Қысқа мерзімді жоспар
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
А –деңгейіндегі оқушыларға жетелеу сұрақтарын қолдану. С-деңгейдегі оқушыларға Роботты құрастыру үшін қызығушылығын арттыратын тапсырмалар беру |
Тақырыпты критерий бойынша бағалату |
Физика, математика, бейнелеу пәндерімен байланыста |
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабақ мақсаты SMART-қа сай құрылды. Оқушылар робат техникасы тарихын біледі, роботтың қолдану орындарын біледі. Жоспарлаған саралау шаралары тиімді қолдандым Берілген уақыт ішінде үлгердім, сабақ мақсатына жеттім. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
LEGO®MINDSTORMS®EV3 Education жинағы . (6-сынып)
LEGO®MINDSTORMS®EV3 Education жинағы . (6-сынып)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
А –деңгейіндегі оқушыларға жетелеу сұрақтарын қолдану. С-деңгейдегі оқушыларға Роботты құрастыру үшін қызығушылығын арттыратын тапсырмалар беру |
Тақырыпты критерий бойынша бағалату |
Физика, математика, бейнелеу пәндерімен байланыста |
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабақ мақсаты SMART-қа сай құрылды. Оқушылар робат техникасы тарихын біледі, роботтың қолдану орындарын біледі. Жоспарлаған саралау шаралары тиімді қолдандым Берілген уақыт ішінде үлгердім, сабақ мақсатына жеттім. |
||
шағым қалдыра аласыз















