Коучинг тақырыбы:
«Тіл – мәдениет
және қарым – қатынас құралы
»
«Язык – культура и
коммуникативность»
«Language- culture and
communication»
Коучинг
мақсаты: Көптілділікті оқу
бағдарламасына енгізуде пән мұғалімдерінің жетістіктері туралы ой
алмасуы
Қорытынды: Әр түрлі тапсырмалар арқылы көптілділікті
қарастыру.
Әдістер: -Жаңа әдістер: түсіндіру, сәйкестендіру, кері
байланыс
Тапсырмалар: - Топтық жұмыс; талдау
Барысы :
Жүргізуші
әрекеті:
-Сәлеметсіздерме құрметті
қатысушылар!
-
Здравствуйте уважаемые коллеги!
- Good day, dear
colleagues! We are very happy to see you in our
coaching
The theme of our today’s
event is
«
Тіл – мәдениет және
қарым – қатынас құралы
»
«Язык – это культура и
коммуникативность»
«Language- culture and
communication ».
2007
жылғы «Жаңа әлемдегі жаңа
Қазақстан» жолдауында Елбасы «Тілдердің үштұғырлығы»- «Триединство языков» мәдени жобасын кезендеп іске
асыруды ұсынды. Тілдердің үштұғырлығы идеясында Елбасы оған
нақты анықтамасын берген, қазақ тілі
–
мемлекеттік тіл, орыс тілі
–
ұлтаралық қатынас тілі, ал ағылшын тілі
–
жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі. Елбасының 2011 жылғы «Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!» атты жолдауында 2020 жылға дейінгі еліміздің әлеуметтік – экономикалық дамуының нақты жоспарын айқындап берді. Ағылшын тілі
–
бүгінгі заманымыздың кілті, ақпараттық технологияның, компьютер технологиясының кілті деуге болады. Бүгінгі әлемде мыңдаған адамдар шетел тілін, соның ішінде ағылшын тілін жұмыста немесе оқуда пайдаланады және
ана тілі
ретінде меңгереді. Қазіргі заманда ағылшын тілі
«21
ғасырдың», халықаралық бизнес, қазіргі ғылым мен
технологиялар тілі
мәртебесіне ие
болды. Ағылшын тілін оқып
–
үйренемін деушілердіңсаны күннен – күнге көбеюде..
«Өз тілің
-
бірлік
үшін,
өзге тіл -
тірлік
үшін»
дегендей,
көп тіл білетін
адамның
көп нәрсеге
қол жеткізетіні,
басқаларға
қарағанда
қалаған
жерінде
жұмыс
істеуіне
де мүмкіндігі
мол .
As you already know
Polylanguage is an important component in modern education. And
today we will try to work in three
languages.
Nowadays, multicultural
education in the Republic of Kazakhstan is one of the main trend in
the system of higher education. It is university which is
considered as a main stage in the process of formation and
development of multicultural
personality.
"Indeed, the graduates of our schools should
be integrated into the Kazakh society. They should be competitive,
and for this they need to speak both the state language and their
national language, and it is desirable to speak Russian. In
general, the more our children know different languages, the better
for them. Do not limit them to only one language. By acting this
way, we actually limit their development, their future integration,
and we deprive them of prospects for a prosperous future,"
Kassym-Jomart Tokayev
replied.
The urgent social task of
society is to ensure a high level of scientific training in the
field of natural sciences, mathematics, chemistry and
biology;
Currently, in accordance with
the state program, some subjects in schools are taught in English
and give results. That’s why today our teachers take part in our
coaching. Our coaching will be as a game
«Көптілділік, жаңа заманда
білім берудің басым бағытының
бірі!»
«Полиязычие, как один из приоритетов современного
образования!»
«Polylanguage as one of the
priorities of modern
education!»
Коучингімізіді бастамас
бұрын топқа бөлініп алайық. Қолдарыңызға берілген суреттегі
елдердің тулары бойынша
бөлінеміз.
- And now, the first we
need to be divided into groups. How can we do it? You have the
pictures of flags of countries. Choose one of the pictures
.
In today's coaching, tasks are
performed as a competition to promote
polylanguage.
Бүгінгі коучингіміз
үштілділікті насихаттау бойынша ой алмасу шарасы
болмақ.
Коучингімізде әр түрлі
тапсырмалар орындалады.
- Now when we have two
groups, let’s start our event. Our competition consists of 4 tasks.
You have to work quickly and efficiently in your team . And now I
think you are ready for any exercise
аnd hardship!
Тренинг : «Достық
сағаты»
Коучингіміздің алғашқы
тапсырмасы :
-
Постер
қорғау.
Көптілділікті білім беру
жүйесіне енгізудегі қиындықтар мен
жетістіктер
Осы сұрақ бойынша өз
тәжірибелеріңізбен бөлісіп ,ой
бөліссеңіздер.
The
1st task will be to answer the question, make a poster and
share with your opinions
-
Коучингіміздің келесі
бөлігі түрлі қызықты тапсырмалардан
тұрады.
«Who is quicker?» және «Word wall» деген бөлімдерден
тұрады.
«Who is
quicker?» бұл бөлімде сіздерге
бірнеше тапсырмалар беріледі, тапсырмаларды орындау барысында үш
тілді қолдану арқылы жауап
алынады.
In these tasks you must
find the words and translate them in three
languages.
-
Берілген ән шумақтарын
оқып, әннің кім , не туралы екенін тауып
айту
-
Берілген мақалдардағы
жойылған сөздерді тауып айту
-
Берілген түрлі суреттер
бойынша жауаптарын айту
-
«Word
wall» ойыны
Қорытындылау.
-
Кері байланыс «1 сурет, 5
сөз»
-
Мадақтау . Қатысқан
ұстаздарға түрлі номинация бойынша медаль
тағу.
Бүгінгі коучингімізді
қорытындылай келе барлық қатысқан ұстаздарға алғысымызды білдіріп,
SMART : S- super, M- modern, A – awesome , R- respectable Teachers
деп аяқтағымыз келеді.
At the end of our coaching
we want to say you are SMART
teachers.
ЖҮЗ ТЕҢГЕҢ БОЛҒАНША ,
ЖҮЗ ________БОЛСЫН
________САҒАН АЙТАМ, КЕЛІНІМ СЕН
ТЫҢДА
ЕРДІ НАМЫС ӨЛТІРЕДІ,
________ ҚАМЫС ӨЛТІРЕДІ
ӨЗ ______________- ӨЛЕҢ
ТӨСЕГІҢ
ӨЗ _______________ ҰЛТАН
БОЛҒАНША, ӨЗГE_____________ СҰЛТАН
БОЛ
___________ - ҚЫЛЫШТАН ДА
ӨТКІР
________________ ЖАҚСЫНЫҢ
ҰСТАМЫ ЖАҚСЫ
ОТАН
- ________________
БАСТАЛАДЫ