Сабақ
тың басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты қорыту
6минут
Қосымша тапсырма
2минут
Кері байланыс
5 минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Көңіл күй таңда» әдісі

Өткенді пысықтау
Үй
тапсырмасы
12-жаттығу
Суреттерге қарап, әр сурет жылдың қай мезгілі
екенін айт.Өз ойыңды дәлелде.
Қалаған жыл мезгілінің суреті бойынша әңгіме
құрастырып жаз.
Тақырыпты ашу
«Тыныс белгісін тап»
ойыны
-
Мейіржан жылы киінді
-
Маржан нешінші сыныпта оқиды
-
Алақай, апам келе жатыр
Жаңа тақырып
ФС
тапсырмасы
Құндылық
мақсаты: Адамның қоғамдағы құқықтары
мен жауапкершілігі
туралы алғашқы көзқарастың
болуы
14-жаттығу
«google» әдісі
Жер-Ана туралы бейнебаян
көру
Жұмбақ өлеңді қатесіз көшіріп жаз.Шешуін
тап.
Леп белгісі неліктен қойылғанын
айт.
Бір
жерінде жаз,
Бір
жерінде күз,
Бір
жерінде қыс,
Бір
жерінде көктем,
Керемет алып неткен! Жер
Леп
белгісі неліктен қойылғанын айт.
ЕҚБ
Үйіңде үлкен той болайын деп жатыр.Сен оны
достарыңа қалай жеткізесің?
ЕБҚ
Тиісті дауыс ырғағымен оқы.
Алақай, апам келді!
Жасаын, Қазақстан!
Ауа
райы қандай керемет!
15-жаттығу
Мәтінді әрі қарай лепті сөйлемдерді қатыстыру
арқылы жалғастырып жаз
Жауап:
Сәния: Анашым, қарашы, қандай әдемі
шар!
Сергіту сәті

Жұптық жұмыс
16-жаттығу
Суреттерге қара және мәтінді
оқы.
Мәтін неше бөліктен тұрады?
(3
бөліктен тұрады)
Оны
қалай анықтадың?
Мәтіннің екінші және үшінші бөлігін өз
сөйлемдеріңмен толықтыр.
Керекті сөздер: суғарды, арамшөптерді жұлды,
гүлшоқтарын жасады, Білім күнінде, мұғалімге
сыйлады.
Үй
тапсырмасы
17-жаттығу
Берілген сөйлемнің лепті
сөйлем екенін дәлелде.
Айнала қандай әдемі!
Тәжірибе жаса
Лепті сөйлемді дауыс ырғағымен айт. ОНың ішінде
қай сөз көтеріңкі екпінмен айтылатынын анықта.
ҚЖ:
Теріп жаз
Лепті сөйлем
Бүгін күн қандай тамаша!
Қандай жақсы достар!
Сұраулы сөйлем
Арасында Досан бар ма?
Барлығы бір сыныпта оқи ма?
Хабарлы сөйлем
Балалар алаңда доп ойнап жүр. Олар өте
көңілді.

|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер
тілейді.
Үй
тапсырмасын пысықтайды
Тиісті тыныс белгілерін қояды
Өлеңмен жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс жасайды
Тапсырманы орнындайды
Жаттығу жасайды
Тапсырманы орындайды
Үй
тапсырмасын алады
Қосымша жұмыс жасайды
Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру
Дескриптор:
Суреттерге қарап, әр сурет жылдың қай мезгілі
екенін айтып,өз ойын дәлелдейді-1б
Қалаған жыл мезгілінің суреті бойынша әңгіме
құрастырып жазады-1б
ҚБ:
«Медаль»
әдісі

Дескриптор:
Жұмбақ өлеңді қатесіз көшіріп жазып,шешуін
табады-1б
Леп белгісі неліктен қойылғанын
айтады-1б
Тамаша жауап!

Сен мықтысың!
Дескриптор:
Мәтінді әрі қарай лепті сөйлемдерді қатыстыру
арқылы жалғастырып жазады-1б

Дескриптор:
Суреттерге қара және мәтінді
оқиды-1б
Мәтіннің екінші және үшінші бөлігін өз
сөйлемдерімен толықтырады-1б
Дескриптор:
Берілген сөйлемнің лепті сөйлем екенін
дәлелдейді-1б
Қай сөз көтеріңкі екпінмен айтылатынын
анықтайды-1б
Дескриптор:
Сөйлем түрлеріне қарай ажыратады,теріп
жазады-1б
«Әуе шарлары»
әдісі
|
Суреттер
оқулық

Таратпа парақтар
Жұмыс дәптері
Жер-Ана туралы
https://www.google.com/search?sca_esv=0768fee8cae7caeb&rlz
_
Оқулық
Суреттер

Суреттер
оқулық
Жұмыс дәптері
Суреттер
Жұмыс дәптері
Суреттер
Оқулық

Кері байланыс тақтасы
|