Материалдар / LEGO®MINDSTORMS®EV3 Education жинағы . (6-сынып)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

LEGO®MINDSTORMS®EV3 Education жинағы . (6-сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдеріне арналған робототехника факультативтік курс жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
4900
19 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Пәні: информатика

Сабақ: №3

Мектеп: ЖОББ Совхоз МБ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Құбаев А.Ж.

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

Курс жабдықтарымен таныстыру. LEGO®MINDSTORMS®EV3 Education жинағы .

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

LEGO®MINDSTORMS®EV3 Education жинағы құралдарымен таныстыра отырып, бөлшектерін құрастыруды меңгерту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


Робот техникасы қолданыс салаларын жіктеп, жабдық атауларын атауға үйренеді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Робот техникасы жабдықтарымен танысып, құрастыруды үйренеді.


Кейбір оқушылар:


Роботтехникасы жабдығын құрастыруды үйренеді.

Тілдік мақсат


Оқушылар:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Робот, датчик, матор, эвалюция, Evoiution, базалық жинақ (Gore Set), мұқабалар, жинақ құрамы,байланыстырушы, құрастырылымдық элементтер.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

1. Табан шынжырлардың жинағы;

2. Түрлі ұзындықтағы және түрдегі бөренелер;

3. Байланыстырушы сымдар;

4. Декорға арналған элементтер;

5. Түрлі байланыстырушы элементтер;

6. Түрлі көлемдегі тегершіктер;

7. Түрлі көлемдегі дөңгелектердің жинағы;

8. Түрлі ұзындықтағы белдіктердің жинағы;

9. Компьютерге қосылуға арналған USB кабель;

10. Бағдарламасы жазылған CD-диск;

11. Қос иіндер;

12. Қайта қуаттандырылатын Li-Ion аккумуляторлық батареясы;

13. EV3 микроконтроллері;

14. 2 үлкен мотор;

15. Орташа мотор;

16. Ультрадыбысты датчик;

17. Гироскопиялық датчик;

18. Жанасу датчигі;

19. Түс датчигі;

20. Қуаттандыру құрылғысы.

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Әрбір құралдың атауы мен жабдығымен сәйкестендіре отырып, конспектілеу

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Жазу үшін ойға салу:

LEGO MINDSTORMS RCX Intelligent Brick

1998

LEGO MINDSTORMS RCX Intelligent Brick

2013

LEGO MINDSTORMS EV3


Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп алу.

Алдыңғы оқу

Робот техникасының тарихы.

  1. Аристотель

  2. Архимед

  3. Ктеси

  4. Леонардо да Винчи

  5. Чарлз Бебидж

  6. Карл Чаппек

  7. Азимов

  8. Уолтер

  9. Луноход

  10. Стенли

  11. Ақылды құс

  12. IROBOT компаниясы

  13. Boston Dynamics

  14. Kuka Robotics

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы Кіріспе бөлім:

5 мин


І.Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу

«Шаттық» шеңберін құрғызу.

«Қозғалыстағы сурет» жаттығуын орындау.


ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану

Алм-2013


Ортасы

Негізгі бөлім:

20 мин







Мұғалім әрекеті

Сабақ кезінде біз LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Core Set жинағын пайдаланатын боламыз.

EV3 – бұл жай конструктор емес, ол көптеген күрделі электронды құрамдас бөліктерден тұратын роботтардың конструкторы болып табылады.

EV3 – бұл LEGO® MINDSTORMS® Education платформасының үшінші буыны.

«EV» ағылшын тілінен аударғанда «evolution» - «эволюция» деген мағынаны береді.

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 жинағы

LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының құрамына 541 бөлшек кіреді.

  1. LEGO® (жанындағы көрінісі) жинағы бөлшектерін сенімді сақтауды қамтамасыз ету үшін төзімді пластикалық қорапта ұсынылып отыр. 

  2. Қораптың жоғарыдан қарағандағы көрінісі. Қораптың қақпағын ашқанда Базалық Жинақ (Core Set) атауы бар картонды мұқабаны көресіздер.

Картонның астында қызыл түсті сұрыпталған жаймада LEGO® бөлшектері жинақталған. Бұл өз кезегінде құрастыру үрдісін оңтайландыруды және бөлшектердің дұрыс тәртіпте сақталуын қамтамасыз етеді. 

Мұқабалар

Қораптың ішінен үш түрлі картон мұқабаларын табасыз:

1. Атауы бар мұқаба.

2. Құрастырылымдық бөлшектердің тізімі.

3. Тетіктердің, сымдардың, блоктардың, дөңгелектердің тізімі.


LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 жинағының құрамы

1. Табан шынжырлардың жинағы;

2. Түрлі ұзындықтағы және түрдегі бөренелер;

3. Байланыстырушы сымдар;

4. Декорға арналған элементтер;

5. Түрлі байланыстырушы элементтер;

6. Түрлі көлемдегі тегершіктер;

7. Түрлі көлемдегі дөңгелектердің жинағы;

8. Түрлі ұзындықтағы белдіктердің жинағы;

9. Компьютерге қосылуға арналған USB кабель;

10. Бағдарламасы жазылған CD-диск;

11. Қос иіндер;

12. Қайта қуаттандырылатын Li-Ion аккумуляторлық батареясы;

13. EV3 микроконтроллері;

14. 2 үлкен мотор;

15. Орташа мотор;

16. Ультрадыбысты датчик;

17. Гироскопиялық датчик;

18. Жанасу датчигі;

19. Түс датчигі;

20. Қуаттандыру құрылғысы.


EV3 бөлшектері

Бөлшектер 4 үлкен топты құрайды:

  1. Электронды құрамдас бөліктер:

    • EV3 модулі.

    • Датчиктер.

    • Моторлар.

    • Байланыстырушы кабельдер.

2. Тегершіктер, дөңгелектер және белдіктер.

3. Байланыстырушы элементтер.

4. Құрастырылымдық элементтер.

Бөренелер.


  1. Электронды құрамдас бөліктер

  1. EV3 модулі.

  2. Датчиктер.

  3. Моторлар.


Оқушы әрекеті

Жаңа тақырып бойынша берілген терминдерді түртіп жазып алады.

LEGO MINDSTORMS

EV3 Education

Топтамасы



Аяқталуы

Қорытынды бөлім

Топтық жұмыс

15 мин


1-тапсырма

Барлық бөлшектерді жайып қойып, суретте көрсетілгендей тәртіп бойынша орналастырыңыз.


Ескерту (!)

  • Сіздер құрылғылардың жинағын жаттығуларда, сондай-ақ сыныптардағы жарыстарда робот құрастыру үшін қолданасыздар.

  • Егер Сіз белгілі бір бөлшекті қалай қолдану керектігін білмесеңіз, мұғалімнен сұраңыз.

  • Сабақтың соңында оқушылардың әрбір тобы:

  • Жасаған роботты қайта бөлшектеп тастауыңыз керек;

  • Барлық бөлшектерді қайтадан қораптарға салуыңыз қажет.


Топқа біріге отырып, 2 топ берілген тапсырманы орындайды.

Плакат, маркер


Критериалды бағалау

Кері байланыс

2 мин

«Бас бармақ » әдісі бойынша жаңа тақырыпты қандай деңгейде түсінгендіктерін көрсетіп өтеді және парақшаға пікірлерін жазып түсіру.

Өз пікірлерін айтып өтеді.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.


үлестірмелер

Үйге тапсырма

1 мин


EV3 модулі.



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

А –деңгейіндегі оқушыларға жетелеу сұрақтарын қолдану.

С-деңгейдегі оқушыларға Роботты құрастыру үшін қызығушылығын арттыратын тапсырмалар беру

Тақырыпты критерий бойынша бағалату

Физика, математика, бейнелеу пәндерімен байланыста

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты SMART-қа сай құрылды.

Оқушылар робат техникасы тарихын біледі, роботтың қолдану орындарын біледі.

Жоспарлаған саралау шаралары тиімді қолдандым


Берілген уақыт ішінде үлгердім, сабақ мақсатына жеттім.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!