|
Unit 9 |
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармaсы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "Ахмер орта мектебі" KMM |
|||||
|
Teacher name: |
Nurgazina Zh |
|||||
|
Date: |
29.04 |
|||||
|
Grade: 5 |
Number present: |
Absent: |
||||
|
Topic: |
Language focus be going to |
|||||
|
Learning objectives: |
5.4.1.1 - understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics; 5.2.2.1 understand an increasing range of unsupported basic questions which ask for personal information on the poem |
|||||
|
Lesson objectives: |
Understand specific information from a simple text Practice asking detailed questions about different topics. |
|||||
|
Plan |
||||||
|
Planned things |
Planned activities |
Students’ activities |
Assessment |
Resources |
||
|
Beginning the lesson 8 min |
Organization moment
Greets students. Specifies learners’ readiness for the lesson
New tongue twisters A real rare whale. Настоящий редкий кит. Peter Rabbit raddish robber. Кролик Питер вор редиски. |
Students should read the tongue twisters |
2 points |
|
||
|
Middle 30 min |
Show to the PP w/up
|
Student write new rules
Write ex 2,3
|
2 point 6 point |
pp Book |
||
|
Ending the lesson 7 min |
Feedback. At the end of the lesson, learners reflect on their learning: 3 new words they learnt |
|
Self-assessment |
Stickers |
||
|
Homework |
Write 5 sentences with new grammar theme |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Language focus be going to
Language focus be going to
|
Unit 9 |
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармaсы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "Ахмер орта мектебі" KMM |
|||||
|
Teacher name: |
Nurgazina Zh |
|||||
|
Date: |
29.04 |
|||||
|
Grade: 5 |
Number present: |
Absent: |
||||
|
Topic: |
Language focus be going to |
|||||
|
Learning objectives: |
5.4.1.1 - understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics; 5.2.2.1 understand an increasing range of unsupported basic questions which ask for personal information on the poem |
|||||
|
Lesson objectives: |
Understand specific information from a simple text Practice asking detailed questions about different topics. |
|||||
|
Plan |
||||||
|
Planned things |
Planned activities |
Students’ activities |
Assessment |
Resources |
||
|
Beginning the lesson 8 min |
Organization moment
Greets students. Specifies learners’ readiness for the lesson
New tongue twisters A real rare whale. Настоящий редкий кит. Peter Rabbit raddish robber. Кролик Питер вор редиски. |
Students should read the tongue twisters |
2 points |
|
||
|
Middle 30 min |
Show to the PP w/up
|
Student write new rules
Write ex 2,3
|
2 point 6 point |
pp Book |
||
|
Ending the lesson 7 min |
Feedback. At the end of the lesson, learners reflect on their learning: 3 new words they learnt |
|
Self-assessment |
Stickers |
||
|
Homework |
Write 5 sentences with new grammar theme |
|||||
шағым қалдыра аласыз














