кездесетін қателіктерді анықтау және оларды түзету.
-
Топпен жұмыс жасау арқылы проблеманы бірлесіп шешу.
Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе проблеманы шешу, логикалық ойлау және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Қосымша:
-
Сабақта әртүрлі робот түрлерін (мысалы, Lego WeDo, Bee-Bot) қолдануға болады.
-
Лабиринттің макетін оқушылар өздері жасай алады.
-
Сабақтың соңында оқушылар өз жұмыстарының презентациясын жасай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Лабиринттен шығу 2-сабақ
Лабиринттен шығу 2-сабақ
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кожантаева А |
|
|
|
Күні: |
20.02 |
|
|
|
Сынып: 2 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
Мотивациялық кезең (10 минут) |
Оқушылар лабиринттің суретін қарастырады, өз ойларын бөліседі. |
Мұғалім оқушыларға лабиринт туралы қысқаша ақпарат береді, оның қызықты екенін айтады. |
Ауызша мадақтау |
Лабиринттің суреті, интерактивті тақта |
|
Жаңа материалды меңгерту (15 минут) |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, роботтың жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Мұғалім роботтың қозғалысын программалауды түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Робот, компьютер, программалау платформасы |
|
Тәжірибелік кезең (20 минут) |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, роботты программалап, лабиринттен шығаруға тырысады. |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Роботтар, лабиринт макеті |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
-
Лабиринттің әртүрлі нұсқаларын жасау және оларды шешу.
-
Роботтың қозғалыс жылдамдығын, бұрылу бұрышын өзгерту арқылы лабиринттен шығудың тиімді жолын табу.
-
Программалау кезінде кездесетін қателіктерді анықтау және оларды түзету.
-
Топпен жұмыс жасау арқылы проблеманы бірлесіп шешу.
Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе проблеманы шешу, логикалық ойлау және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Қосымша:
-
Сабақта әртүрлі робот түрлерін (мысалы, Lego WeDo, Bee-Bot) қолдануға болады.
-
Лабиринттің макетін оқушылар өздері жасай алады.
-
Сабақтың соңында оқушылар өз жұмыстарының презентациясын жасай алады.
шағым қалдыра аласыз













