Лаңкестік несімен қауіпті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Лаңкестік несімен қауіпті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар мұғалімге ашық сабаққа пайдалану әдістемелік сүйемелдеу түрінде берілді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар :

Қатыспағандар :

Сабақтың тақырыбы

Адамзат үшін лаңкестік несімен қауіпті?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.3.2.7 қазіргі кездегі халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдау;

9.2.1.2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдайды

Көпшілігі : Лаңкестік пен діннің байланысын ажыратып, баға береді

Кейбірі : Лаңкестік әрекеттердің негізгі қоғамдық дамуға тигізетін әсерін анықтап, проблеманы шешу жолын ұсынады

Бағалау критерийі

ХХІ ғасырдағы лаңкестік және экстремизм проблемасын талдап, деструктивті діни ұйымдардың іс-әрекетіне баға береді

Ойлау дағдылары

Талдау

Тілдік мақсаттар


Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды

Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді

Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады.

Термин сөздер

Лаңкестік, экстремизм, фундаментализм, деструктивті, камикадзе

Тарихи концепт

Себеп пен салдар

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері

Алдыңғы білім


Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді?

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Өзіңізге тілегенді басқа адамға тілеңіз!» әдісі. Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.

Үй тапсырмасы

Өткен тақырыпты проблемалық сұрақтар негізінде интерактивті тақтаны қолдана отырып пысықтай

Интерактивті тақта.

Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ

Бейнематериал

Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы ой қозғау (Лаңкестік әрекет туралы)

О. Сабақтың тақырыбын анықтайды

М. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру


Тапсырма. Бейнематериал негізінде лаңкестік әрекетін сипаттап, кесте бойынша талдайды


Дескриптор:

-Лаңкестік әрекеттің экономикалық сипатын анықтайды.

-Лаңкестік әрекеттің саяси сипатын анықтайды

-Лаңкестік әрекеттің әлеуметтік сипатын анықтайды

-Лаңкестік әрекеттің технологиялық сипатын анықтайды

ҚБ: «Ғажайып түс» әдісі

Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым

Сары түс - мәліметтерге көңілім толды

Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті


Тапсырма.

«Сөздер банкасы»

Жылдам есте сақтау масатында экранда терминдер көрініс береді. Терминдердің арасынан лаңкестікке қатыстыларын анықтайды.


Дескриптор

  • Қысқа уақытта көрініс берген терминдер арасынан лаңкестікке қатыстыларды жазады


ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»


Тапсырма.

IDEAL тәсілі.

Бағыты


Негізі мәселені анықтау


Мәселені сипаттау


Шешу жолдарын ұсыну


Әрекет (Шешу жолын көрсету)


Қорытынды



Дескриптор:

  • Лаңкестікке байланысты мәселені анықтап, шешу жолдарын ұсынады, қорытындылайды

Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» әдісі.

Кері байланыс: «Ойды аяқта»

Тапсырма.

Тұлғаларды дыбыстау.

Экраннан дыбыссыз берілген тұлғалардың не айтқанын анықтайды (Сценарии)

Дж.Буш

Усама бен Ладен



Дескриптор.

  • Тұлғалардың оқиғаға байланысты сөздерін дыбыстайды

Бағалау. «Басбармақ» әдісі


Оқулық, АКТ



















































































Сабақтың соңы



Қорытындылау.

Тапсырма.

«Ғажайып алаң»

Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор:

-Лаңкестікке байланысты сұрақтардың жауабын табады

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі.

Кері байланыс. «Білім гүлі»



Үй тапсырмасы: «Лаңкестік ғасыр дерті». Арнайы жоба






















Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе

оқу мақсаттары

шынайы,қолжетімді

болды ма ? Барлық

оқушылар оқу

мақсатына қол жеткізді

ма?Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса

, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме? Сабақ

кезеңдерінде уақытты

тиімді пайдаландыңыз

ба? Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма және

неліктен?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

1.

2.

Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, нендей мәселеге назар аударуым қажет?

1.

2.












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2024
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі