|
Коучинг тақырыбы: |
«Лессон стади — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы» |
||
|
Сілтеме: |
Lesson study әдісі |
||
|
Жалпы мақсаты: |
Пікір алмасу барысындағы тең құқылы, ынтымақты серіктестік құру. Білім алу сапасын арттыруда Lesson study әдісінің тиімділігі айқындалады және тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар беріледі. |
||
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: |
Нақты мақсат қоя алады |
||
|
Коучингта туындаған негізгі идеялар: |
1. Білім алу сапасын арттыруда
Lesson study әдісінің 2.Мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастырады, ойлау үдерісін жүзеге асырады.
|
||
|
Тренинг-психологиялық ахуалды орнату |
«Сағат тілімен жүретін достар» |
3 минут |
|
|
Топтарға бөлу |
Бүгінгі ауа-райын анықтайтын сын есімдер бойынша топқа бөліну. |
3 минут |
|
|
Кіріспе тапсырмалар: |
Кіріспені презентация «PowerPoint» арқылы көрсету. Lesson study сабақтарын жоспарлау кезеңі
|
5 минут |
|
|
Ой шақыру: |
«Пікірлер себеті» Қойылатын сұрақтар: 1. Lesson study туралы не білесіздер? 2. «Лессон стади — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы» қалай түсінесіздер? |
5минут |
|
|
Негізгі түйінді идеялар: |
Lesson Study тәсілімен
«сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске
асыру; |
|
|
|
1 тапсырма (топтық жұмыс) |
Lesson study-ді қалай ұйымдастыруға болады және күтілетін нәтижелер» (постер дайындау) |
7 мин |
|
|
Бағалау |
Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» |
3 минут |
|
|
Сергіту сәті |
«Қызыл өрік» музыкасымен билеу |
2 минут |
|
|
2 тапсырма (топтық жұмыс) |
Lesson study кезеңдерін көрініс ретінде көрсету 1 топ: жоспарлау кезеңі 2 топ : зерттеу сабағының кезеңі 3 топ: талдау, жүйелеу кезеңі Тақырыпты өздері таңдап алып, жұмыстарын қорғайды. |
15 минут |
|
|
Бағалау |
Өзара бағалау |
3 минут |
|
|
3 тапсырма |
«Бұрыштар әдісі» 1 топ — Lesson study сабақтарын өткізуді жақтайды, 2 топ – қарсы, 3 топ — саралайды |
10 минут |
|
|
Қорытынды рефлексия |
Өз сезімдерің қалай? Бүгінгі тренинг ұнады ма? Дөңгеленіп тұрып, бір- біріне «рахмет» айту, тіліктер айту. Коучингіден алған әсерлерін ауызша талдайды. Өз ой – пікірлерін стикерлерге жазып бағалайды. Соңынан сауалнама алынады. |
5 минут |
|
|
Ресурстар |
Бейнефильмдер, презентациялар, маркерлер, постерлар, стикерлер. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Лессон стади
Лессон стади
|
Коучинг тақырыбы: |
«Лессон стади — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы» |
||
|
Сілтеме: |
Lesson study әдісі |
||
|
Жалпы мақсаты: |
Пікір алмасу барысындағы тең құқылы, ынтымақты серіктестік құру. Білім алу сапасын арттыруда Lesson study әдісінің тиімділігі айқындалады және тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар беріледі. |
||
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: |
Нақты мақсат қоя алады |
||
|
Коучингта туындаған негізгі идеялар: |
1. Білім алу сапасын арттыруда
Lesson study әдісінің 2.Мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастырады, ойлау үдерісін жүзеге асырады.
|
||
|
Тренинг-психологиялық ахуалды орнату |
«Сағат тілімен жүретін достар» |
3 минут |
|
|
Топтарға бөлу |
Бүгінгі ауа-райын анықтайтын сын есімдер бойынша топқа бөліну. |
3 минут |
|
|
Кіріспе тапсырмалар: |
Кіріспені презентация «PowerPoint» арқылы көрсету. Lesson study сабақтарын жоспарлау кезеңі
|
5 минут |
|
|
Ой шақыру: |
«Пікірлер себеті» Қойылатын сұрақтар: 1. Lesson study туралы не білесіздер? 2. «Лессон стади — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы» қалай түсінесіздер? |
5минут |
|
|
Негізгі түйінді идеялар: |
Lesson Study тәсілімен
«сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске
асыру; |
|
|
|
1 тапсырма (топтық жұмыс) |
Lesson study-ді қалай ұйымдастыруға болады және күтілетін нәтижелер» (постер дайындау) |
7 мин |
|
|
Бағалау |
Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» |
3 минут |
|
|
Сергіту сәті |
«Қызыл өрік» музыкасымен билеу |
2 минут |
|
|
2 тапсырма (топтық жұмыс) |
Lesson study кезеңдерін көрініс ретінде көрсету 1 топ: жоспарлау кезеңі 2 топ : зерттеу сабағының кезеңі 3 топ: талдау, жүйелеу кезеңі Тақырыпты өздері таңдап алып, жұмыстарын қорғайды. |
15 минут |
|
|
Бағалау |
Өзара бағалау |
3 минут |
|
|
3 тапсырма |
«Бұрыштар әдісі» 1 топ — Lesson study сабақтарын өткізуді жақтайды, 2 топ – қарсы, 3 топ — саралайды |
10 минут |
|
|
Қорытынды рефлексия |
Өз сезімдерің қалай? Бүгінгі тренинг ұнады ма? Дөңгеленіп тұрып, бір- біріне «рахмет» айту, тіліктер айту. Коучингіден алған әсерлерін ауызша талдайды. Өз ой – пікірлерін стикерлерге жазып бағалайды. Соңынан сауалнама алынады. |
5 минут |
|
|
Ресурстар |
Бейнефильмдер, презентациялар, маркерлер, постерлар, стикерлер. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













