Материалдар / Латын әліпбиі - заман талабы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Латын әліпбиі - заман талабы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоғарғы сынып оқушыларын заман талабына сәйкес латын әліппесімен таныстыру және меңгеру жолын, мақсатын ұғындыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2018
433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 11 Мұғалімі: Даулетбекова Ш. М. Мерзімі: 09.02.18ж

Тақырыбы

Латын әліпбиі – заман талабы

Мақсаты

Оқушыларды латын әліпбиін қабылдау жолымен таныстыра отырып, құрметтеп, түсініп оқуға үйрету, тілін, ой өрісін дамыту; білімділікке, ізденімпаздыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Жалпы мақсат

Тақырыпты өмірмен байланыстыра білу, логикалық ойлау қабілеттерін ұштау

Күтілетін нәтиже

Тақырып мазмұнын біледі; Қосымша өздері ізденеді; бір-біріне түсіндіру барысында қарым-қатынас жасауы артады, сөйлеу тілдері дамиды, өмірмен байланыстыра алады

7 модульдің қолд-ы

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Әдіс-тәсілдер

Топтастыру, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, тапсырмаларды орындау арқылы іздену.

Ресурстар

интербелсенді тақта, слайд суреттер, үлестірмелі материалдар.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Білу 7 мин.

Жаңа латын әліпбиінің үлгісімен таныстыру 

берілген сөздерді латын әліпбиімен жазады

сөздерден латын әліпбиін қолдана отырып сөйлем құрайды.


Өздерін суммативті бағалау .

Түсіну 6 мин

Оқушалар сөйлемдегі әріптердің айырмашылығын талдайды және диаграфтарды жинақтайды. 

- көшіріп жазу:

- мұғалімнің оқуы;

- іштей оқу;

- хормен қайталау

Бағдаршам түстері бойынша түсінгенін бағалау

Қолдану 8 мин.


ІV. Білімдерін бекіту:

Бүгін қандай тақырып өттік? Сендерге Ә. Жүнісбектің Қазақ латын әліпбиінің «Ұлттық жобасы» беріледі, сол арқылы өз есімдеріңді латын қарпімен жазып қарастырып, дайындауларың керек болған. Ал, енді шығармашылық жұмыстарыңды ортаға салыңдар!

Әр оқушы жазып тақтаға іледі

1 Өз есімдерін латын әріптерімен жазады.

2. Бүгінгі сабақ кестесін жазады.

3. Теледидар каналдарының атауларын жазады.

4. Тақтада берілген тапсырмаларды орындайды.


Талдау 7мин.


Білімімізді бекіту үшін топтың тірек-үлгісіне оралып, бүгінгі сабақты талдайық. Балалар сендер бірігіп жұмыс істеп соңғы кедергіден де өттіңдер, өз білімдерінді көрсеттіідер, бірақ сендер кітаптарды мектептің табылдырығына ғана әкелдіңдер, енді есікті ашу үшін алған бімдерімізді бекітіп, мысалды талдап, ерекшелігін анықталық

Ойлана отырып, өз пікірін білдіреді.

бОвал 1 Поле 1

Латын әліпбиі


әсекелесттікке образдар

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2

Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 4

ұлы мұраларды оқи білу тәрбиелік мәні(мораль)

ББҮ үйрендім жағын толтырады.

Жинақтау

7 мин

Бүгін сабақта не істедік, неге үйрендік?

- Балалар, біз бүгін қазақтың қандай белгілі тақырыппен таныстық?

- Ол неге, не үшін керек?

- Біз осы латын әліпбиі арқылы неге қол жеткіземіз? - Енді мына кестеге назар аударыңдар,мұнда адамның әр түрлі қасиеттері жазылған. Сендер қалай ойлайсыңдар, біздің қоғамымызға қандай адамдар қажет?

- Сендерден осы қасиеттерді көремін деп ойлаймын

Кәне, мына қасиеттерді оқып, қажеттісін белгілейік:

1)еңбекқор 7)зиялы

2)әдепсіз 8)залым

3)мейірімді 9)Өз Отанын сүйетін патриот

4)ақылсыз 10)еріншек

5)надан 11)сауатты

6)дарынды 12)білімді


Білгім келеді жағын толтырады

Бағалау (3 мин)

Сабақ тур.оқушы пікірімен санасып, бағдар алу.

Ауызша бағалату

Мұғалім оқушылардың білі мен белсенділігін формативті бағалайды

Оқушылар әр топтан бір адам шығып, бағалайды.

Оқушылар өздерін өздері критерийлер бойынша бағалайды

Топтардан 1-2 бала өз ойын білдіреді.

Өзін- өзі бағалау мен топтық бағалау.


Рефлексия 2мин

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

Үйге тапсырма:

Үйге тапсырма. 1.Латын әліпбиі туралы мәтінді оқу, мәтіннен зат есімдерді теріп жаңа әліпбимен жазып келу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!